Lue keskustelun säännöt.
Mikä on hyvä häälahja?
08.02.2007 |
Pitääkö sen olla tosi kallis, vai onko 40¿ hintainen seinäkynttelikkö ihan ok lahja?? Jos tietää että pitävät kynttilöistä ja polttavat niitä usein.
Kommentit (3)
en ainakaan meille haluaisi yhtään lisää kynttelikköjä enkä kippoja enkä kuppeja!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
hyvälaatuiset käyttöesineet kuten keittiötavarat jne on mun mielestä hyviä.
aina kannattaa kysyä kerääkö pari jotain astiastoa tai muuta sarjaa ja sitten on helppo ostaa sitä.
Ja on mun mielestä hyvän hintainen, jos ei oo kyse oman siskon tai muun ihan tosi läheisen häistä.
Muuten kysymykseen vastaan, että ylelliset tavarat on hyviä lahjoja, koska niitä ei tule muuten herkästi hankittua. Eli perinteiset hopeat, kristallit, kalliimmat astiat, jne.
Käytännöllisistä lahjoista mun mielestä hyviä on ihan arkipäiväiset pyyhkeet, lakanat ja keittiövälineet, joita aina tarvitaan. Hyviä lahjoja, joita itse saatiin olivat suuret kattilat, uunivuoat, kulhot, jne. Eli kun oltiin eletty pienellä perheellä, niin kulhot ja kattilat olivat melko pieniä. Nyt perheen kasvaessa ihan parhaita astioita ovat ne häälahjaksi saadut isot uunivuoat, joilla saa tehtyä riittäväti ruokaa koko poppoolle.