Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla ollut yhden yön juttua tai lyhyttä lomaromanssia, joten et voi unohtaa?

Vierailija
20.08.2024 |

Millainen henkilö toinen oli, ja missä tämä tapahtui?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muhammed pani minua persreikään vuonna -89 Abujassa en voi koskaan unohtaa sitä kokemusta!

Marjatta 64v

Ihanaa!

Vierailija
22/24 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä! Oltiin parikymppisiä ja vietettiin yksi kesä yhdessä. Hän oli juuri eronnut ja mulla oli kuvioissa yksi toinen, joten päätettiin että lopetetaan tapailu. No tapailtiin silti silloin tällöin. Oltiin sellaisia meneviä nuoria ja pidettiin sitten vaan hauskaa. Oli kyllä todella kivaa. Ollaan seurailtu toisiamme somessa joten ns. tiedetty toistemme olemassa olo yhä. No, kuinkas ollakaan juuri viime viikolla tapasin hänet sattumalta 10 vuoden jälkeen. Näin hänet ravintolassa ja iski pieni paniikki - kädet alkoi tärisemään ja syke kohosi. Hänkin huomasi minut. No ei siinä sitten ollut tilaisuutta jutella kasvotusten, mutta hän laittoi mulle viestiä. Vitsi kun on tässä siis pari viime päivää pyörinyt tämä tyyppi mielessä. Hän sanoi, että enpä ole yhtään muuttunut ja olisi vienyt minut kahville jollen olisi varattu. Asiahan ei siis taaskaan etene, mutta pikkasen toivoisin tällä hetkellä olevani sinkku. No, ehkä ensi elämässä. Lämmöllä muistelen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä! Oltiin parikymppisiä ja vietettiin yksi kesä yhdessä. Hän oli juuri eronnut ja mulla oli kuvioissa yksi toinen, joten päätettiin että lopetetaan tapailu. No tapailtiin silti silloin tällöin. Oltiin sellaisia meneviä nuoria ja pidettiin sitten vaan hauskaa. Oli kyllä todella kivaa. Ollaan seurailtu toisiamme somessa joten ns. tiedetty toistemme olemassa olo yhä. No, kuinkas ollakaan juuri viime viikolla tapasin hänet sattumalta 10 vuoden jälkeen. Näin hänet ravintolassa ja iski pieni paniikki - kädet alkoi tärisemään ja syke kohosi. Hänkin huomasi minut. No ei siinä sitten ollut tilaisuutta jutella kasvotusten, mutta hän laittoi mulle viestiä. Vitsi kun on tässä siis pari viime päivää pyörinyt tämä tyyppi mielessä. Hän sanoi, että enpä ole yhtään muuttunut ja olisi vienyt minut kahville jollen olisi varattu. Asiahan ei siis taaskaan etene, mutta pikkasen toivoisin tällä hetkellä olevani sinkku. No, ehkä ensi elämässä. Lämmöll

Kuulostaa aineksilta kliseiseen ja siirappiseen leffaan. Ootko varma, ettet halua tarttua tilaisuuteen nyt? Se voi olla viimeinen mahdollisuus saada elämänsä rakkaus... -AP

Vierailija
24/24 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai yhdenillanjutuissa hirveesti muisteltavaa voi olla????

Sellainen, jonka kanssa itse olisi voinut jatkaa, mutta toinen ei ollut kiinnostunut?

Oi onnea?