Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmeelliset menkat ??

08.02.2007 |

Hei kaikille pitkästä aikaa!

Oon ollut niin masentunut (liian paljon keskenmenoja) etten oo jaksanut kuin olla taustalla täällä mutta nyt lähti masennus kertaheitolla kun kävin lekurissa lapsettomuuspuolella ja meillä aloitetaan ens kuussa ensimmäinen hoito ja toiveet on tosi korkealla =) Mut nyt ihmettelen mun " menkkoja" kun ne alkoivat päivän myöhässä ja kestivät vain yhden päivän ja nyt tulee vain pissalla käydessä muutama tippa ja muuten ei tuu siteeseen asti kun yleensä vuodan kuin seula. Onko kenelläkään kokemusta että onko mulla hormonit vain sekaisin vai kannattaisko tehdä r-testi?? Olen tosi kiitollinen vastauksistanne jos jollain tietoa. Plussaonnea kaikille ++++

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat alkoivat 2 päivää myöhässä ja oli niukkaa veristä vuotoa, joka kesti päivän. Sen jälkeen tuli rusertavan punertavaa vuotoa muutama päivä ja raskaana lopulta olin. Mulla tuli 3 kuukautena menkkojen aikaan niukkaa vuotoa. Voi kunpa olisit raskaana, kovasti sitä sinulle toivon :)

Toista nyyttiä kovasti toivova :)

Vierailija
2/2 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireita ei kyllä pahemmin ole muita kuin armoton väsymys. Mut jos sitä uskaltais testaamaan ens viikolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla