Mikä tekee ihmisestä raskaan?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Keltainen otsatöyhtö, oranssi iho ja tauoton itsekehuinen mölinä.
😂
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino.
Ja kivet taskussa.
Kaikki ihmiset ovat raskaita jollain tavalla. Se on fakta.
Joku empaattinen ja ihana ihminen voi tuntua raskaalta siksi, että itse kokee olevansa hänen rinnallaan ihan perseestä.
Joku voi olla raskas kun hänelle pitää puhua kokoajan tai joku on raskas kun hänen kanssaan ei pysty puhumaan mistään.
Jokainen on raskas. Ihan jokainen.
Siksipä on parasta vaan keskittyä jokaisen hyviin puoliin ja olla niistä kiitollinen.
No ainakin minulle eräs tuntuu raskaalta aina silloin kun haluaa väkisin vääntää jostain minun asiastani eikä anna olla rauhassa. Tai kun sanon että en nyt jaksa ja katson vain teeveetä niin siitäkin seuraa joku vänkääminen, soittaa ja tivaa että onko kaikki kunnossa ja alkaa epäilemään masentuneeksi kun en aina jaksa pomppia hänen pillinsä mukaan. Ei siis osaa kunnioittaa rajojani.
Riippuu myös vastaanottajasta.
Entinen esimies koki raskaana ne työntekijät, jotka puuttuivat siihen, että hän toistuvasti jätti työnsä tekemättä ja lähti kotiin lähes päivittäin 2 tuntia ennen työpäivän loppumista ( sanoi ottavansa ylitöitä pois, mutta kukaan ei nähnyt hänen koskaan tekevän ylitöitä. Kyseessä työ, jossa ei etätyömahdollisuutta) ja oli jatkuvasti saikulla, etenkin kesäisin niin päivinä, jolloin oli hyvä ilma.
Negatiivisuus. Kaikista asioista nähdään ja suostutaan näkemään vain nurjat puolet.
Ikuinen ja ainainen valitus joka asiasta.
Olematon itsetunto: olen niin ruma. En kelpaa. Ei kannata edes yrittää yms kaikenlainen ruikutus ja itsensä mollaaminen.
Tällaiset ihmiset karsin elämästäni.