Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henkivakuutuksen idea? Käyn tässä läpi vakuutusturvaani ja pohdin, onko järkeä maksaa 120 000 e kuolemanvaravakuutuksesta?

Vierailija
21.08.2024 |

Olen eronnut, lapset lukioikäisiä. Tällä summalla lienee tarkoitus turvata heidän tulevaisuuttaan, jos delaan, eikö vaan? Lapset siis mulla edunsaajana. Kiitos!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet jäsen, kannattaa tarkistaa onko liiton kautta vakuutus/jos niin millainen.

Naapuri kuoli n. 50-v syöpään, ja perheensä sai rahaa ammattiliiton vakuutuksesta. En ole ihan varma oliko tuossa edunsaajana (=keille raha jaettiin) vaimo ja alaikäinen lapsi, muistelisin ettei täysi-ikäinen lapsi saanut jotain rahaa, mutta en varma oliko tuo vai joku muu (aikaa jo muutama vuosi).

Liitoilta voi saada/anoa myös hautausavustusta, joskin yleensä puhutaan pienjstä summista, tyyliin satanen kaksi.

Vierailija
22/24 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä paljonko äitini maksoi vuodessa mutta valitettavasti hän kuoli heinäkuussa ja henkivakuutuksesta tuli 74 000€.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin - ehkä nyt laitan henkivakuutukseni tyyliin jonnekin 50k € ja katson, paljonko se maksaa kuussa. Kiitos kaikille!

AP (mun kummallakaan vanhemmalla ei ole henkivakuutusta, isä kuoli vuosikymmeniä sitten, äiti elossa.)

Vierailija
24/24 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä paljonko äitini maksoi vuodessa mutta valitettavasti hän kuoli heinäkuussa ja henkivakuutuksesta tuli 74 000€.

Toimiiko henkivakuutus tässä ikään kuin säästämisen muotona? AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme