Miten olet muuttanut elämääsi?
Oletko esim. päättänyt uskaltaa ottaa hypyn tuntemattomaan haaveittesi toteuttamiseksi, itsesi tai elämäsi muuttamiseksi?
Kerrotaan inspiroivia tarinoita :)
Kommentit (21)
Jätin liikunnan ja monipuolisen ruokavalion pois. Lihoin 15 kg.
Vierailija kirjoitti:
Olen muuttanut, oikeastaan pariinkin kertaan. Näitä ihan tyypillisiä: Olen eronnut huonosta parisuhteesta, vaihtanut kaupunkia, opiskelen uutta ammattia, ryhtynyt kasvissyöjäksi ja tehnyt muutakin elämäntaparemonttia, käynyt terapiassa ja yrittänyt tulla paremmaksi ihmiseksi.
Mikä noista on ollut vaikein tai eniten uskallusta elämänmuutos? Oletko ollut tyytyväinen päätöksiin? :)
Vierailija kirjoitti:
:D Hyvä huumorintaju.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tää tietoinen päätös vai olosuhteiden pakko?
Jätin hetkeksi aikaa kirjallisuuden ja huomasin sen alkaneen aiheuttamaan masennusta. Taas kun hyppäsin kirjallisuuden maailmaan piristyin.
Mä oon amk-tutkinnon ja työttömyyspätkän jälkeen vaihtanut opiskelemaan yliopistoon alalle, mistä en tiennyt mitään etukäteen. Paid off 👌
Vierailija kirjoitti:
Jätin hetkeksi aikaa kirjallisuuden ja huomasin sen alkaneen aiheuttamaan masennusta. Taas kun hyppäsin kirjallisuuden maailmaan piristyin.
Millaista kirjallisuutta luet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tää tietoinen päätös vai olosuhteiden pakko?
Tietoinen päätös, jota perustelen itselleni olosuhteiden pakolla.
Lopetin jatkuvan muuttamisen, töidenvaihdon, projektienaloituksen, laihdutuksen, liikuntasuunnitelmat, persoonallisuudenmuokkaukset
Aloin elää tavallista arkea pitkäjänteisesti. Teki hyvää. En luule enää olevani maailman napa ja jatkuvassa uutuus-adrenaliinipöllyssä. 10v ja oma vanha itse hävettää. Nyt on parempi.
Olen
- muuttanut maalle
- laihduttanut 20 kg
- aloittanut toisen tutkinnon opiskelemisen yliopistossa yli nelikymppisenä
-vaihdoin asuinkuntaa
-vaihdoin ammattia
-jätin ystävyyssuhteen
Vierailija kirjoitti:
Lopetin jatkuvan muuttamisen, töidenvaihdon, projektienaloituksen, laihdutuksen, liikuntasuunnitelmat, persoonallisuudenmuokkaukset
Aloin elää tavallista arkea pitkäjänteisesti. Teki hyvää. En luule enää olevani maailman napa ja jatkuvassa uutuus-adrenaliinipöllyssä. 10v ja oma vanha itse hävettää. Nyt on parempi.
Tällaisiakin tarinoita on kiva kuulla. Tavallinen elämä on hyvää :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisiakin tarinoita on kiva kuulla. Tavallinen elämä on hyvää :)
Ainakin jos on ihminen joka ei osaa semmosta elää. Esim traumataustalla se että mitään ei tapahdu tai ei ole mitään mihin hyperfokusoitua ikään kuin taisteluun, on tosi pelottavaa. Ikään kun vaan odottas että kohta rytisee. Sama parisuhteen kanssa, riidaton parisuhde voi olla vieras ja pelottava, kun ei saa koko ajan jyrkkien laskujen jälkeen (riidat, huomionhaku) verifikaatiota omasta tärkeydestä (lepyttely).
Muiden tunteet eivät enää tartu minuun, vaan päätän itse, mitä tunnetta tunnen. Tietoinen päätös.
Lopetin aikuisviihteen käytön ja tämän kautta löysin uusia positiivisia puolia itsestäni.
Sohvaperunasta aktiiviseksi. Laihdutin 111kg > 78kg. Nyt pysynyt 6 vuotta tuossa 80kg tienoilla, en pakosta tai kenenkään muun takia. Kyllästyin omaan peilikuvaan ja elämäntyyliin. Mies.
Annan kaiken olla, elän rauhallisesti, tyytyväisenä.
No kannattaa hakee apuu. Jostain, ihan sama mistä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä <3
Olen muuttanut, oikeastaan pariinkin kertaan. Näitä ihan tyypillisiä: Olen eronnut huonosta parisuhteesta, vaihtanut kaupunkia, opiskelen uutta ammattia, ryhtynyt kasvissyöjäksi ja tehnyt muutakin elämäntaparemonttia, käynyt terapiassa ja yrittänyt tulla paremmaksi ihmiseksi.