Mitkä asiat on jousimiehille tyypillisiä?
Vastaan ekana:
-He rakastaa quotes, siteerauksia. Sellaisia help-self-kirjoituksia tyyliin: "Ole oman elämäsi sankari".
Tunnen useamman jousimiehen, ja he on kaikki hulluina näihin.
Kommentit (75)
Olen myös jouskari ja olen erittäin luova, elän tulevassa, en pidä sitoutumisesta, mutta olen naimisissa silti, inhoan muilta tulevia käskyjä ja auktoriteetteja.
Tulen hyvin toimeen itsekseni, mutta osaan olla koko seurueen hauskuutaja.
Olen pettänyt usein puolisoani, kun seksuaalisuutemme ei kohtaa, en koe omatunnon tuskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaudenkaipuu, vaikeus sitoutua mihinkään ja aina ajatuksia siitä mitä muuta voisi tehdä/saada/minne matkustaa/ minne muuttaa tai ihan mitä tahansa uutta jota pitää kehitellä. Filosofisia ja siksi varmaan ne mietelauseetkin kiinnostaa, toisaalta hirveän dramaattisia ja liiankin suorasukaisia. Jotenkin kaikesta sähellyksestä huolimatta onnistuvat jonkun onnenkantamoisen takia tippumaan jaloilleen. Viehättäviä pienissä annoksissa ja ystävinä, parisuhteessa hemmetin rasittavia. Iso seksivietti ja kokeilunhaluisia, joten rakastajina hyviä, tosin taipuvaisia katoamaan mystisesti.
Joskus se draama tulee siitä, että muut yrittävät puuttua jousimiehen tapaan elää vapaasti (ei paheellisesti) ja tyrkyttävät väkisin omia filosofioitaan. Syntyy siis draamalta näyttävä ristiriita.
Juu, jousimiehiä ei draamanhakuisuus kiinnostele. Mieluummin välttelevät kahnauksia, kun ympärillä tilanteet alkaa eskaloitua. Suoruus on heillä verissä, se on kyseisen merkin kaksiteräinen miekka. Vapaita sieluja, joita ei voi vangita, mutta halutessaan jäävät siksi aikaa kuin se itsestä tuntuu mukavalta. Merkki sekä pintaliitää että syväluotaa; juhlallisuudet ja filosofiset pohdinnat, tasapainon hakemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaarallisia ja vanhanaikaisia.
Olen hyvin leppoisa ja inhoan konservatismia sydämeni pohjasta.
t: jousimies
Olet myös huumorintajuton, kuten kaikki sinua yläpeukuttaneet myös.
Suoria, mutta sydämellisiä. Liikkuvaista sorttia. Hyvä huumorintaju. Seurallisia. Yksi, jonk tunnen on sellainen, että ihmiset kerääntyy hänen ympärille juhlissa ja toinen taas aika vetäytyvä ja hiljainen. Ei kaikki ominaisuudet päde kaikkiin.
Jousen kiristely ja siitä irti päästely, yleensä nuoli on mukana näissä.
Työpaikkani taukotilassa eräs naispuolinen työkaveri alkoi tenttaamaan muiden työkaverien horoskooppimerkkejä. Kun hän kysyi minulta, että mikä on syntymäpäiväsi. Vastasin siihen että olen syntynyt 9. lokakuuta. Tähän tämä työkaveri kommentoi heti, että olet niin tyypillinen vaaka. Oikea syntymäpäiväni on kuitenkin elokuun 12. päivä.
viikkolehtien ja netin horoskoopit ovat viihdettä, nehän laaditaan pilke silmäkulmassa, ja kun tietävät jonkun työkaverinsa tai julkkiksen syntymäpäivän, niin laittavat niiden horoskooppimerkkiin jonkun vitsin tai sisäpiirin ajatuksen.
Jousimiehille tyypillistä matkailu. Tylsistyy jos ei pääse maailmalle. Jousimiestä pidetään luotettavana ystävänä. Jousimies tekee kaiken omalla tavallaan, muiden matkiminen on jousimiehelle kauhistus, muut matkivat jousimiestä mutta ei päin vastoin. Jousimiehen luonteeseen kuuluu vielä uteliaisuus maailmaa, asioita ja ympäristöä kohtaan. Haluaa tietää koko ajan lisää ja ottaa selvää ja havainnoida, miksi asiat on niinkuin on. Jopa filosofisesti.
Paras merkki jousimiehelle puolisona on kaksonen.
Heillä on yleensä tuuheat hiukset ja edessä hiukset pyörteellä. Usein hoikkia, pitkiä, urheilullisia, lihaksikkaita. Heille sopii kaikkein parhaiten kaksoset, hyvässä ja pahassa mutta ei tuo mikään sääntö ole, kuitenkin että kartalla olisi tuota kaksosta suhdekumppanilla.
Vierailija kirjoitti:
Jousimiehille tyypillistä matkailu. Tylsistyy jos ei pääse maailmalle. Jousimiestä pidetään luotettavana ystävänä. Jousimies tekee kaiken omalla tavallaan, muiden matkiminen on jousimiehelle kauhistus, muut matkivat jousimiestä mutta ei päin vastoin. Jousimiehen luonteeseen kuuluu vielä uteliaisuus maailmaa, asioita ja ympäristöä kohtaan. Haluaa tietää koko ajan lisää ja ottaa selvää ja havainnoida, miksi asiat on niinkuin on. Jopa filosofisesti.
Hyvä huumorintaju.
Tykkäävät matkustella. Eivät puhu p.skaa muista. Eivät ole uskollisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä huumorintaju.
Sanoo asiat suoraan. Tämä sekä hyve että pahe. Mutta jousimieheltä kysellään esim. Makuasioita, ja heidän kommenttinsa luotetaan.
Tykkäävät monet luonnosta.
Ovat luovia ja monet erinomaisia puutarhureita.
Valitettavaa sanoa mutta jousimiehissä olen tavannut kovimmat kiusaajat. Heiltä puuttuu jokin empatian kyky, kun he kohtaavat ujoutta tai herkkyyttä, niin se on heille kuin punainen vaate, ottavat herkän ihmisen maalitaulukseen.
Miten joku oikeasti uskoo näihin 😅
Vierailija kirjoitti:
Valitettavaa sanoa mutta jousimiehissä olen tavannut kovimmat kiusaajat. Heiltä puuttuu jokin empatian kyky, kun he kohtaavat ujoutta tai herkkyyttä, niin se on heille kuin punainen vaate, ottavat herkän ihmisen maalitaulukseen.
En yhtyisi tähän mielipiteeseen. Kiusaajia löytyy kaikista merkeistä.
Mutta vapaus on jousimiehille tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten joku jaksaa tälläisiä miettiä. Voi jessus 😂😂😂😂hankkikaa elämä.ja jouskari ja nuolet.
Kaikki lyttääjät silti käyvät himolla lueskelemassa näitä ketjuja. Menkää muualla lukemaan muuta vai mitä.
Tämän takia internet on olemassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä huumorintaju.
Sanoo asiat suoraan. Tämä sekä hyve että pahe. Mutta jousimieheltä kysellään esim. Makuasioita, ja heidän kommenttinsa luotetaan.
Tykkäävät monet luonnosta.
Ovat luovia ja monet erinomaisia puutarhureita.
Tuossakin on varmasti eri variaatioita, itse olen lukenut luonnehdinnan kuinka vähiten puutarhanhoidosta ovat kiinnostuneita jousimiehet.:)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaksonen?
Kaikki lyttääjät silti käyvät himolla lueskelemassa näitä ketjuja. Menkää muualla lukemaan muuta vai mitä.