Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ammatti/työ jota et ikinä tekisi.

Vierailija
20.08.2024 |

Jotkut ammatit ei houkuta tai ovat vastenmielisiä.

Mitä ammattia et tekisi vaikka siitä maksettaisiin asiallinen korvaus?

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te-virkailija, sossu virkailija, kela virkailija, henkilökohtainen avustaja, hoivatyö. Tossa näin äkkiseltään listattuna!

Vierailija
82/99 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhoitaja, teurastaja, lihakauppias.

Ravintola-ala, keittäjä.

Ainakin nämä. Olen siis nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkapappi.

Vierailija
84/99 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosturikuski. Huimaa ja oksettaa jo paksulla karvalankamatolla.

Vierailija
85/99 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen missä ei olisi tarpeeksi hommaa. Kaikenlaiset valvontatehtävät olisi tuskallisia. Ihan sama vaikka siitä sais hyvin palkkaa. Aika matelee ja tylsistyy istuskellessa. Meillä töissä pari kertaa vuodessa muutama viikko jolloin töitä ei oikein ole ja ihan hirveää kun siivoilut ja järjestelytyöt loppuvat ja ei vaan ole mitään tekemistä. Toiset taas sellaisia että tulevat töihin ja pettyvät kun pitäis tehdä jotain. Heille nämä viikot yhtä juhlaa.

Mitään pakkomyyntiä en myöskään haluaisi tehdä. Olisin surkea siinä.

Vierailija
86/99 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urologi

Vierailija
87/99 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarottulkitsija, ennustaja tms. Menneisyyden töitä siivou ja henkilökohtaisen avustajantyö tai puhetulkki. 

Vierailija
88/99 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys vielä edelliseen: somen sisältömoderaattori ja puhelinaspa.

Vierailija
89/99 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen missä ei olisi tarpeeksi hommaa. Kaikenlaiset valvontatehtävät olisi tuskallisia. Ihan sama vaikka siitä sais hyvin palkkaa. Aika matelee ja tylsistyy istuskellessa. Meillä töissä pari kertaa vuodessa muutama viikko jolloin töitä ei oikein ole ja ihan hirveää kun siivoilut ja järjestelytyöt loppuvat ja ei vaan ole mitään tekemistä. Toiset taas sellaisia että tulevat töihin ja pettyvät kun pitäis tehdä jotain. Heille nämä viikot yhtä juhlaa.

Mitään pakkomyyntiä en myöskään haluaisi tehdä. Olisin surkea siinä.

Joku julkisen sektorin homma vai kuinka?

Olen timpuri ja olin kerran eräällä yrittäjällä hommissa hallia tekemässä. Pänttäsin hallia valmiiksi yksin "yötä päivää".  Tässä oli semmoinenkin yksityiskohta että naulasin yli 20 000 kolmen tuuman naulaa vasaralla. Idea oli naulata naulapyssyllä, mutta kaikkien kommellusten jälkeen naulasin käsin.

Sitten kun halli oli valmis niin tämä yrittäjä laittoi "korjaamaan" vanhaa hallia. Minun esimiehenä oli projektia vetävä insinööri. Olin siellä sitten töissä ja laitettiin uutta peltiä katolle. Sitten piti korjata vanhoja kouruja. Se tuli niin kalliiksi että olisi saanut helposti uudet kourut siihen hintaan. Sitten sisähommiin. En tehnyt siellä sisällä moneen kuukauteen yhtään mitään. Kiroilin itsekseni että eikö tämä jo lopu. Insinööri esimies kävi kerran viikkoon ja kehoitti vaan vaihtamaan seinä ja kattolevyjä. Run***ailin siellä monta kuukautta ja oli yhtä **********  se homma. Kun ei ollut mitään tekemistä. Itse nämä yrityksen edustajat eivät käyneet siellä vanhalla hallilla kertaakaan. Palkan maksoivat tyhjästä ja varmaan tiesivät asian itsekin. Tällä yrittäjä-isällä oli pimeä rahasto. Hän kävi kauppaa venäläistenkin kanssa käteisellä ja paksulla lompakolla. Ehkä hän halusi näyttää tällä minun "työllistämisellä" jotain, ehkä että painii ihan eri sarjassa ja että rahasta ei ole pulaa.

Vierailija
90/99 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsäkoneen kuljettaja raakkujoella

Vierailija
91/99 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysäköinninvalvoja. Inhottaisi ja hävettäisi moiset kyylänhommat. En huomaisi yhtään pysäköintivirhettä jos minut pakotettaisiin pysäköinninvalvojaksi. Jos auto on pysäköintipaikalle pysäköity, se on oikein pysäköity. Eri asia jos se on jossain nurmikolla, keskellä ajorataa tms.

Vierailija
92/99 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovan työn tekijänä kaikki suorittava työ tuntuisi todella raskaalta ja samaten jokin paperinpyörittely. Ylipäätään sellainen työ missä ei lainkaan pysty toteuttamaan omaa visiotaan.

Vierailija
93/99 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää ikinä asiakaspalvelua, mieluummin luon vaikka talikolla paskaa!

Vierailija
94/99 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinosiementäjäksi en ehkä rupeaisi

Vierailija
95/99 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysäköinninvalvoja ei ole ihminen vaan vastenmielinen nazzzielukka.

Vierailija
96/99 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelinmyynti. voi kettu sitä mitä sai ihmisten raivot päälle puhelimessa eikä palkkaa paskaakaan. ainoastaan kerran siellä oli joku todella iloinen naishenkilö joka halusi ostaa tuotteen. no se olikin piristys.

Vierailija
97/99 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään tapauksessa en ryhtyisi Suopon kytäksi, kun siellä ei saa työaikana ryypätä ja harrastaa seksiä.

Vierailija
98/99 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkamies. Haluan olla hyödyllinen.

Vierailija
99/99 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sector Alarmin myyntihommat.