Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla ollut yhden yön juttua tai lyhyttä lomaromanssia, joten et voi unohtaa?

Vierailija
20.08.2024 |

Millainen henkilö toinen oli, ja missä tämä tapahtui?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukion vaihto-oppilasvuosi Jenkeissä, tapasin pojan, rakastuttiin, seurusteltiin 3 kk ennen kuin tuli mun aika lähteä kotiin. En unohda sitä ikinä.

Tämä oli siis ennen mitään someja. 

Vierailija
2/24 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä muistan ne kaikki. Ei sillä että kiinnostaisi muistella. Jos olisivat olleet merkityksellisiä, tuskin olisivat jääneet lyhyiksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukion vaihto-oppilasvuosi Jenkeissä, tapasin pojan, rakastuttiin, seurusteltiin 3 kk ennen kuin tuli mun aika lähteä kotiin. En unohda sitä ikinä.

Mulla on ollut muutama.

Yksi 3vk reppureissu Aasiaan ja paikallinen "matkaopas".

Yksi 3kk kesäromanssi vaihto-opiskelijan kanssa.

Sain tinderistä houkuteltua toisesta maasta naisen luokseni viikoksi.

Näitä mietin edelleen joskus, kun tuntuu yksinäiseltä.

-AP

Vierailija
4/24 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta. Ylitse muiden muistuu mieleen muutaman päivän lomaromanssi 15-vuotiaana israelilaisen tytön kanssa. Toinen oli yökerhokohtaaminen opettajani kanssa Lontoossa vuosituhannen vaihteessa, mikä johti hänen asunnolleen.

Vierailija
5/24 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta. Ylitse muiden muistuu mieleen muutaman päivän lomaromanssi 15-vuotiaana israelilaisen tytön kanssa. Toinen oli yökerhokohtaaminen opettajani kanssa Lontoossa vuosituhannen vaihteessa, mikä johti hänen asunnolleen.

Näitä kiva muistella vanhana :) -AP

Vierailija
6/24 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Hyvät muistot jäi. Kiitos.

Vierailija
7/24 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mulla oli salaromanssi vasemman käteni kanssa. Oikea käsi ei saanut koskaan tietää.

Vierailija
8/24 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä muistan ne kaikki. Ei sillä että kiinnostaisi muistella. Jos olisivat olleet merkityksellisiä, tuskin olisivat jääneet lyhyiksi

Kai siellä jotain yksittäisiä helmiä oli, joissa vain aika ja paikka ei ollut oikea pidemmälle jutulle? -AP

Vierailija
9/24 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai yhdenillanjutuissa hirveesti muisteltavaa voi olla????

Vierailija
10/24 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran mulla oli salaromanssi vasemman käteni kanssa. Oikea käsi ei saanut koskaan tietää.

Olisit nyt ottanut sen oikean käden mukaan kolmen kimppaan niin ei kellekään olis tullut paha mieli... 

Vierailija
11/24 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi kyllä voi! Niillä muistoilla olen elänyt monen yksinäisen hetken yli. -AP

Vierailija
12/24 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, jonka kanssa itse olisi voinut jatkaa, mutta toinen ei ollut kiinnostunut?

Vierailija
13/24 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä parisuhteissa ne lopun huonot ajat myös jättää koko homman päälle katkeran maun, mutta lyhyissä jutuissa voi saada toisesta vain parhaat puolet ja siksi niistä on itsellä erityisen romantisoitunut kuva.

Vierailija
14/24 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yksin viikon lomalla Kreikassa viime vuosituhannella.  Tapasin ihanan kreikkalaismiehen ja siinä unohtui nopeasti suomalainen petturipoikaystävä. Vieläkin nimi Dimitris saa hymyn huulille ja punan poskille.

Vierailija
15/24 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut muutama.

Yksi 3vk reppureissu Aasiaan ja paikallinen "matkaopas".

Yksi 3kk kesäromanssi vaihto-opiskelijan kanssa.

Sain tinderistä houkuteltua toisesta maasta naisen luokseni viikoksi.

Näitä mietin edelleen joskus, kun tuntuu yksinäiseltä.

-AP

Miksi tämä on alapeukutettu?

Vierailija
16/24 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huonoja olivat kaikki. Nuoruudessa tapahtuneita. 

Vierailija
17/24 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon lomaromanssi Italiassa noin 30 vuotta sitten. Ei ollut yhteistä kieltä, mutta kumpaakin viehätti toisen ulkonäkö. Sellaista panemista mitä moninaisemmissa, romanttisissa paikoissa maalla, merellä ja ilmassa ei ole ollut ennen sitä eikä sen jälkeen. Sen muistelu antaa virtaa vieläkin.

Vierailija
18/24 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena laivalla ja festareilla. Viimeksi mainitun tapasin kahdesti. Myöhemmin tunsin hänen exänsä kaverin.

Vierailija
19/24 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On,

yksi lomaromanssi, seksi oli huippua, pääsee edelleen top3, mutta siinä oli jotain muutakin...se on jääny mietityttämään

toinen oli suhde itseäni nuorempaan poikaan, muutin toiselle paikkakunnalle ja juttu jäi kesken 

ulkomailla asuessani oli seksisuhde erään varatun miehen kanssa...siinä oli myös jotain muuta kuin pelkkää seksiä. Heidän suhde vaikutti ainakin ulospäin enemmän kulissilta

Nämä ovat vähän jääneet "vaivaamaan"

Vierailija
20/24 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kotoa haeta. Kerran 20v kuitenkin haettiin. Mutta hän oli julmetun viehettävä 18v  menin ihan puihin. Suuttui samantien kun en  huomioinut riittävästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi