Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro noloin treffikokemuksesi!

Vierailija
20.08.2024 |

Kerro tilanne jossa teit jotain noloa, ja teki mieli vajota maan alle :D

Miten kävi? Jäikö treffailu sihen, vai päädyittekö nauramaan kokemukselle yhdessä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy treffeillä. Moikka vaan sullekin!

Vierailija
2/22 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy treffeillä, mutta kerran kirjoitin kirjeen vankilaan. Se se vasta oli noloa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen persereijjässä oli paskaa kun meinattiin aloittaa anaali rakastelu.

Vierailija
4/22 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli otettua liikaa, ja oksensin miehen nähden kadulle. Useampaan kertaan :(

Mies vei herrasmiesmäisesti kotiin, en edes kysellyt jatkoa.

Vierailija
5/22 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma on muutaman vuoden takaa.

Päädyin kaverin juhlissa jutelemaan kivan naisen kanssa. Kävi ilmi, että molemmilla oli sama tilanne, kumpikaan ei katsonut itseään viehättäväksi vastakkaisen sukupuolen silmissä. Eli sikäli kävi ilmiömäinen tuuri. Tuntui, että juttu synkkasi muutenkin. Kaksi ikisinkkua.

Tämä kiva nainen toisteli sitä, kuinka isokokoinen hän on, ja kuinka en varmasti haluaisi häntä syliini. Pitkä ja roteva nainen siis kyseessä, mistä sattumoisin tykkään. Ihanat ns. tukkireidet, jollaisia rakastan. Kun nainen sanoi, etten saisi häntä päältäni vaikka yrittäisin, tuli jostain syystä mieleen provosoida että kokeile :D

No, löysin itseni selältäni sängyltä tämän naisen alta. Ja...tuota noin, leikkipainiessa ihan vaatteet päällä kävi niin kuin varsin kokemattomalle miehelle voi käydä. Eipä se sitten auttanutkaan se, että ikääkin on jo.

Ei kun veskiin siivoamaan housuja. Sieltä palatessa poruka oli valmistautumassa baariin lähtöön. Porukka jakaantui siten, että osa halusi kaljabaariin ja osa diskoravintolaan. Koska tiesin naisen lähtevän diskoravintolaan, lähdin itse kaljabaariin. Teki kyllä mieli mennä ujosti kyselemään että josko sittenkin...mutta tajusin kyllä, että tsäänssit meni siinä :/

Vierailija
6/22 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muista enää monennetko treffit ne olivat, mutta olin kutsunut naisen luokseni ja siivonnut lattiasta kattoon ja tehnyt hyvää ruokaa, kaiken piti olla täydellistä mutta kesken ruokailun koirani (sekusekoitus) päättää tulla ja hypätä pöydälle, talloa osan ruuasta ja haukkua ikkunalle kun mielestään kuuli ulkoota jotain epäilyttävää

Vierailija
7/22 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vanha kääkkä enkä harrasta deittailua, mutta kerronpa erään kokemuksen vuosien takaa. Opiskelin vierailla mailla ja siellä eräs hieman vanhempi oppilaitoksen työntekijä osoitti jonkinlaista kiinnostusta minuun heti lukukauden alussa. Kerran hän sitten ehdotti visiittiä erääseen kuuluisaan museoon. Koska siinä maassa harrastetaan teitittelyä, en ollut varma tarkoittiko hän vain minua, vai koko pientä suomalaisryhmäämme, joten otin yhden kaverin mukaan esiliinaksi (muita ei museot pahemmin kiinnostaneetkaan). Kulttuurierot iskivät muutaman muunkin kerran. Menimme bussilla, ja hän ojensi kätensä auttaakseen minut alas, mihin minä vastasin huiskaisten, että pääsen itsekin. Sama juttu toistui ovien avaamisessa ("osaan kait minä oven avata!") ja lippujen ostamisessa ("on minulla rahaa!"). Hän oli varmaan hyvin hämmentynyt käytöksestäni, ja itse tajusin virheeni vasta oleskeltuani siellä parisen kuukautta, kun käytöskoodi alkoi avautua. Ei se minua surettanut, sillä en ollut hänestä kiinnostunut, hän oli mielestäni liian vanha (ikäeroa lienee ollut siinä viitisen vuotta...)

Vierailija
8/22 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuin elokuviin itseäni lyhemmän ja hiukan mammanpoikamaisen kaverin kanssa. Hävetti niin kovasti olla aulassa odottamassa elokuvan alkua. Oli tunne, että kaikki katsovat ja itse yritin olla lysyssä etten olisi niin selkeästi pitempi. Kaveri olisi halunnut jatkaa tapaamista, oli kiusallista myös selitellä ettei se taida nyt olla oikein hyvä idea.

Vierailija
9/22 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suostuin elokuviin itseäni lyhemmän ja hiukan mammanpoikamaisen kaverin kanssa. Hävetti niin kovasti olla aulassa odottamassa elokuvan alkua. Oli tunne, että kaikki katsovat ja itse yritin olla lysyssä etten olisi niin selkeästi pitempi. Kaveri olisi halunnut jatkaa tapaamista, oli kiusallista myös selitellä ettei se taida nyt olla oikein hyvä idea.

Naisille se on tärkeintä, mitä muut ajattelevat ja miltä pariskunta näyttää muiden silmissä.

