Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itken juuri yksinäisyyttäni

Vierailija
22.08.2024 |

Erosta vuosi ja ei kavereita ja asun kaupungissa jota vihaan. Ikävä exää. En tule toimeen yksin ja en ole töissä. Kaiket päivät yksin kotona tai yksin kävelyllä....ei tän elämän piyänyt mennä näin

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/63 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi. Minäkin olen täydellisen yksin. Voisitko harkita aloittavasi jonkun harrastuksen missä tapaisit muita ihmisiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani puolestasi. Minäkin olen täydellisen yksin. Voisitko harkita aloittavasi jonkun harrastuksen missä tapaisit muita ihmisiä?

Ei rahaa siihen juurikaan

Ap

Vierailija
4/63 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae töitä ympäri Suomen, tai muuta vain jonnekin. Siellä sitten aloitat uuden harrastuksen tai vaikka useamminkin, työväenopiston kautta kursseja tms. Rakennat itse sellaisen elämän jossa viihdyt ja kun näin on, muutkin haluavat tulla siihen viihtymään. Kyllä se siitä.

Vierailija
5/63 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän samanlaista, tai siis elämä heitti yksinäisyyteen. Oletko työkykyinen? 

Vierailija
6/63 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisen mielenterceysyhdistyksen toiminta? Joku vapaaehtoisjuttu? 

Vierailija
7/63 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vähän samanlaista, tai siis elämä heitti yksinäisyyteen. Oletko työkykyinen? 

Mulla masennus pahana ja olen eläkkeellä. Mietin pitäisikö palata yhteen exän kanssa kun en kestä täyä yksinäisyyttä ja on ikävä

Ap

Vierailija
8/63 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.radionova.fi/uutiset/musiikki/a-142525

tuossa kerrotaan siitä piiloon menemisestä.

Tunnistan sen itsessäni ja sinun surussaan- ja se vaikuttaa moneen asiaan.

Ole hyvä itsellesi. Ole armollinen itsellesi.

Lähde etsimään itseäsi. Ole utelias.

Olet hieno ja arvokas.

Täällä me kaikki pyöritään.

Vierailija
9/63 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on varmastikin vain väliaikainen vaihe sun elämässä. Minäkin olin vuosikausia ilman kavereita kunnes löysin yhden. 

Vierailija
10/63 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus rakastaa sinua

Vierailija
11/63 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mahdollista hae työtä johon liittyisi työsuhdeasunto, paikkakunnan vaihdos olisi luultavasti hyväksi koska ei ole ystäviäkään. Missä sukulaiset ?

Vierailija
12/63 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae töitä ympäri Suomen, tai muuta vain jonnekin. Siellä sitten aloitat uuden harrastuksen tai vaikka useamminkin, työväenopiston kautta kursseja tms. Rakennat itse sellaisen elämän jossa viihdyt ja kun näin on, muutkin haluavat tulla siihen viihtymään. Kyllä se siitä.

Tämä on melkein ainoa vaihtoehto nyt. Aloita samalla kaikki kerralla alusta. Mennyttä et voi muuttaa, mutta voit ottaa opiksi. Uudessa elämässäsi älä tee samoja virheitä. Älä rakenna kaikkea yhden ihmisen varaan. 

Vierailija
13/63 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Tai on minulla lapset. Ja tavallaan yksi kaveri. Mutta ei se oikeasti ole, haluaa nähdä vain jos jotain tarvitsee. En edes tiedä missä voisi ihmisiä tavata, kun ei ole varaa harrastuksiin. Viihdyn tavallaan yksinkin, mutta ahdistaa silti. Joskus olisi kiva käydä vaikka kahvilla, urheilla yhdessä tms. 

Vierailija
14/63 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mahdollista hae työtä johon liittyisi työsuhdeasunto, paikkakunnan vaihdos olisi luultavasti hyväksi koska ei ole ystäviäkään. Missä sukulaiset ?

Vanhemmat asuu lähellä mutta ovat todella vanhoja jo. Ovat laskeneet sen varaan että hoidan heitä kun tarvitsevat. 

Ap

Vierailija
15/63 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen suhde eksän kanssa oli ja oletteko edelleen yhteydessä? 

Vierailija
16/63 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö iltapalaa ja huomenna mietit uusia mahdollisuuksia. Vaikka elämässä olisi tyhjää, ei kannata pitää kurjaa. Voi katsoa vaikka luontodokumentteja ja sen sellaista

Vierailija
17/63 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suunnittelen muuttamista. Ihan sama minne kunhan pääsen helvetin kauas pk-seudusta.

Vierailija
18/63 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen suhde eksän kanssa oli ja oletteko edelleen yhteydessä? 

Ollaan yhteydessä päivittäin. Oltiin toistemme parhaita ystäviä. Molemmat viihtyi kotona hyvin. Ero tuli kun voin huonosti. Lähdin vain ilmoittamatta mitään. En voinut hyvin. Exä haluaisi vielä yhteen. Omat ajatukset on ristiriitaiset

Ap

Vierailija
19/63 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muillakin tuota. Osa on vaan tottunut asumaan itsekseen, koska on ollut kauemmin. Vaikka on yksin tavallaan. Ja soittelee joskus äidille. Nuorena se tuntuu vaan pahemmalta jonkin aikaa. Et ole yksin ihan, maapallolla on paljon elämää tai yksin tilanteessasi. Joskus kukillakin on sielunelämää. Kaikessa on energiaa. Missä haluaisit asua.

Vierailija
20/63 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo paha masennus, onko sitä hoidettu ? Viimeinen, vaan toimiva hoito on ECT-hoito, sähköhoito, pienessä humautuksessa. Sillä on huikeita vaikutuksia ja sitä voidaan antaa harvennetusti ylläpitohoitona. Suosittelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme