Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itken juuri yksinäisyyttäni

Vierailija
22.08.2024 |

Erosta vuosi ja ei kavereita ja asun kaupungissa jota vihaan. Ikävä exää. En tule toimeen yksin ja en ole töissä. Kaiket päivät yksin kotona tai yksin kävelyllä....ei tän elämän piyänyt mennä näin

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pengo joku oma kiinnostuksenkohde, ja hakeudu samaa harrastavien joukkoon. Näin olen joskus löytänyt samanhenkisiä. Uudella paikkakunnalla aloin kulkea ostoksille samalla joukkoliikenteen linjalla, siinä samojen ihmisten kanssa tutustuu pikku hiljaa.

Vierailija
62/63 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin just tulossa tekemään samanlaisen päivityksen. Yksinäisyys riipasee. Olen parisuhteessa ja minulla on lapsia. Silti olen todella yksinäinen. Kaipaisin todellista ystävää kenen kanssa juoruilisin aina välillä ja kävisin viinillä. 

Mulla sama tilanne. Missä päin asut?

Keski-Suomessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika masentavaa lukea näitä ruikutuksia yksinäisyydestä kun ap:llakin on se paras kaveri joka haluaisi vielä jatkaa parisuhdetta ja tuolla toisella valittajalla kumppani ja lapset.

T: oikeasti yksin, ei lapsia, eksiä, saati puolisoa/sitä parasta kaveria jonka kanssa olla yhteyksissä kuten ap:lla...

Ootko ihan tosissasi että ei saa valittaa kun aina löytyy joku jolla on asiat huonommin? Katseleppa siinä tapauksessa peiliin.