UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Jos olis yhtä hyvä kuin Carnival of Rust niin voitto ois meidän. Sillon ruotsi voisi lähettää vaikka kymmenen loreenia.
Carnival of rust on kyllä tullut kuunneltua muutamaan kertaan viime päivinä :D
on se vaan upea
Vierailija kirjoitti:
Carnival of rust on kyllä tullut kuunneltua muutamaan kertaan viime päivinä :D
on se vaan upea
On, mutta eiköhän sieltä pettymys tule jos tohon vertaa :/
Siis, onhan he kehittyneet musiikillisesti eteenpäin CoR:sta.
Vierailija kirjoitti:
Näiden vihjeiden perusteella
1. Poets of the fall
2. Nelli Matula
3. Etta
Helpot vihjeet ainaki tähän mennessä
Millä perusteella Etta?
Eniten pelottaa se, että käy samalla tavalla kuin esim. The Rasmuksella ja Cyan Kicksillä - bändeiltä löytyy aiemmasta tuotannosta monta mielenkiintoista persoonallista biisiä, mutta sitten UMK:hon lähetetään mahdollisimman geneerinen kappale ilman mitään yllättävää kohtaa/elementtiä biisissä tai esityksessä
Toivottavasti POTF olisi fiksumpi tässä
POTFlla on suht tuore musiikkivideo ja se kappale on mun mielestäni a) vähän Euroviisujen henkinen sekä b) aivan hirveä. Toivottavasti eivät tuolla linjalla ole ainakaan hakemassa.
Heidän viimeisestä haastattelusta on jo aikaa, tässä lie tuorein joulukuulta 2023 MTV:n aamussa, tuon Game awardsin jälkeen.
Kyllähän heillä on heittäytymistaitoa, roolien käyttöä myös musiikkivideoilla.
Vierailija kirjoitti:
POTFlla on suht tuore musiikkivideo ja se kappale on mun mielestäni a) vähän Euroviisujen henkinen sekä b) aivan hirveä. Toivottavasti eivät tuolla linjalla ole ainakaan hakemassa.
Tämä on kitaristin oma proggis, ei liity poetsien omaan..
Minusta tämän päivän vihje on vaikea. Olin asennoitunut, että se olisi ollut Miriam Bryant, mutta ei se oikein siltä vaikuta. Ehkä se kuitenkin on Goldielocks.
Olen innoissani, että pohjanmaalainen KAJ osallistuu Melodifestivaaleihin. Eihän niillä mitään jakoa ole, ja viimeisin biisinsä minkä kuulin radiosta ei ollut läheskään yhtä hyvä, mitä aiemmat, mutta olen silti innoissani.
Ensi keskiviikon ohjelmasta
On studioyleisö. Toivottavasti eivät ole missään pikkuhuoneessa jossa ahdas pikkulava. Viime vuonna oli outo.
Jotenkin outoa tämä arvuuttelu, että keitä siellä on osallistujia UMK:ssa, jos kerta osallistujalista on jo vuodettu julki ja biisien nimetkin. Vai epäilettekö, ettei pidä paikkaansa?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin outoa tämä arvuuttelu, että keitä siellä on osallistujia UMK:ssa, jos kerta osallistujalista on jo vuodettu julki ja biisien nimetkin. Vai epäilettekö, ettei pidä paikkaansa?
Salailu on perinne. Listan nimet ei taida täysin pitää paikkaansa. Esim Anreu, Isac Elliot ei mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vuodettuja listoja oli kaksi erilaista ja nyt vaikuttaa, että valittuja finalisteja on kummaltakin listalta ja listojen myös ulkopuolelta. Esim. POTF ja Nelli Matula olivat eri listoilla ja Erika Vikman ei kummallakaan. Erika on tosin ollut esillä muualta tulleiden vihjeiden perusteella.
Luulen, että nämä vuodetut listat ovat syntyneet, kun joku/jotkut ovat saaneet jotain kautta vihia, keitä on hakenut mukaan, mutta ei ole ollut tietoa, kuka on päässyt ja kuka ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salailu on perinne. Listan nimet ei taida täysin pitää paikkaansa. Esim Anreu, Isac Elliot ei mukana.
Mari Pudas sanoi eilisessä Viisupodissa, että Abreu ja Bess olivat hakeneet, mutta karsiutuivat. Tosin Bess ei ollut listalla, mutta Pudas itse vihjaili hänestä syksyllä mahdollisena paluuartistina. Isac Elliot oli ilmeisesti tuulesta tempaistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuodettuja listoja oli kaksi erilaista ja nyt vaikuttaa, että valittuja finalisteja on kummaltakin listalta ja listojen myös ulkopuolelta. Esim. POTF ja Nelli Matula olivat eri listoilla ja Erika Vikman ei kummallakaan. Erika on tosin ollut esillä muualta tulleiden vihjeiden perusteella.
Luulen, että nämä vuodetut listat ovat syntyneet, kun joku/jotkut ovat saaneet jotain kautta vihia, keitä on hakenut mukaan, mutta ei ole ollut tietoa, kuka on päässyt ja kuka ei.
Niihin on työnnetty nimiä joista on jo viime vuonna puhuttu
Tämä arvuutteluhan on hauskaa, eikä mitään uskottavaa kukaan ole ns. vuotanut. Uskottavimmat jutut on tulleet vahingossa median kautta.
Mä en oikein jaksa innostua erikasta. En ymmärrä cicciolinan hehkutustakaan. Esim erikan uusin biisi 'myynnissä' on aika kamala ja jotain tollasta hänen tuotantonsa on muutenkin.
Sama taktiikka täällä.