Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kun menette uutteen kyläpaikkan, mistä tunnistatte, että siellä asuu hyvä perhe?
08.02.2007 |
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
minäkin olisin painottanut juuri perheenjäsenten onnellisuutta ja turvallisuutta.
kuin joku sosiaalitantta " määrittelemään perheen hyvyysasteen" ?
Jää himaan tolla asenteella urpo!
Alue: Aihe vapaa
Vierailija: