UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Twitterissä ulkkarit hehkuttavat kyl aika antaumuksella Erikaa. Muista kanavista en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
"En mä ainakaan äänestänyt Erikaa minkään "mediarummutuksen" takia, vaan koska tykkäsin hänen biisistä ja esityksestä eniten.
Ennakkosuosikkia kai rummutetaan aina, muistan kun 2023 Käärijää tuntui puskevan joka tuutista ennen kuin olin kuullut koko kappaletta. No olihan se ylivoimaisesti paras."
Niin tässä on vaan se ero, että Käärijästä tuli ennakkosuosikki VASTA KUN BIISI OLI KUULTU. Erikaa tyrkytettiin ennakkosuosikkina jo heti vaikka biisistä ei ollut tietoakaan. Se minua ainakin tässä eniten ärsyttää, että itse biisillä ei ollut mitään merkitystä, kun hype ja tyrkytys alkoi jo ennen. Goldielocksista taas esimerkiksi innostuttiin vasta kun hänen biisinsä oli kuultu.
Ei minusta, jotkut päätti jo etukäteen, että tätä Goldieta me fanitetaan, ei se Erika ainakaan saa olla hui kauheaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes!
SUOMI nousi vedoissa viidenneksi!
(Edellä vaan Ruotsi Israel Belgia ja Ranska).
Onnea Erika.
Edellä "vain" Ruotsi :)
Nää on hauskoja. Ovatko nämä edellä olevat maat jo päättäneet edustajansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika saa olla minkäpainoinen haluaa, mutta fakta on, että pienen nesteturvotuksen alla on maailmanluokan vartalo. Hän on harvinaisen hyvävartaloinen suomalaiseksi laulajaksi ja rinnat on täydelliset. Parissa kuukaudessa ehtii saada nesteet liikkeelle.
Olisi sääli jos kroppa ei olisi parhaimmillaan kun on sadan miljoonan yleisö. Siitä ei pääse mihinkään, että vartalo tuo Euroviisuissa lisäpisteitä. Itse pidän Erikan nykylookista mutta kasvot ja rinnat pääsisivät paremmin esille ilman nestepöhötystä. En sano että Erikan pitäisi olla laihempi, mutta ilmeinen nestepöhötys on turhaa ja korjattavissa.
Kyse ei ole pelkästään Euroviisuista vaan myös Erikan omasta urasta. Hänellä on mahdollisuus saada niin paljon huomiota, että saa kiertueita Eurooppaan. Niin kävi jopa Käärijälle, joten miksei kävisi Erikalle?
Käärijä ei valloittanut eurooppaa mill
Miehet voi sikailla, naiset ei, olemme elämän selkäranka ja ylpeitä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes!
Onnea Erika.
Niin?
Se on aina siellä kärjessä. Tietyt maat on.
Suomi nousi eilisestä 2 sijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylen mukaan Erika oli pettynyt että oli lavalla yksin ja toivoo saavansa Baseliin rinnalleen tanssijoita tueksi. Tässä sen näkee, ettei noilla esiintyjillä ole sananvaltaa koko esitykseen - tehdään mikä käsketään ja syödään maksavasta kädeltä.
Niin varmasti joo. Tanssi ei ole Erikan vahvinta aluetta, hän on tottunut huseeraamaan lavalla yksin.
Mutta nimenomaan kritisoi juuri sitä että hänet laitettiin lavalle yksin, eikä olisi sitä halunnut, eikä halua Sveitsissäkään.
Joku toimittaja ehkä kysyi, mihin videolla mukana olleet tanssijat hävisivät, niin vastasi siihen jotakin. Ei voinut täräyttää, ettei halunnut tanssijoita pilaamaan tunnelmaa.
"Käärijä ei valloittanut eurooppaa millään täydellisellä kropalla ja edelleen yhteistyökuvioita riittää. Toki naisille on eri säännöt, kuten tässä monessa viestissä on näkynyt"
Käärijän vetovoimapointti on ensisijaisesti sympaattisuudessa ja tietynlaisessa hellyyttävyydessä, hän on pieni juhlaeläin nukkumassa formulalakanoissaan. Jos hän olisi tikissä, sitten media voisi liimailla seksisymboliotsikoita juttuihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan seurannut viisufanien kv keskustelupalstoja tai esim. reaktiovideoita youtubesta? Mitä sanovat Erikasta?
Käärijä kohdalla tajusin, että nyt muuten menestytään, kun keväällä ulkomaalaiset viisufanit järjestään hehkutti, pöyristyi positiivisesti tai ratkesi riemuun Chachachan nähtyään.
Todella paljon hehkutetaan ja tykätään. Ulkomaalaiset kaverit myös viestitelleet myös mulle koko aamun ja kaikki rakastavat Ich Kommea. Kuulemma stailaus on aivan nappi ja paras kohta on kun Erika kävelee kohti kameraa, sanoi että kylmät väreet meni kun se oli niin voimakas hetki.
