Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

-TOUKOJEN arktinenTORSTAI-

08.02.2007 |

Pinoa ja -35

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas vaikea sanoa monta imua tarvitset kun niitä pitää vaan laittaa sen mukaan kun lapsi pissaa. Itse olen mikroinsertin lisäksi käyttänyt swaddle bees:n hamppuimua ja harsoa, mulla ei siis kokemusta tosta sun mainitsemasta imusta. Eli 2-3 imua/yö vaipassa imuja on riittänyt meille.

Mikroinsertti (joka muuten tulee automaattisesti fuzzin mukana, ei tarvi tilata erikseen) kuivuu älyttömän nopeasti, melkein yhtä nopeesti kun itse taskuvaippakin. Hamppu taasen kuivuu tosi hitaasti, voi mennä parikin päivää. Ja harsohan kuivuu kans nopeesti.

Kysele vaan vielä jos tarvii:)

Vierailija
22/22 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin kyllä eilisen ja tämän päivän pinon mutta jotenkin mitään ei jäänyt päähän.

Vielä painosta: kävin tänään neuvolassa jaa kysyin, että onko syytä huolestua, kun tuo paino on noussut niin paljon. Neuvolan täti vaan nauroi ja sanoi, ettei viikottainen lisäys ole edes kiloa. Ei kuulemma pidä sellaisia huolehtia. Luulin, että se " sallitun painonnousun" raja on 0,5kg viikossa.

Maha on kasvanut aika lailla, Fundus-mitta oli kasvanut 5 cm edellisestä kerrasta (4vkoa sitten). Lääkäri oli ihmeissään ja mittasi oikein kahteen kertaan. Sydänäänet olivat terveen ja vahvan kuuloiset. Valtakunnassa siis kaikki hyvin!

Taas huomaan olevani sivistymätön. Mikä tuo kuntalisä oikein on?

Oli mielessä jotain kommenttia muiden kirjoituksiin mutta naapuri kävi tuossa välissä koputtelemassa ovella, joten kaikki ajatukset katosivat kuin tuhka tuuleen..

Nyt kömmin suklaapatukan kanssa peiton alle katsomaan eilistä Greyn Anatomiaa. Voisi sitä huonomminkin iltaa viettää!

Pikaista paranemista kaikille kipeille ja huonovointisille!

Jansku 26+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla