Lokahaaveiden tortai
Huomenta kaikille, aloitin uuden pinon!
Arvatkaa olenko itkenyt koko aamun vessassa sillä tikkuun tuli lähes kontrolliviivan vahvuinen plussaviiva, kyllä se nyt pitää uskoa sillä tuollaisen viivan sain viimeksi 4v sitten. Tuntuu uskomattomalta että 11 kk yrityksen jälkeen kierrossa jossa ei pitänyt tulla ovulaatiota ja jossa pupuiltiin 2vko aikana vain 3x onnistumme, Lugesteronit oli maailman paras asia meille, ilman niitä ei olisi varmasti onnistunut. Mies kehotti heti varaamaan ultran että nähdään onko kaikki kohdallaan ja montako siellä on, kuitenkin 3 munasolua näkyi ultrassa ennen ovista.
Anteeksi omanapaisuus muttakun leijun ihan pilvissä......
Ihanaa päivää ja plussaonnea kaikille, Mites Sannan tilanne?
Nyt miut saa siirtää plussanneiden listalle
Pepsi kp 26/28 dpo 13 yk 11
Kommentit (29)
Kirjoitit, että olit varma, ettei tässä kierrossa olisi tärpännyt. Eikö sulla ollut mitään oireita?
Oireeton-mutta-nyt-ihan-vähän-toiveikas-Minni-Maija
Ihan tavallinen kierto ollut. Ei mitään raskauteen viittaavaa. Päinvastoin, tuntunut koko ajan siltä että menkat alkaa. Ja mulla aina tiputttelee tuossa kp 21-22/24 ja nyt kävi samalla tavalla! No, se kyllä loppu parissa päivässä. Yleensä siis menkat alkaa sitten kunnolla.
Nyt kun jälkeenpäin ajattelee, niin ehkä pikkasen ollut rinnat arkoina (mitä kyllä joskus muulloinkin) ja hulluna syönyt salmiakkia =) Näitä himojakin on kyllä muulloinkin ollut kun raskausaikana. Mutta ei siis mitään raskauteen viittavaa....
Sit jos saa pyytää niin ois kiva jos kävisitte ilmottelemassa tuonne esittelylistaankin plussasta..ei tarttis mun täältä niitä etsiä..
Onnea viel ja tarrasukkia pienelle!
Suvikille haamusta ja Jonskulille plussasta!!
enhän mie itelleni minkää mahtanu, kun äsken kotiuduin, vaan pakko oli tehdä se testi jo nyt ja kyllä nyt tuli tikkuun ihan selvä viiva!!!!
Vaaleempi ku kontrolliviiva, mutta testi lupasikin, että näyttää positiivisen tuloksen, kun kuukautiset on päivän myöhässä (mulla pitäs alkaa tänään) ja ehkäpä spinning tunnin jälkeen tuo pissakin voi olla vähän laimeempaa, kun on vetäny litroittain vettä.
Nii, se testi on joku " Unistep" -merkkinen kai, onko kellään kokemuksia? Apteekista tuli ostettua se jo joskus puol vuotta sitten. Toinen tikku oottaa viel kylppärissä, pakko varmaan tehdä varmistustesti vielä aamulla.
Anteeks kamalasti tää omanapainen jaarittelu.
Nyt vaan kaikki loputkin lokahaaveilijat mukaan plussajunaan!
+++++++++++++++++++++++++++++++++++
-S- (täysin sekaisin täällä.. :D)
kaikille plussanneille... Toivottavasti pääsen ensi viikolla joukkoon!!
Mitään oireita ei oikein ole, mitä siitä nyt sitten ajattelisi.
AJL
yk2, kp21/28 dpo 6
Pepsi,jonskuli..oliko muitakin??ihan kauhiasti onnea ja kauniita ajatuksia et kaikki sujuu loppuun asti hyvin:)mahtavaa!!
nii,ja sannallekki varovaiset onnittelut haamuplussassta!!+++ varmasti vahvistuu vielä tuosta..
JEE!paljon plussia täällä!
mä olin tänään illalla puolestani hoitamassa muutaman tunnin 1vkon ikästä tyttöä<3 voi että..omakseni olisin ottanu,mut eivät antaneet;)
kyllä on vauvahaaveet huipussaan kun tommosia pikkusia pääsee käsitteleen..voih..
omaan kroppaan kuuluu kipua:( tosi karmeet jomotukset ollu tänään!ja alaselkää vihlonu..
mut oon silti aika toiveikkain mielin!!en kyllä jaksai odottaa..aattelin et ystävänpäivänä olis hyvä testaa!muita?
nyt kuitenki nuqquun..öitä!
kp.18/25-28 yk.10
Onnittelut Jonskulille! Vauvaliimaa - ja tarraa mukaan kilokaupalla! :)