Vierailija kirjoitti:
Jes!
Onnea Erika.
Näillä ei ole mitään merkitystä kun suurin osa kappaleista on vielä valitsematta. Erika ei mene finaaliin ja se on fakta.
Vierailija kirjoitti:
Twitterissä ulkkarit hehkuttavat kyl aika antaumuksella Erikaa. Muista kanavista en tiedä.
Youtube tulvii pelkkää kehua! Ihmiset ovat todella tyytyväisiä Suomen valintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En mä ainakaan äänestänyt Erikaa minkään "mediarummutuksen" takia, vaan koska tykkäsin hänen biisistä ja esityksestä eniten.
Ennakkosuosikkia kai rummutetaan aina, muistan kun 2023 Käärijää tuntui puskevan joka tuutista ennen kuin olin kuullut koko kappaletta. No olihan se ylivoimaisesti paras."
Niin tässä on vaan se ero, että Käärijästä tuli ennakkosuosikki VASTA KUN BIISI OLI KUULTU. Erikaa tyrkytettiin ennakkosuosikkina jo heti vaikka biisistä ei ollut tietoakaan. Se minua ainakin tässä eniten ärsyttää, että itse biisillä ei ollut mitään merkitystä, kun hype ja tyrkytys alkoi jo ennen. Goldielocksista taas esimerkiksi innostuttiin vasta kun hänen biisinsä oli kuultu.
Ei minusta, jotkut päätti jo etukäteen, että tätä Goldieta me fanitetaan, ei se Erika ainakaan saa olla hui kauheaa.
Älä jauha paskaa. Eihän kukaan ollut Goldielocksista kuullutkaan ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes!
Onnea Erika.
Ruatti pyyhkii taas meirän nenän. Älkää sitten taas masentuko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan seurannut viisufanien kv keskustelupalstoja tai esim. reaktiovideoita youtubesta? Mitä sanovat Erikasta?
Käärijä kohdalla tajusin, että nyt muuten menestytään, kun keväällä ulkomaalaiset viisufanit järjestään hehkutti, pöyristyi positiivisesti tai ratkesi riemuun Chachachan nähtyään.
Todella paljon hehkutetaan ja tykätään. Ulkomaalaiset kaverit myös viestitelleet myös mulle koko aamun ja kaikki rakastavat Ich Kommea. Kuulemma stailaus on aivan nappi ja paras kohta on kun Erika kävelee kohti kameraa, sanoi että kylmät väreet meni kun se oli niin voimakas hetki.
Kannattaako vielä sunnuntaina ryypätä, että tulee tällaista tekstiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes!
Onnea Erika.
Näillä ei ole mitään merkitystä kun suurin osa kappaleista on vielä valitsematta. Erika ei mene finaaliin ja se on fakta.
On aivan satavarma finaaliin jatkaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaiset kaverit ovat viestitelleet koko aamun😂 Joo, ihan varmaan Suomen UMK kiinnostaa ihan kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes!
Onnea Erika.
Niin?
Se on aina siellä kärjessä. Tietyt maat on.
Suomi nousi eilisestä 2 sijaa.
Suomalaiset lyö vetoa nyt julmetusti.
Vierailija kirjoitti:
Erika oli tyyliin ainut artisti, jonka kaikki tiesivät.
On kyllä goldiella ikäviä faneja.
Vierailija kirjoitti:
"Käärijä ei valloittanut eurooppaa millään täydellisellä kropalla ja edelleen yhteistyökuvioita riittää. Toki naisille on eri säännöt, kuten tässä monessa viestissä on näkynyt"
Käärijän vetovoimapointti on ensisijaisesti sympaattisuudessa ja tietynlaisessa hellyyttävyydessä, hän on pieni juhlaeläin nukkumassa formulalakanoissaan. Jos hän olisi tikissä, sitten media voisi liimailla seksisymboliotsikoita juttuihinsa.
Erikan ongelma on se ettei hän ole sympaattinen eikä lämmin vaan kylmä ja vihainen. Joidenkin mielestä voimaantunut nainen on sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Tunkkaisella, halvan oloisella esityksellä ei semifinaaleihin mennä.
Goldielocksin esitys oli tyylikäs, bondmainen.
Mutta olemme junttikansa. 😞
Goldielocks oli tylsä ja stailaus kamala, asuvalinta aivan kamala uikkarihaalari parin millin illuusiohaarakiilalla jota leviteltiin suoraan kameraan. Äänikään ei riittänyt ja ainut huippukohta oli tanssijat. Ei sillä pitkälle pötkitä, massaan olisi hukkunut.
Erika olisi voinut saada enemmänkin ääniä. Hävettää tunnustaa että aioin äänestää häntä vaikka en katsonut UMKta mutta unohdin kun oli muuta. Muistin vielä illan alussa että on äänestyspäivä.