Mä teen tänään ruoaksi munakasta
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Ap:n päivä täyttyy jälleen tärkeistä päätöksistä ja toimenpiteistä.
Näköjään sunkin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on iso paketti riisiä ja pari purkkia tonnikalaa sekä tomaattisosepurkki. Sotken ne yhteen ja uuniin. Hyvää tulee ja voi syödä useamman päivän kun laittaa tarpeeksi riisiä.
Nämä on ihania reseptejä, kun voi yhden kulhon tiskillä valmistaa, vuoka uuniin ja uunista herkku ulos ja eiku syömään. Ja maistuu seuraavanakin päivänä.
Ja aina voi vaihtaa raaka-aineita, kana sopii hyvin myös jne.
Vierailija kirjoitti:
Sait tuttavalta? Ihan hyvää hyvyyttään antoi? Toivottavasti eivät ole mädäntyneitä. XD
Niin, ja mä en tee tänään ruoaksi munakasta. tää on varmasti todella arvokas tieto muille palstalaisille. Vähintään yhtä arvokas kuin sinunkin postaus.
No sinussa tai sinun postauksessasi ei ole mitään arvokasta tai hyvää. Inhottava luonne sinulla. Ylimielinen olet ja ihan turhaan olevinaan.
Joillain on katsos vaikka kanoja, ja munia tulee yli oman tarpeen.
Miten jollain voi olla noin paha olo? Odotat siellä tylsyydessäsi, että joku tekee sinun eteesi kaiken...
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ruokaa minä tekisin tänään? Ehdotuksia otetaan vastaan. Terveydellisistä syistä (suolistoleikkaus) ei kaalia, sipulia, papuja, pähkinöitä, herneitä.
Bataatista, perunasta ja porkkanasta sametinpehmeää soppaa. Raejuustoa mukaan lautaselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ruokaa minä tekisin tänään? Ehdotuksia otetaan vastaan. Terveydellisistä syistä (suolistoleikkaus) ei kaalia, sipulia, papuja, pähkinöitä, herneitä.
Ei me aleta sun metatöitä tekemään. Suunnittele ruokasi ihan itse.
Voi sitä nyt sentään vähän jelppiä.
Ole hyvä ja jelpi sitten, kun kerran haluat. En ainakaan toistaiseksi huomannut, että olisit jelppinyt. Toki kannustat minua jelppimään, ettei sinun tarvitse. Eli oikeasti olet samaa mieltä kuin minä, mutta haluat vaikuttaa hyvikseltä. Ootko savolainen, kun olet noin kiero?
No voisi sulla nyt olla edes vähän huumorintajua.
Ei sillä ole, kun on ulosotossa ja häätö päällä. Vitsit vähissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä ja jelpi sitten, kun kerran haluat. En ainakaan toistaiseksi huomannut, että olisit jelppinyt. Toki kannustat minua jelppimään, ettei sinun tarvitse. Eli oikeasti olet samaa mieltä kuin minä, mutta haluat vaikuttaa hyvikseltä. Ootko savolainen, kun olet noin kiero?
Kaunis päivä tulossa. Lähde sinäkin ulos nauttimaan. Se voi poistaa kireyttä ja rentouttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis päivä tulossa. Lähde sinäkin ulos nauttimaan. Se voi poistaa kireyttä ja rentouttaa.
Synnynnäisesti häiriintynyt, ei auta ulkoilut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bataatista, perunasta ja porkkanasta sametinpehmeää soppaa. Raejuustoa mukaan lautaselle.
Kiitos, hyvä ehdotus.
Vierailija kirjoitti:
Hah, miten sattui, mäkin sain eilen työkaverilta kananmunia.
Mäkin entisessä työpaikassani ostin luomumunia työkaverilta. Ei voi verrata kaupan kananmuniin.
Mulla on ongelmia kolesterolin kanssa. Kun teen munakkaan vaikka 4 munasta, otan mukaan vain 1 keltuaisen. Sekaan purjoa ja herkkusieniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jelpinhän minä enimmäkseen. Mutta nyt toipilaana juuri leikkauksesta kotiutuneena on kiva saada ehdotuksia. Vielä uupunut olo ja nuo uudet ruokarajoitteet vaikuttavat aika paljon. Savolaisuus ei haittaisi yhtään mutta Helsingistä olen. Pari hyvää, hienoa ystävää Savosta on onneksi.
Ap:n päivä täyttyy jälleen tärkeistä päätöksistä ja toimenpiteistä.