Orpo yöpyi ilmaiseksi rajavartiolaitoksen 100 neliön mökissä
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpon pitää jättää eropyyntö. Heti
Tarkoittaisi sitä, että hallitus kaatuisi > uudet vaalit.
Ja se tarkoittaisi SDP:n voittoa!
Vierailija kirjoitti:
Korkeat virkamiehet, poliitikot yms. eivät haluaisi itse maksaa mistään. Lapsen viulukin laitetaan joku sivullinen ostamaan.
Ovatko nämä siis Suomen köyhälistöä?
Kyllä ovat.
Sanna Marinin pääministerikauden jälkeen kaikki suomalaiset kuuluu köyhälistöön.
Kansalaisia varmaan riepoo tuo lapsellinen lesoilu ja iloisena kaiken kivan kertominen somessa/mediassa mitä tekee ja mitä ilmaiseksi saa kun suurella osalla on ihan oikea hätä selviytymisestä. Orpo kehtaa puhua yhteisistä säästötalkoista joihin kaikki osallistuvat ja lappaa rahaa kavereilleen ja kansanedustajille ja tosiaan esittelee laadukasta elämäänsä muina miehinä puutarhatonttuhymy naamallaan. Suurin katastrofi ja pelkotilan aiheuttaja on ollut kun kengästä irtosi pohja. Muilla putosi koko elämältä pohja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitä maksamaan pohjoisen matkailuyrittäjien riistohintoja edes lomallaan.
Kun tuolla paikassa ei ole matkailuyrittäjien majoja.
Miksi siis juuri sinne yöksi? Olisi mennyt johonkin missä on, ihan virallisia sellaisia.
Joo tää taitaa olla ihan väärä aika kehuskella henkilökohtaisilla eduillaan, on ne sitten vapaata tai ilmaisia mitä vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Somessa esiintyy suurena eräseikkailijana vaeltamassa "kengänpohjakin irtosi!". Todellisuudessa lennätti perheen paikalle helikopterilla ja yöpyi yksityismökissä.
Onkohan Orpo myöskään sellainen kalastajamestari, kuin on antanut ymmärtää?
Kaljamestari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tosi nöyrästi pyytänyt, pääsenkö minä jos nöyrästi pyydän ?
Kai siellä odotti Petterille pullot pöydällä, hänhän on innokas tilaamaan alkoholia omiin juhliinsa veronmaksajien piikkiin vaan kaikki.
Pöytä koreaksi, vaimolla on 50 vuotispäivä. Kippis sille.
Ja tietty veronmaksajien piikkiin!
Aika paljon veronmaksajien rahaa käytetään vielä paljon turhempaan kuin maan pääministerin menoihin.
Onko porukka täällä oikesti sitä mieltä että pääministerillä ei pitäisi olla mitään etuoikeuksia?
Tuntuu että Orpolla ei muuta olekaan kuin etuoikeuksia ja lomaa. Milloin se on töissä? Muuta kuin jyrähtämässä tunnin junasta?
Vierailija kirjoitti:
Somessa esiintyy suurena eräseikkailijana vaeltamassa "kengänpohjakin irtosi!". Todellisuudessa lennätti perheen paikalle helikopterilla ja yöpyi yksityismökissä.
Kengästähän irtoaa helposti pohja, kun on lojunut vuosia kaapissa käyttämättä.
Minusta pääministeri voi yöpyä ilmaiseksi rajavartiolaitoksen mökissä.
Ihan ok.
Sen sijaan montaa muuta asiaa en hyväksy mitä Suomen eliitti puuhaa kansalaisten piikkiin.
Majoittiko hän samalla 10 pientä neekerinpoikaa?
Tekee noin 10 neliöä/asukki.
Olin töissä rajalla ja onhan niillä noita mökkejä siellä täällä. Osa on sellaisia mihin voi mennä myös vapaa-ajalla ja perhekin saa olla mukana. Yleensä nuo mökit ym on kuitenkin tarkoitettu käyttöön lähinnä kun ollaan työtehtävissä. Toki sitten jossain tyhy päivillä siellä on vähän kosteampi meno. Valtio ei sentään juomia kustantanut, ei oltu vissiin riittävän korkea-arvoisia. Enkä tiedä miksi Petteri sinne sitten meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpo on kuin Suomen Putin. Luksusta ja mukavuuksia pitää olla. Itsevaltias kun on.
