Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, voisitteko seurustella mt syistä eläkkeellä olevan kanssa?

Vierailija
22.08.2024 |

Vai onko sellainen asia mikä hävettäisi. Esim esitellä ystäville

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noin yksiselitteistä. Mt-ongelmia on niin iso kirjo. Joku voi olla sellainen hullunmylly ettei sitä kestä. Sanotaan ettei mt-ongelmat tartu mutta kyllä se myllytys voi olla kovaa niin piaan itse olet osastolla. Äidilläni on kaksisuuntainen mielialahäiriö ja maniassa oli ihan mahdoton! 

Vierailija
42/42 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen paljon tasapainoisempi ja mukavampi kuin moni tuntemani ihminen, joka ei ole hakenut itselleen mitään diagnoosia. Että siinä mielessä aika ennakkoluuloista, jos pelkkä muutama koodi B-lausunnolla on merkittävämpi tekijä kuin luonne ja käytös sekä miten toimii parisuhteessa. 

No, jos niillä muutamilla koodilla pääsee työkyvyttömyys eläkkeelle, niin luulisi niillä olevan vaikutusta parisuhteeseenkin kohtalaisesti.

Riippuu varmaan parisuhteesta. Ainakaan mitään sellaista ei ole, mikä vaikuttaisi käytökseeni toiseen osapuoleen tai että yrittäisin saada hänestä hoitajaa. 

Olin nuorena miehen kanssa, joka oli umpimasentunut ja sen vuoksi työkyvytön. Nousi siitä kyllä sitten aikanaan. Joistain ihmisistä vaistoaa sen, onko kyseessä joku aito ongelma vai elämäntapa. Ja joku terve on negatiivisempi ja depressiivisempi kuin toinen masentunut.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi