Orpo yöpyi ilmaiseksi rajavartiolaitoksen 100 neliön mökissä
Kommentit (120)
Urpuliukko ei mennyt rahvaan sekaan, vaan sai valtion tukeman majoituksen.
>>>>
"Somasjärvellä, aivan Norjan rajan tuntumassa, ei ole muita yleisiä majoituspaikkoja kuin autiotupa, jossa kuka tahansa voi pistäytyä yöpymässä, tai toisena vaihtoehtona telttamajoitus.
Somasjärvellä sijaitsee kuitenkin Rajavartiolaitoksen operatiiviseen käyttöön tarkoitettu Somasjärven partiomaja."
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tosi nöyrästi pyytänyt, pääsenkö minä jos nöyrästi pyydän ?
Kai siellä odotti Petterille pullot pöydällä, hänhän on innokas tilaamaan alkoholia omiin juhliinsa veronmaksajien piikkiin vaan kaikki.
Pöytä koreaksi, vaimolla on 50 vuotispäivä. Kippis sille.
Klassinen, nöyrä: "Ettekö te tiedä kuka MINÄ olen, Rajavartiolaitos?"
-winner-
No mutta sittenhän siellä saavat kaikki yöpyä ilmaiseksi 😁 Vai onko tuo sitä piilokorruptiota mikä Suomessa rehottaa? Ovatko kansalaiset sittenkin eriarvoisia valtion silmissä??? 😁
Ai noihin pääsee kun nöyrästi pyytää. Lähetääks porukalla?
Vaaransi rajaturvallisuuden kun piti päästä ilmaiseksi mökkeilemään.
"--- ja sitten tulen tietysti vihreimmällä mahdollisella kulkuneuvolla suoraan vaimon juhlista, helikopterilla, koska olemme hallituksessa sitoutuneet..."
-winner-
Mitä sitä maksamaan pohjoisen matkailuyrittäjien riistohintoja edes lomallaan.
Korkeat virkamiehet, poliitikot yms. eivät haluaisi itse maksaa mistään. Lapsen viulukin laitetaan joku sivullinen ostamaan.
Ovatko nämä siis Suomen köyhälistöä?
Somessa esiintyy suurena eräseikkailijana vaeltamassa "kengänpohjakin irtosi!". Todellisuudessa lennätti perheen paikalle helikopterilla ja yöpyi yksityismökissä.
Demaripaskaloisetko ne taas täällä ulisemassa katkeruuttaan, no kyllä ny helpotti.
saanko minä yöpyä samassa mökissä? ai en vai?
Kiva pitää vapaapäivää kun ei työt paina. Kaljakaverit on kullan arvoisia.
Älkääs nyt viittikö. Pääministereillä puolueeseen katsomatta on niin paska 24/7 duuni, että ei siinä tollasella yhden yön ilmasella makoituksella valtion omistamassa kämpässä ole yhtään mitään merkitystä. Lisäksi koko ajan luupin slla, joka ilme ja sana tulkitaan mediassa ja etsitään virkavirhettä.
Ihan joutavaa kateilua tyypeiltä, jotka eivät kestä edes virka-aikaa loppuun palamatta
Onpa kätevää. Kun on tietyssä asemassa, asiat järjestyy helposti ja halvalla. Ei tartte kun vähän pirauttaa. Joku voisi korruptioksikin tällaista kutsua, mutta pelkkää semantiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
saanko minä yöpyä samassa mökissä? ai en vai?
Saat kun alat isoksi yritysjohtajaksi tai ministeriksi. Miksi et sitä tee
Jos elettäisiin jossain dekkarissa, niin PM kuskaisi jotain kiellettyä helikopterilla tuonne rajan tuntumaan, paikkaan jossa yksityishenkilöt ei asioi.
Mutta mitä se sitten olisi 🤷
Vierailija kirjoitti:
Somessa esiintyy suurena eräseikkailijana vaeltamassa "kengänpohjakin irtosi!". Todellisuudessa lennätti perheen paikalle helikopterilla ja yöpyi yksityismökissä.
Onkohan Orpo myöskään sellainen kalastajamestari, kuin on antanut ymmärtää?
Varmaan tosi nöyrästi pyytänyt, pääsenkö minä jos nöyrästi pyydän ?
Kai siellä odotti Petterille pullot pöydällä, hänhän on innokas tilaamaan alkoholia omiin juhliinsa veronmaksajien piikkiin vaan kaikki.