Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko varakas?

Vierailija
23.08.2024 |

Aika moni tällä palstalla on

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sitä pitää sen verran rahaa olla että asiaa ei tarvitse murehtia.

Vierailija
2/6 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan sitä pitää sen verran rahaa olla että asiaa ei tarvitse murehtia

Totta kai, hyvin yleistä suomessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millä mittapuulla katsotaan. 

Mulla on katto pään päällä, mieleinen oma talo ja se on sisustettu minulle mielekkäästi. Mulla on varaa ruokaan niin, ettei tarvitse miettiä kaupassa. Omistan myös auton ja minulla on varaa terveydenhuoltoon ja lääkkeisiin. Matkustankin pari kertaa vuodessa.

Eli en mikään rikas, mut ihan ok toimeentuleva. Jos vertaa vaikka kenialaiseen orpoon niin minulla on kaikki enemmän kuin hyvin ja elän kuin kroisos. Jos taas vertaa vaikka Elon Muskiin tai PalstaMammaan niin olen rutiköyhä.

Vierailija
4/6 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Asun vuokralla, omistan auton ja kesämökkitorpan maalla ja säästössä on 4000 euroa.

Vierailija
5/6 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu millä mittapuulla katsotaan. 

Mulla on katto pään päällä, mieleinen oma talo ja se on sisustettu minulle mielekkäästi. Mulla on varaa ruokaan niin, ettei tarvitse miettiä kaupassa. Omistan myös auton ja minulla on varaa terveydenhuoltoon ja lääkkeisiin. Matkustankin pari kertaa vuodessa.

Eli en mikään rikas, mut ihan ok toimeentuleva. Jos vertaa vaikka kenialaiseen orpoon niin minulla on kaikki enemmän kuin hyvin ja elän kuin kroisos. Jos taas vertaa vaikka Elon Muskiin tai PalstaMammaan niin olen rutiköyhä.

PalstaMammalle harva pärjää koska sillä on _aina_sitä perämetsää 😅

Vierailija
6/6 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin, tyynyn allakin 450 000€. 

Ei ehkä kannattaisi osallistua näihin palstan tietojenkalasteluyrityksiin. Ylläpito pystyy yksilöimään käyttäjiä.