Kadonnut 16-vuotias tyttö löytyi hyvässä kunnossa Turengista
Missäköhän oli?
Kommentit (37)
No oli Turengissa. Eikös tuo tullut jo selväksi?
Minulla on se käsitys että nämä karkulaiset lähes poikkeuksetta löytyy jonkun kaverin nurkista
Olisiko kävelly yöt ja sitten kyykistellyt päivät jossain puskissa ihmisiä pakoillen.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, kun löytyi.
Kyllä! Pitkään oli hukassa, voi vanhempien huolta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on se käsitys että nämä karkulaiset lähes poikkeuksetta löytyy jonkun kaverin nurkista
Näinhän se asia useimmiten on. Suurin osa hatkalaisista ei koskaan nouse uutiseksi koska tiedetään ihan hyvin että jonkun kaverin luona se on. Moniin saattaa olla jopa yhteys koko ajan, mutta henkilö itse ei vaan suostu kertomaan missä on.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu sulle eikä mulle.
Kyllähän se kuuluu, kun etsitään ja toivotaan ihmisiä mukaan etsimään ja ollaan hädissään, että on hengenvaarassa. Sakkorangaistus turhasta hälytyksestä.
Niitä tapauksia jossa tyttö oli jonkun luona vasten tahtoa.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko kävelly yöt ja sitten kyykistellyt päivät jossain puskissa ihmisiä pakoillen.
25 kilsaa kävelee päivässä.
Koulukiusattu ei ole halunnut mennä kouluun, vaan lähtenyt menemään, yllättyneet? Ottakaa ne kiusatut lapsenne pois koulusta, kunnes joku oikea ratkaisu löytyy.
Hyvä, että voi hyvin. Ehkä siellä kotona voisi löysätä pipoa jo noin vanhan ihmisen suhteen. Tosin en tunne tapausta, mutta tuli ny mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Koulukiusattu ei ole halunnut mennä kouluun, vaan lähtenyt menemään, yllättyneet? Ottakaa ne kiusatut lapsenne pois koulusta, kunnes joku oikea ratkaisu löytyy.
En oikeasi tajua vanhempia jotka tunkee väkisin lapsen kouluun jos tietää, että sitä kiusataan siellä. Ei siellä koulussa tapahdu sellaista opetusta päivän aikana joka olisi traumaperäisen stressihäiriön tai jopa hengen menetyksen arvoinen. Ne opinnot voi tehdä vaikka verkossa nykyisin jos kouluun ei voi mennä.
16-vuotias taitaa olla jo toisen asteen oppilas eli olisiko lukio pitänyt aloittaa ja sitten kaikki leikkas menneisyyden takia kiinni. Etänä voi myös suorittaa lukion mutta ei välttämättä kannattaisi eristäytyä aivan kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Niitä tapauksia jossa tyttö oli jonkun luona vasten tahtoa.
Kiltin miehen kellarissa?
Jonkun luona asustellut?