Vierailija
10/22 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä löytyy vaikka kuinka paljon. Jostain syystä minulle tapahtui aina jotain noloa treffeillä. Maalaistyttönä tulin kaupunkiin treffeille. Maalla olin tottunut juttelemaan bussinkuljettajalle. Nyt lippua ostaessani kuljettaja ei reagoinut mitenkään, mihinkään sanomaani. Ei vastannut tervehdykseen, ei kertonut matkan hintaa, eikä sitä miten voin maksaa. Treffikumppanini valisti minua että kaikki matkat ovat samanhintaisia ja laita raha luukusta niin saat lipun. Tämä 1980-luvulla. Tunsin itseni tosi tyhmäksi ja noloksi.

Yksi toinen kerta taas kaupungissa treffeillä. Treffikumppani halusi tarjotaan minulle jotain hänen mielestä oikein erikoista ja hyvää ruokaa. Kysyi pidänkö maustetusta ruuasta. Sanoin pitäväni, koska ajattelin lähinnä intialaista maustettua ruokaa, jossa paljon erilaisia mausteita, mistä pidänkin. No, treffikumppani vei minut thaimaalaiseen ravintolaan. En ollut koskaan syönyt thaimaalaista ruokaa. Oletin että kokemus on samanlainen kuin intialaisen ruuan kanssa. Kumppani tilasi oman lempiannoksensa extra tulisena ja sama minulle. Ensimmäinen pala sujui hyvin, kunnes polte iski ja yritin lieventää sitä vedellä ja kun ei lieventynyt, oli ihan pakko saada se ruoka suusta pois. Sinne se päätyi treffikumppanin kravatille. Edelleen 1980-luvulla. Taas sai tuntea olonsa noloksi.

Vierailija
11/22 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen miehenä käynyt varmaan yli 100 kertaa treffeillä niin ei ole mitään kovin noloa tapahtunut.

Monta kertaa on kyllä naisesta nähnyt ihan selkeästi, että häntä ei kiinnosta yhtään ja kerran jopa erotin naisen mikroilmeestä inhotuksen. Kerran nainen sanoi selvästi vihjaillen, että "miksi miehet käyttävät vanhoja kuvia".

Vierailija
12/22 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kusipäinen käytökseni nolottaa, näin vuosiakin jälkikäteen muisteltuna.

Olin juuri tullut jätetyksi, ja äkkiä piti päästä johonkin laastaritreffeille. Käyttäydyin aika inhottavasti koko treffien ajan - ilmeisesti koitin kostaa exän toilailuita tälle viattomalle ja ystävälliselle kaverille, jolla ei ollut hajuakaan, mitä olin about viikko sitten kokenut.

Vittuilin ja naljailin treffikumppanille minkä kerkesin, ja ymmärrän hyvin miksi hän lopulta ghostasi sanomatta mitään. Sainpahan opetuksen. Tahtoisin pyytää anteeksi häneltä, koska olin tosi lapsellinen (19-vuotias).

Vierailija
13/22 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille se on tärkeintä, mitä muut ajattelevat ja miltä pariskunta näyttää muiden silmissä.

Höpsistä. Se on tärkeää niille, joilla on huono itsetunto tai jotka havittelevat jotain kuviteltua statusta mm. "oikeanlaisen" kumppanin avulla. Minä pitkät haistatan tällaisille asioille ja kuljen ylpeänä käsikynkässä itsenäni hieman lyhyemmän kumppanini kanssa. Nähkööt kaikki, miten hauskaa meillä on. Olen self made woman, eikä minua tarvi kenenkään puolustaa ja kainalossaan suojella, osaan pitää huolen itsestäni ja vaikka tästä kaveristanikin, jos tulee tarvis.

Vierailija
14/22 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miestä vasta toisen kerran. Oli tarkoitus vain ajella ja jutella. Yhtäkkiä tämä mies kääntää ajosuunnan ihan toisaalle ja ajaa kaverinsa pihaan. Tämä treffikumppani käskee kaverinsa luo näytille. En suostu, ja tämä kaveri tulee ulos autoon katsomaan minua xD Treffikumppanini toteaa, että meidän on autettava tämän ystävänsä muutossa nyt. Olin niin hämilläni, etten osannut kieltäytyä. Autoin muutossa, ja voin todeta, että en ole ikinä muuttanut niin nopeasti! :D Eli siis toisilla treffeillä mies esitteli minut tyttöystävänään kaverilleen ja vietettiin yhdessä aikaa.

Muuttohommien jälkeen lähdin kotiin enkä enää ikinä nähnyt miestä.

Vierailija
15/22 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin, että pitää poistua vessaan. Poistuin kokonaan. Nolotti olla toisen seurassa. 

Vierailija
16/22 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhui golfista itsekseen sen ajan, kun kahviteltiin. Nolotti jotenkin hänen puolestaan, että eikö tosiaan irtoo mitään muuta. Nähtiin ekan ja viimeisen kerran.

Vierailija
17/22 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein reijjässä 😂😂 Nukuitko tunneilla? 

Vierailija
18/22 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekkonen vaikutti ihan ok tyypiltä.Kävimme syömässä. Hän saattoi minut bussipysäkille. Matkalla alkoi itkemään exänsä perään, kertoen, miten paljon kaipaa häntä ja hänen leopomiaan pullia.

Vierailija
19/22 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein reijjässä 😂😂 Nukuitko tunneilla? 

Vartia kuullutti kaijuttimesta

Vierailija
20/22 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme treffeilla kahvilassa komean miehen kanssa. Vanhanajan herrasmies, tosin ihmetelin kuluneita vaatteita. Mies lupasi tarjota jotain ja ilahduin mutta jälleen olin hieman hämilläni. Hän kysyi teen hintaa ja sitten kysyi pelkän kuuman veden hintaa tarjoilijalta. Tarjoilija toikin kuumaa vettä kaksi kuppia ja mies kaivoi taskustaan omat teepussit. Viimeinen kerta treffeillä laihialaisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi