Onko muita jotka eivät usko kummallisiin ennustuksiin netissä?
Viime aikoina osa on povannut (joihin en halua lähteä uskomaan, ellei löydy joku todiste ja usein sitä ei ole):
-Vedenpaisumusta Suomessa, hanki saappaat? Tsunami tyyliin jossain merellä. Vai ulkomaillakin
-Tulivuorenpurkauksia
-Mannerlaattojen liike, niin että Suomi on Intian paikalla
-Maapallon ytimen hidastumista, mitä se tekikään muistaako joku?
-Iso asteroidi ja maapallon tuho, jäljelle jääneet ihmiset piipittävät jossain bunkkerissa
-Ufojen tai jättiläisten tulo, hiukkaskiihdytin menee vimmaiseksi (ok, ehkä osittain, ehkä emme vain havaitse kaikkea paljain silmin)
-Jeesuksen toinen tuleminen
-Ydinjutut ja joku outo sotajuttu
Kommentit (6)
Mitä mä voin henkisenä ihmisenä lähtee sanomaan on se, että ei kannata lähteä mukaan tohon katastrofi ajatteluun
Se vie vaan omia voimia, ne vaikuttaa oikeasti ihmiseen, vaikka sä itse kuvittelesitkin, että ei muka vaikuta
Salaliitot on toinen asia, älkää uiko niissä ja hukuttautuko sinne maailmaan, se vie mukanaan ja se on oikeasti tosi haitallista ihmiselle, koska sä alat tuntemaan itses ihan voimattomaks kaiken keskellä, ja ne asiat ei ole oikeasti niin, miten ihmiset luulee
Nää asiat hiffaa kun on vähän pidemmällä omalla henkisellä matkalla, myös ne salaliitot on aika suurelta osin ymmärtämättömyyttä ihmisten keskuudessa. Toki niitä on myös
Tiedostakaa asiat ja menkää aina eteenpäin
<3
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä voin henkisenä ihmisenä lähtee sanomaan on se, että ei kannata lähteä mukaan tohon katastrofi ajatteluun
Se vie vaan omia voimia, ne vaikuttaa oikeasti ihmiseen, vaikka sä itse kuvittelesitkin, että ei muka vaikuta
Salaliitot on toinen asia, älkää uiko niissä ja hukuttautuko sinne maailmaan, se vie mukanaan ja se on oikeasti tosi haitallista ihmiselle, koska sä alat tuntemaan itses ihan voimattomaks kaiken keskellä, ja ne asiat ei ole oikeasti niin, miten ihmiset luulee
Nää asiat hiffaa kun on vähän pidemmällä omalla henkisellä matkalla, myös ne salaliitot on aika suurelta osin ymmärtämättömyyttä ihmisten keskuudessa. Toki niitä on myös
<3
Se perustuu ehkä aikajanat ajatteluun ja ihminen on luova olento, mutta en itse ainakaan halua luoda ajattelulla mitään katastrofeja. Teorioissa pitää olla tarkkana, on virhetietoja liikkeellä ja ehkä tutkimalla tietää onko jossain perää vai ei. Ihmiset kokevat tietenkin itse elämäänsä. Joskus selitys noille väitteille olisi kiva, että mikä ihmeen vedenpaisumus tai muu. Joskus se on vain symboliikkaa unissa.
Nostradamuksen ennustuksista suurin osa on toteutunut.
Mutta jos haluaa noihin uskoa, niin sama se vaikka katsoisi Simpsoneita.
T: Tuntematon
Vierailija kirjoitti:
<3
Omahyväinen narkkari taas vauhdissa
You tubessa yritetään tehdä rahaa noilla tekoälyn avulla tehdyillä video pätkillä.
No näiden tehtailu räjähti jo vuonna 1999 ja sitten uudestaan 2011... kissaakin kiinnostaa nykyään.