Anteeksi, korjaan. Orpo on kuin Pohjois-Korean Kimi. Kansa näkee nälkää ja hän mässäilee ja juhlii.
Sarjassamme viestejä joka kertoo enemmän kirjoittajasta kuin kohteesta.
Vierailija kirjoitti:
Kansalaisia varmaan riepoo tuo lapsellinen lesoilu ja iloisena kaiken kivan kertominen somessa/mediassa mitä tekee ja mitä ilmaiseksi saa kun suurella osalla on ihan oikea hätä selviytymisestä. Orpo kehtaa puhua yhteisistä säästötalkoista joihin kaikki osallistuvat ja lappaa rahaa kavereilleen ja kansanedustajille ja tosiaan esittelee laadukasta elämäänsä muina miehinä puutarhatonttuhymy naamallaan. Suurin katastrofi ja pelkotilan aiheuttaja on ollut kun kengästä irtosi pohja. Muilla putosi koko elämältä pohja.
Hänhän vei näyttävästi hallitusneuvotteluissa limuautomaatin pois samalla kun siellä nautiskeltiin monta viikkoa täysihoidosta ja ravintolaruuasta normaaleine ruokajuomineen. Juuri tätä samaa teennäistä esittämistä ollut koko pääministeriys tähän asti.
No, mun puolesta pääministerin ei todellakaan tartteisi maksaa tai etenkään joutua selittelemään lomailustaan valtion omistamissa lukaaleissa. Kuka tätä maata haluaa enää johtaa jos palkaksi saa vain vittuilua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkeat virkamiehet, poliitikot yms. eivät haluaisi itse maksaa mistään. Lapsen viulukin laitetaan joku sivullinen ostamaan.
Ovatko nämä siis Suomen köyhälistöä?
Kyllä ovat.
Sanna Marinin pääministerikauden jälkeen kaikki suomalaiset kuuluu köyhälistöön.
Mutkun Sanna mutkun Sanna! Yhyy byäähh!
Vierailija kirjoitti:
No, mun puolesta pääministerin ei todellakaan tartteisi maksaa tai etenkään joutua selittelemään lomailustaan valtion omistamissa lukaaleissa. Kuka tätä maata haluaa enää johtaa jos palkaksi saa vain vittuilua?
Saisi toisenlaista palautetta jos olisi toiminut toisin. Nyt en tarkoita lomailua ja majailua.
Vierailija kirjoitti:
No, montakin juttua on, mutta esim se juna: kaikki häntä viisaammat sanovat ei mutta hän vain haluaa runnoa sen läpi. Hyvää johtajuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demaripaskaloisetko ne taas täällä ulisemassa katkeruuttaan, no kyllä ny helpotti.
Marin olisi ollut rohkea itsenäinen nainen jo siitä että jos olisi käynyt pohjoisessa. YLE ulvoi kun Petterin ja Stubbin edustusmatka Pariisiin maksoi 5000€ ihan kuin viis tonnia riittäisi korjaamaan koko talouden. En usko että vassaripoliitikotkaan maksaisi matkojaan itse joten lopettakaa itkeminen. Onko Suomi täynnä näin katkeria ihmisiä kun kaikille ei tarjota iltaa mökillä. Luuletteko tosiaan, että Marin olisi suostunut yöpymään jossain jonne kuka vaan pääsisi?
Marinin tekemisistä ulvottiin koko ajan ja hyvä näin. Tuo ulvominen kun on toimittajien lakisääteistä duunia.
Joo on niiden duunia, mutta ei nyt laissa säädettyä sentään.
Vierailija kirjoitti:
Minusta pääministeri voi yöpyä ilmaiseksi rajavartiolaitoksen mökissä.
Ihan ok.
Sen sijaan montaa muuta asiaa en hyväksy mitä Suomen eliitti puuhaa kansalaisten piikkiin.
Minustakin saa yöpyä, jos isännöi jotain ulkomaista valtiovierasta - ei muuten.
Mä olen Arton saunaviuhahduksen kannalla. Ehkä Tavio kuitenkin dragissa olisi maukkain näky?
-winner-