Kuuluuko vauvan sukkahousut laittaa bodyn alle vai päälle?
Kommentit (12)
jos sukkiksien kumppari hiukan löystynyt laitan alle.... ja joskus päälle ihan miten sattuu....
ja rupesin tekemään samoin,koska sukkahousut pysyvät paljon paremmin jalassa. Ja kun ihmisten ilmoille mennään niin siihen päälle vaan jotkut housut vielä,niin ei ole juntin näköistä;)
Ihan on oma keksintö, pysyy paremmin. En usko kuitekaan olevani ainoa!
siis itse laitoin ennen sukkahousut bodyn päälle..ja sisko laittoi sukkahousut bodyn alle..
vauvalle, niin silloin laitan bodyn sukkisten päälle. Ei näy sitten sukkisten yläosa mekon alta...
mä laitan sukkikset bodyn päälle. Miesterkkari laitti vauvallemme kerran toisinpäin ja musta oli tosi hassua!
Lisäksi näin päin niitä voi käyttää 2 päivänä kun pissanhaju ei tartu vaipasta.
Itse mietin samaa asiaa aikoinani. Nyt olen ajan kanssa tajunnut, että ei sillä ole mitään väliä!
Alla kuitenkin havaintojani ja ajatuksiani.
Jos body on reilun kokoinen, niin sukkikset päälle, pysyy kokonaisuus kasassa paljon paremmin.
Musta tuntuu, että monien sukkisten kuminauha painaa tai hankaa bodyn alla, joten sillä pidän niitä yleensä päällä.
Mutta jos en pue T-paitaa bodyn päälle vaan tyyliin villatakki + housut/hame siihen seuraksi, niin sitten aina sukkikset bodyn alle, muuten pilkistelevät vyötärönauhan alta rumasti.
Mutta tosiaan ihan sama kumpi on alla tai päällä ;).
ja siihen on kaksi syytä.
ensiksi pysyvät paremmin jalassa kun lapsi konttaa ja möyryää pitkin lattioita.
toiseksi, sukkisten vyörärö ylettyy korkeammalle kuin housujen, joten mielestäni ei ole kivan näköistä kun sukkikset tulevat housujen alta bodyn päälle...
että näin tehdään meillä..
kukin tyylillään ja tavallaan, sinä ap varmasti löydän mieluisemman tavan kun vaan kokeilet...
Minä laitan päälle. Ohjeita en ole missään nähnyt :)