Mitä keräilet?
Kommentit (55)
Animefiguureja minäkin keräilen. ~Mies26
Vierailija kirjoitti:
Jenkkiautoja. Minulla on maatilalla niitä joka nurkalla.
Mulla niitä vaan viisi, mutta kaikki on sisällä. Vanhan navetan vintillä kolme ja tallissa kaksi.
Noin 40 erilaista .. kaikki pienet on .4/4 etsin
Näköjään pettymyksiä parisuhteissa.
Huonekaluja mulla on yli 1000 tuolia ym
Pelihahmofiguureja + pehmoja, animefiguureja, Happy cat kissapulloja, Sylvanian families hahmoja ja niiden tavaroita (mutta en niitä autoja tai kärryjä enkä niiden taloja yms), nukkekotitavaraa. Nuo mun sylvanialaiset asuu isossa ja kauniissa nukketalossa jota aina sisustelen niiden omilla tavaroilla ja nukkekotitavaroilla, jouluisin laitan sinen aina joulusisistuksen ja valot jne.
Keräilen Leena Lehtolaisen kirjoja kovakantisina paperikuorineen. Aika pitkä tarina sen takana miksi keräilen, mutta olen itse vähän vaikuttanut vuonna 2000 kirjoitetun Ennen lähtöä -kirjan sisältöön. Multa puuttuu ensimmäinen Maria Kallio -kirja Ensimmäinen murhani kovakantisena. Jumaleisson, jos jollakulla olisi..?? Maksan..
Barbie-nukkeja ja muitakin leluja.
Keräsin muumimukeja mutta olen myymässä ne pois on noin 300kpl uusia
Hajuvesiä. Ostan, mutta myös myyn. Pidän kokoelmassa vain sellaiset mitä todella rakastan. Jos tuoksu on vain hyvä -se saa lähteä eteenpäin.
Välillä olen innostunut ikonisista klassikkotuoksuista, välillä vintagesta, välillä gourmandeista ja välillä vaikkapa jonkun tietyn nenän, eli parfymöörin luomista tuoksuista.
Tällä hetkellä etsintälistalla on 1900-luvun alkupuoliskon tuoksuja. Niitä on yllättävän paljon vielä tuotannossa, mutta minulle käy käytetyt aidot vanhatkin. Ne ovat kuin ikkuna suoraan menneisyyteen. Ne voivat sisältää aineosia, joiden käyttö on syystä tai toisesta kielletty kauan sitten. Mielestäni tuoksut kertovat ajasta aivan yhtä paljon, kuin kuvat tai tarinat.
Lapsena keräilin postimerkkejä. Nyttemmin taidan keräillä harrastustarvikkeita. Kuvittelen ehtiväni käyttämään ne kaikki, mutta toivo lie turhaa, kun ostelen niitä paljon nopeammin kuin ehdin käyttää.