Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumangegulis! Synnytyksestä 3kk ja tein äskön plussan!!

Vierailija
08.02.2007 |

Eli raskaana, uskomatonta!!!!!Tosin ei siten synn samana vuonna kuitenkaan ;)

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, varsinkin kun oot itse noin iloinen! Kerro nyt miehen kommentit!

Ja vähän oon kateellinen, oma esikoinen 9 kk ja haluaisin kovasti heti toisen perään, mut mies vaan jahnaa et keskustellaan asiasta myöhemmin...

Vierailija
2/36 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä imetyksestä vielä... Itse kävin gynellä ja hän sano että, imetyksen lopettamista suositellaan aina siksi että, voi supistella imetyksen aikana. Mulla nyt lopettaminen, mutta onneksi mun vauva on jo kohta yhden vuoden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, mies sai sen slaagin jota epäilin, mutta sitten onnesta soikeina molemmat, kun ensi järkytys meni ohi. Mies vähän stressissä, kun esikoinen herää vieläkin .4-5 kertaa yössä. Mutta näin siis on ja kaikki hyvin! Olen ajatellut myös lopettaa imetyken, koska tuon ikäinen voi juoda yhtä hyvin tuttelia, ja täysimetin häntä 6kk

Vierailija
4/36 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua joillakin.

Vierailija
5/36 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä äiti jolla 4kk ja 1v4kk lapset :)

Kumpikin nukkuu ja äiskällä on tylsää....

Ikinä en vaihtaisi noita lapsia enkä tätä ikäeroa mihinkään, en ikinä!

Päivisin pienempi seuraa mitä isompi tekee, ja kun keksin isommalle tekemistä (on vilkas tapaus) niin hyvin tämä sujuu.

Ainoa miinus on se, että lapset herää kumpikin monta kertaa yössä, vuorotellen tietysti, mutta ei haittaa :)

Äkkiäkös ne tuosta kasvaa.

Välillä tietty väsyttää, sehän on selvä juttu. Mutta väsytti minua joskus jo ennen lapsiakin :)

Voin vastata jos sulla on jotain kysymistä?

Vierailija
6/36 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää.. Minulla ainakin on siinä vaiheessa vasta univelka painaa päälle todenteolla. Onnea kuitenkin.

Vierailija
7/36 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät tosiaan ole puolikuolleita sen esikoisen kanssa.

Kahdella ensimäisellä on ikäeroa 1v ja 3kk

Seuraavilla 1v ja 11kk

seuraavilla 1v ja 6kk

Ovat jo niin isoja, että tiedän mistä puhun. Se on asennekysymys, miten suhtautuu. Jos olet onnellinen plussasta niin olet myös onnellinen vauvastasi. Ja hassua tuo ajattelu, että esikoinen jäisi syrjään. Jos hoitaa kotona isommat lapset samalla kun vauvankin niin rakkautta on jakaa kaikille. Ei rakkaus vähene jos sitä on enemmän jakamassa. Se lisääntyy ja laajenee.

Vaatiihan se vähän työtä jos ei vie isompaa hoitoon, että saisi keskittyä vauvaan. Pitää pukea kummatkin ja käydä puistoissa ja ulkoilla. Ei voi vain keskittyä imetykseen ja netissä lojumiseen.

Hienoa ja onnea vielä kerran.

Vierailija
8/36 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten eilen sun vauva oli 3 kk vanha ja nyt sä olet jo täysimettänyt sitä 6kk!!!!!!

Vierailija
9/36 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus oli vähän helpompaa sorttia.

Mitenkäs se on muuten kaksosperheissä, saako siellä vauvat olla vauvoja, kun niitä on kaksin kappalein ja äidillä on tosiaan vain kaksi kättä...? Ajattelin vain, että ihan rauhassa meillä esikoinen sai olla pieni, vaikka taloon vastasyntynyt tulikin.

Nyt lapset on 9 ja 10. Eikä ole rankkaa vieläkään... Murrosiässä sitten varmaan jo onkin, kun talossa riehuu kahden sorttisia murkkuhormooneita.

Vierailija
10/36 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on esikoisen ja kakkosen välillä ikäeroa 1v1kk ja vaikken nyt enää niin muista siitä vauva-ajasta, niin ihan hyvin me kai selvittiin. :) Lapsille on jatkuvasti ollut seuraa toisistaan. Nyt pojat ovat 11v ja 10v ja vaikka ovat luonteeltaan erilaisia ja molemmilla on oma kaveriporukka, niin silti ovat toistensa parhaita kavereita.

Vierailija
11/36 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä kaikki ovat harrastaneet seksiä muutaman viikon päästä synnytyksestä?? Mulla kesti jo pelkkä jälkivuoto monta viikkoa, eikä tullu mieleenkään sekstailla sen vuodon aikana, yök.

Ja monta kuukautta meni siihen, että alapäästä hävis kaikki kivut synnytyksen jäljiltä. Enkä revenny kuitenkaan kovin pahasti, vain 2. asteen repeemät ja vajaa 10 tikkiä.

Eka kerran harrastettiin seksiä noin kolme kuukautta synnytyksen jälkeen...

Vierailija
12/36 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla tosi hedelmällistä lajia. ;)

Vierailija
13/36 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin aikuismaista toimintaa, lapsiraukat...

Vierailija
14/36 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoihin aikoihin, mut meni sit kesken.

onnea uudesta plussasta, rankkaa tulee olemaan tuo vauva-aika

Vierailija
15/36 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät ole puolikuolleita jo yhden lapsen kanssa, vaikka tätä palstaa lukiessa ei sitä uskoisikaan.

Vierailija:

Vierailija
16/36 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja seiskalle: vau, aikamoinen suoritus! :)

Vierailija
17/36 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei vielä tiedä ;) voi saada slaagin, kun ei ihan täysillä yritetty, muta tervetullut aina. Ensimmäistä yritettiin n.6kk ja nyt tärppäs heti! Onko keskenmenoriski suurempi kun imettä?

Vierailija
18/36 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vuosi ikäeroa?! SO??? Esim. miehelläni on veli, joka on 1v 4kk nuorempi.

Vierailija
19/36 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä ei ollenkaan.

Vierailija:

Mies ei vielä tiedä ;) voi saada slaagin, kun ei ihan täysillä yritetty, muta tervetullut aina. Ensimmäistä yritettiin n.6kk ja nyt tärppäs heti! Onko keskenmenoriski suurempi kun imettä?

Vierailija
20/36 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esikoinen oli 4kk, kun tein plussan =) Nyt sisarukset lähentelee 2 ja 3v synttäreitä. Voin taata vauhdikasta menoa, ajoittaista väsymystä ja hienoja hetkiä nähdä kuinka sisarusten välille kehittyy ainutlaatuinen side.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi