Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5- vuotias huoritteli minua päiväkodissa!

Vierailija
10.09.2008 |

Enpä ole moiseen kielenkäyttöön näin pienellä lapsella ennen törmännyt.

Teen erityisavustajan työtä päiväkodeissa ja alakouluissa, joten monenlaisia lapsia olen kohdannut, mutta tämä uusin "hoidokkini" taitaa olla aika haastava tapaus.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun juuri elto on nuo sanat kuullut...

Vierailija
2/6 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodissa lehmä, vitun huora, saatanan akka ja paskapää, pahimpia mainitakseni...

erityislastentarhanopettaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä, vanhemmat eivät lastensa käytösongelmia ymmärrä, tai eivät välitä.

Monesti olen kuullut, että vanhemmat syyttävät päiväkodin henkilökuntaa, jos lapsi oireilee. Lapsi kun ei saa kuulemma tarpeeksi henkilökohtaista huomiota päiväkodissa, ja sitten käyttäytyy väkivaltaisesti ja nimittelee hoitajia ja kiusaa muita lapsia.

Kotona ei ole mitään ongelmia. ei tietenkään, kun kotona lapsi on tyranni, joka saa huutamalla läpi kaiken haluamansa, mutta päiväkodissa pitää osata olla ryhmässä ja ottaa muut huomioon. t. lto

Vierailija
4/6 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun juuri elto on nuo sanat kuullut...

Vierailija
5/6 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

murhata (tai käskeä isänsä murhaamaan) kun kielsin lyömästä kaveriaan kurkkuun.

Vierailija
6/6 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja monet käytöshäiriöiset lapset potevat jotain ns. sairautta, esim. ADHD tai jokin muu keskittymiseen vaikuttava oireyhtymä tai neurologinen "vaje".

Ja olen itse huomannut, että niitä pahimpia kakaroita ovat juuri hoitoalan ammattien edustajien lapset.

Opettajien lapset, lastentarhanopettajien ja lastenhoitajien, sosionomit ja mitä heitä kaikkia onkaan, joiden lapset saavat käyttäytyä miten vaan ja myös käyttäytyvät, eivätkä vanhemmat itse näe lapsensa käytöksessä mitään vikaa. Eikä heidän käytökseen oikein kukaan puutukaan, ovathan vanhemmat NIIIIIN hyviä ja kun ammatiltaankin sitä ja sitä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi