Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli eilen tinderissä yksi nainen vastaan

Vierailija
21.08.2024 |

Saa nähdä mitä tästä tulee

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tuli yksi mies vastaan. Treffit huomenna. Paha vaan kun on niin hirveä puute ja panetus, että kostun pelkästä ajatuksesta että tuleekohan pusu treffien päätteeksi. Jos mies vaikuttaa hyvältä, voisin varmaan kahden minuutin tutustumisen jälkeen hypätä kaulaan ja vaikeroida: Ota mut, pliis!!! 😳

Eli pelkään etten oikein osaa ajatella järkevästi. Tai oikeastaan tiedän sen 😁

N48

Vierailija
2/12 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivas varjele mitä sieltä tulee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taivas varjele mitä sieltä tulee

Munaahan sieltä tulee! Niin että litinä kuuluu naapuriin asti!

Vierailija
4/12 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se kivaa, jos ei olisi niin ujo ja "kunnollinen" mies, että voisi ottaa täyden hyödyn, jos kerran tällaisia naisia on olemassa. Tietysti ne naiset pitäisi ensin löytää ja päästä treffeille heidän kanssaan. Vaikka kyllä mieluummin ensin vähän paremmin tutustuisin ennen intiimimpää kanssakäymistä.

M51

Vierailija
5/12 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se kivaa, jos ei olisi niin ujo ja "kunnollinen" mies, että voisi ottaa täyden hyödyn, jos kerran tällaisia naisia on olemassa. Tietysti ne naiset pitäisi ensin löytää ja päästä treffeille heidän kanssaan. Vaikka kyllä mieluummin ensin vähän paremmin tutustuisin ennen intiimimpää kanssakäymistä.

M51

Mäkin olen niin ujo, että olen jopa perunut sovitut treffit kun on alkanut niin kova ahdistus. En varmaan enää ikinä uskalla treffeille. Miehentuska ja halut on aivan valtavat minullakin. Viestittely sujuu kuin tanssi, mutta treffeille en uskalla. 

Vierailija
6/12 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M51

Mäkin olen niin ujo, että olen jopa perunut sovitut treffit kun on alkanut niin kova ahdistus. En varmaan enää ikinä uskalla treffeille. Miehentuska ja halut on aivan valtavat minullakin. Viestittely sujuu kuin tanssi, mutta treffeille en uskalla. 

Mulla ei ole mitään vaikeuksia treffeille vaikka yhden illan viestittelyjen jälkeen. Mutta se, että pitäisi alkaa vieraalle ihmiselle ehdottelemaan seksiä muutaman tunnin treffailujen jälkeen ei kyllä itseltä taivu.

Jos taas nainen tuuppaa minut selälleen ja hyppää päälle, niin sitten kyllä ymmärrän vinkin.

M51

Vierailija
7/12 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitsi. Mä tapasin tänään niin komean miehen. Kiva jännite ilmassa!

Vierailija
8/12 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut kerrosta alempana asuvaan mieheen, äänieristys on tosi huono ja kuulen kun hän käy kusella... 

Vierailija
9/12 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihastunut kerrosta alempana asuvaan mieheen, äänieristys on tosi huono ja kuulen kun hän käy kusella... 

Mulla oli sama toisin päin, olin tosi ihastunut kauniiseen, nuoreen naiseen, mutta sitten kuulin kun käy paskalla, ihastus loppui siihen!

Vierailija
10/12 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se menee, että kauniit ei käy paskalla! Ajattele vaikka Sara Sieppi pöntöllä? Montako kuvaa olet nähnyt? Muita kuvia tulee kyllä ihan riittävästi.

Vierailija
11/12 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, tapasin hänet uudelleen. Harrastimme aivan älyttömän hyvää seksiä useampaan kertaan. Sitten hän lähti, ja laittoi perään viestiä että sori, en oikein näe meillä yhteistä tulevaisuutta. No, sainpahan ainakin! 

Vierailija
12/12 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, tapasin hänet uudelleen. Harrastimme aivan älyttömän hyvää seksiä useampaan kertaan. Sitten hän lähti, ja laittoi perään viestiä että sori, en oikein näe meillä yhteistä tulevaisuutta. No, sainpahan ainakin! 

minä voin rakastella sinun kanssasi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi