Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en tunnu pääsevän tästä yli

Vierailija
20.08.2024 |

Minulla oli eräs ystävä, tyyppi jonka kanssa jaettiin asioita, iloja, suruja, arjen raskautta ja kaikkea, vietettiin iltoja/öitä jne, mutta jotenkin, itselleni tuntemattomasta syystä, tai syistä, välit on viilenneet enkä enää ole hälle se joka olin. Ja minusta tuntuu etten pääse tästä yli, asia pyörii mielessäni päivittäin ja olen aivan hajalla ja rikki, suren ihan saatanasti.

Paskaa.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/33 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unnunnuuu, everybody unnunnuuu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä että miksi

Vierailija
4/33 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun on pakko opetella ajattelemaan että kaikki ihmissuhteet päättyvät joskus. Hylätyksi tuleminen tekee kipeää, mutta se on hyväksyttävä, koska et voi pakottaa ketään olemaan ystäväsi.

Vierailija
5/33 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/33 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun on pakko opetella ajattelemaan että kaikki ihmissuhteet päättyvät joskus. Hylätyksi tuleminen tekee kipeää, mutta se on hyväksyttävä, koska et voi pakottaa ketään olemaan ystäväsi.

Varmaan joo, mutta eihän se voi niin olla, että ensin ollaan, siis todella ollaan, ja sitten ei, ei ainakaan lähellekään mitä ennen. Noin vain. Ei mene tajuntaani.

Ap

Vierailija
7/33 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy siltä että miksi

Kysynytkin ja ei ole selvinnyt mitään syytä, ei ole kuulema mitään, mutta ei se siltä vaikuta ettei "mitään olisi", todellakaan.

Ap

Vierailija
8/33 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on parempaa tekemistä tai paremmin itselleen sopivia ihmisiä ympärillä

Vierailija
9/33 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät todellakaan kaikki ihmissuhteet pääty koskaan ja jotkut jatkuvat vielä kuoleman jälkeenkin. Ja tämän sanon ihmisenä, joka on menettänyt monta ihmissuhdetta mutta en silti ole koskaan kyynistynyt noin. Elämä on todella raakaa. Ja samalla ihmeellistä. 

Vierailija
10/33 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vähän mieleen elokuva Banshees of Inisherin (tai siinepäin).

Oliko tämä ystävä samaa vai toista sukupuolta kuin aloittaja?

Vierailija
11/33 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät todellakaan kaikki ihmissuhteet pääty koskaan ja jotkut jatkuvat vielä kuoleman jälkeenkin. Ja tämän sanon ihmisenä, joka on menettänyt monta ihmissuhdetta mutta en silti ole koskaan kyynistynyt noin. Elämä on todella raakaa. Ja samalla ihmeellistä. 

Totta kai päättyvät. Voit jatkaa ihmissuhtasi kuoleman jälkeen, mutta kyllä se nyt aika saatanan yksipuoleista on.

Minulta on kuollut lapsi, ja sen jälkeen kaikki ystäväni hylkäsivät minut, joten totta vtussa olen kyynistynyt. Ja yksin. Ja pärjään heitä.

Vierailija
12/33 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on parempaa tekemistä tai paremmin itselleen sopivia ihmisiä ympärillä

Olen ymmälläni, koska ei voi olla niinkään, että vasta tyyliin 3-vuoden jälkeen huomaa ettei toinen olekaan "omaa tyyliä" ja heivataan syrjään.

Ap

Vierailija
13/33 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vähän sama tilanne. Tai siis olen päässyt yli, mutta tavallaan en. Mietin yhä ärsyyntyneenä miten entinen ystävä yhtäkkiä hylkäsi. En jotenkin ymmärrä, kun itse olen lojaali. Selvästi emme tietenkään sopineet toistemme ystäviksi kun hän noin teki, sehän on selvää. Mutta haluaisin todella tietää miksi hänestä tuli mm. Tyly minua kohtaan. Mitä hän todella ajatteli. 

Vierailija
14/33 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla joku trauma josta et tiedä mitään 

Vierailija
15/33 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tunnu pääsevän tästä yli

...sanoi mies takavetoisen auton ratissa, kun anoppi makasi etupyörien edessä.

Vierailija
16/33 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joo, mutta eihän se voi niin olla, että ensin ollaan, siis todella ollaan, ja sitten ei, ei ainakaan lähellekään mitä ennen. Noin vain. Ei mene tajuntaani.

Ap

Sillä on uusi "parempi" ystävä tai uusi seksi- tms kumppani.

Vierailija
17/33 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla vähän sama tilanne. Tai siis olen päässyt yli, mutta tavallaan en. Mietin yhä ärsyyntyneenä miten entinen ystävä yhtäkkiä hylkäsi. En jotenkin ymmärrä, kun itse olen lojaali. Selvästi emme tietenkään sopineet toistemme ystäviksi kun hän noin teki, sehän on selvää. Mutta haluaisin todella tietää miksi hänestä tuli mm. Tyly minua kohtaan. Mitä hän todella ajatteli. 

Onko jokin sääntö, että syytä tuollaiseen ei saa kysyä?

Vierailija
18/33 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso peiliin, syy löytyy sieltä.

Vierailija
19/33 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Se voi tuntua kurjalta, mutta ihmisten elämäntilanteet muuttuvat ja kaikissa elämäntilanteissa ei ole aikaa ja tilaa ystäville samalla tavalla.

Ihmiset tutustuvat uusiin ihmisiin ja aikaa vanhoille ystäville on siten vähenmän. Silloin vanhat ystävyyssuhteet hiipuvat.

Se ei tarkoita, ettei teidön ystävyytenne olisi ollut hänelle tärkeä. Se ei vaan enää sovi hänen elämäänsä samalla tavalla. Sen tilalle on tullut jotain muuta.

Vierailija
20/33 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla monia syitä. Jokin tapasi, joka ärsyttää, mutta jota hän ei halua ottaa puheeksi kanssasi. Tai hän on alkanut epäillä luotettavuuttasi. Tai joku on puhunut sinusta pahaa hänelle ja hän on uskonut. Tai hän on löytänyt jonkun toisen, josta pitää enemmän. Tai hänellä on ollut koko ajan joku toinen. Yms.