UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Poets of the Fall on vähän kuin kotimaiset metallibändit 2000-luvun alussa, täällä eivät ihmeemmin esillä mutta ns. omissa piireissään maailmalla voivat olla hirveän kuuluisia. Bodom veti stadikat täyteen Aasiassa ja Etelä-Amerikassa, PotFilla taas on pelimaailma. He taisivat just keväällä vetää keikan alan gaalassa, jolla oli muutama sata miljoonaa katsojaa Twitchissä tai jossain.
Ei mitään hajua, kuinka tämä korreloisi Viisuissa.
En itsekään ole ollut poets-fani, mutta asia muuttui kun eka vuotolista tuli. Hain youtubeen jotain. Mulle avautui uusi maailma, "miten mä en oo kuullut näitä"-olo. Biisit on niin korkeatasoisia, Markon ääni maan parhaimpia ja sitä jää ikään kuin seuraamaan, että miten se käyttää ääntämystä seuraavaksi. Hän onkin saanut klassisen laulunopetusta. Lyriikat on tosi moniulotteisia, kuin runoutta, ei peruspoppi-linereita. Pelimusiikki veti myös mukaan, myönnän tutustuneeni yhteen peliin parin biisin takia!
Hehän eivät ole ison levy-yhtiön nimissä vaan tekevät itse kaiken. Se selittänee sitäkin ettei kotimaassa olla niin kuuluisia uudelle sukupolvelle (alle 30v?). Maailmalla on tosiaan paljon faneja.
Vierailija kirjoitti:
Olisko tämä nyt sitten se Goldielocks. Hänellä on punaiset pitkät hiukset, kuin tuolla tummalla naisella ja omistaa ilmeisesti sfinx-kissan ja koiran.
https://www.instagram.com/goldielocks__official/p/Csl3sexI2gJ/?hl=fi
Insragram-kuvan perusteella kissa on kylläkin cornish rex eikä sfinks.
Robinilla on ollut hyviä duettoja. Tuo Hula Hula Nelli Matulan kanssa ja Ihana kipu Viivin kanssa. Hitsi kun olisi osallistunut sellaisen UMK:hon.
Vierailija kirjoitti:
Robinilla on ollut hyviä duettoja. Tuo Hula Hula Nelli Matulan kanssa ja Ihana kipu Viivin kanssa. Hitsi kun olisi osallistunut sellaisen UMK:hon.
* sellaisella
Näiden vihjeiden perusteella
1. Poets of the fall
2. Nelli Matula
3. Etta
Helpot vihjeet ainaki tähän mennessä
Itse pidän Poets of the fallin musiikista todella paljon, mutta silti mietin että onko se liian "tylsää" euroviisuihin. Jos ovat mukana niin toivottavasti ovat tehneet biisin ja musavideon juuri euroviisuja ajatellen.
No joka tapauksessa, siinä olisi bändi, mitä ei ainakaan tarvitsisi hävetä!
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän Poets of the fallin musiikista todella paljon, mutta silti mietin että onko se liian "tylsää" euroviisuihin. Jos ovat mukana niin toivottavasti ovat tehneet biisin ja musavideon juuri euroviisuja ajatellen.
Ainakin saadaan iloita kun saa nähdä bändiä kotimaan mediassa 😌 Raadit pitää heistä, mitä luultavimmin.
Mulla ei oo mitään käryä tästä Matulasta, musiikkia en ole kuullut. Kun dance breakista puhutaan, niin en innostu. Lähinnä kaipaan nyt hyvää ääntä joka ei vaadi sirkusta ympärilleen.
Miriam Bryantiin en laske odotuksia. On kuitenkin täällä vieras, ja lähtökohtaisesti suomi-ruotsi-asenne on syvällä suomalaisissa. Voi vetää Lxandrat, nätti biisi mutta ei lähde.
Erikan nimi vyöryi jo instagram-huhuihin viisupodin myötä. Saas nähä, onko uusintakierros onnistunut vai joko yleisö haluaa suomidiscon päälle muuta.
Vierailija kirjoitti:
Eikös PotFissa ole vain kolme jäsentä? Siihen saa kultasormi Reija Wäre tungettua useammankin tosi vaivaannuttavan tanssijan koreoimaan yhtyeen vierelle, taakse ja eteen.
Ihan fiksua että jos Erika ja Bess ovat molemmat hakeneet mukaan, että vain toisen biisi valittiin.
Mutta toisaalta jos Bess jäi rannalle ja Matula on mukana, niin odotukset kyllä aika korkealla sen biisin suhteen
Eli sanokaas nyt vielä, miksi me ollaan varmoja POTF:lin osallistumisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös PotFissa ole vain kolme jäsentä? Siihen saa kultasormi Reija Wäre tungettua useammankin tosi vaivaannuttavan tanssijan koreoimaan yhtyeen vierelle, taakse ja eteen.
6 jäsentä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😅😅
meinaatteko muuten valvoa ja kuunnella biisit silloin kun ne julkaistaan? Mä tein viimeks niin että menin nukkumaan joskus kympiltä ja laitoin herätyksen soimaan vähän ennen julkaisua :D
Vierailija kirjoitti:
Eli sanokaas nyt vielä, miksi me ollaan varmoja POTF:lin osallistumisesta?
Alkusyksystä Pudas epäröi kovasti. Nyt oli viisupodissa että on ymmärtänyt että ovat kuitenkin mukana. Keskustellut jonkun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
meinaatteko muuten valvoa ja kuunnella biisit silloin kun ne julkaistaan? Mä tein viimeks niin että menin nukkumaan joskus kympiltä ja laitoin herätyksen soimaan vähän ennen julkaisua :D
Joo minä kyllä aion katsoa. Valvonta kyllä normaalistikin siihen aikaan, että sinänsä se ei vaikuta :D
Valvon kyllä. Eka kuuntelen, sitten katson videon kera.
Hula Hula olisi muuten ollut hyvä Euroviisuissa.