Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kaikki oman elämänsä rakennusmestarit koolle tänne!

Vierailija
21.08.2024 |

Arvioikaahan, että kauanko  yksi ammattilainen purkaisi n. 50 m2 mökin (2 huonetta) puulattiaa? Eli ihan niin, että rossipohjan maa näkyy

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä materiaalia? Lankkua? 

Tarvitseeko saada ehjänä irti? Putsataanko muutakin, kuin pelkkä lattia materiaali vai hoidatteko itse alapuoliset?

Vierailija
2/12 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ammattilainen, mutta purin puolta suuremman lattian aamupäivällä ennen ruokatuntia. Siis listat ja lattialaudat pois. Olen naisihminen ja en ole rakennusalalla. Ammattilaiselta voi kestää kauemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä materiaalia? Lankkua? 

Tarvitseeko saada ehjänä irti? Putsataanko muutakin, kuin pelkkä lattia materiaali vai hoidatteko itse alapuoliset?

Lankkua. Ei tarvitse saada mitään ehjänä irti. Poistetaan siis myös lattian runko, koska se on pehmeä. 

-ap 

Vierailija
4/12 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ammattilainen, mutta purin puolta suuremman lattian aamupäivällä ennen ruokatuntia. Siis listat ja lattialaudat pois. Olen naisihminen ja en ole rakennusalalla. Ammattilaiselta voi kestää kauemmin.

Kiitti! Tässä poistetaan vielä lisäksi lattian mätä runko

-ap

Vierailija
5/12 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulitikkujahan tommonen kaipaa. Soitat palokunnalle että saa tulla harjoittelemaan sammutusta niin ne hoitaa.

Vierailija
6/12 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitti! Tässä poistetaan vielä lisäksi lattian mätä runko

-ap

Ole hyvä. Poistin myös rungon ja kastuneet eristeet, iltapäivällä ruokatunnin jälkeen. Sama.

Vierailija
7/12 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai purit yksin 100 neliöö lattiaa listoineen aamupäivästä... joo niin varmaan. 

Päivän työ kahdelta tekijältä. 

Vierailija
8/12 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon ammattilainen hoitaa päivässä, mutta monet alalla olevat ovat sellaisia huseerajia, että säätävät viikon homman parissa. 

Vierailija
9/12 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon ammattilainen hoitaa päivässä, mutta monet alalla olevat ovat sellaisia huseerajia, että säätävät viikon homman parissa. 

Kiitos näkemyksestäsi! Samansuuntaisesti haluaisin arvioida itsekin eli päivä pari max kunnon tekijöiltä. Osaisitko arvioida uuden lattian rakennusaikaa? Eli uusi runko, eristeet ja lattialankut. 

ap

Vierailija
10/12 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu onko vankkaa lautaa joka laitettu 6 tuuman nauloilla kiinni 20 cm välein vai jotain muuta. Entä lasketaanko työaikaan jätemateriaalin kuljetus pois sisältä (miten, kuinka kauas, millä välineillä, lajittelu?)

Kyllä tuohon saa 3-4 päivää kulumaan mutta hyvä puoli on siinä että sen voi tehdä myös itse.

Vierailija
11/12 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu onko vankkaa lautaa joka laitettu 6 tuuman nauloilla kiinni 20 cm välein vai jotain muuta. Entä lasketaanko työaikaan jätemateriaalin kuljetus pois sisältä (miten, kuinka kauas, millä välineillä, lajittelu?)

Kyllä tuohon saa 3-4 päivää kulumaan mutta hyvä puoli on siinä että sen voi tehdä myös itse.

NIin, sehän riippuu siitä onko urakkahinta vai tuntihinta. 

Vierailija
12/12 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urakkahintana tuo kannattaa tilata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi