Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2025 ketju | Virallinen

Vierailija
20.08.2024 |

Tästä se lähtee 🤟

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (21056)

Vierailija
1601/21056 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla vain muutama henkilö, jotka kirjoittelevat täällä ja joukossa ehkä yksi on kova POTF-fani :) En itsekään muistanut heiltä kuin Carnival of Rustin, mutta eipä siinä mitään, ihan positiivisin mielin odottelen todennäköiseltä vaikuttavaa kisabiisiä.

Nelli Matulan muistin feattaajana Robinin Hula hula -biisissä ja Tähdet tähdet -ohjelmasta. Hän on taitava live-laulaja ja -esiintyjä, tanssiakin osaa. Omat biisinsä  ovat kuitenkin olleet varsin laimeita, mutta luulisi, että nyt on saatu parempaa tehdyksi, kun finaalipaikka on ilmeisesti auennut.

Hula Hula olisi muuten ollut hyvä Euroviisuissa. 

Vierailija
1602/21056 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poets of the Fall on vähän kuin kotimaiset metallibändit 2000-luvun alussa, täällä eivät ihmeemmin esillä mutta ns. omissa piireissään maailmalla voivat olla hirveän kuuluisia. Bodom veti stadikat täyteen Aasiassa ja Etelä-Amerikassa, PotFilla taas on pelimaailma. He taisivat just keväällä vetää keikan alan gaalassa, jolla oli muutama sata miljoonaa katsojaa Twitchissä tai jossain.

Ei mitään hajua, kuinka tämä korreloisi Viisuissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1603/21056 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään ole ollut poets-fani, mutta asia muuttui kun eka vuotolista tuli. Hain youtubeen jotain. Mulle avautui uusi maailma, "miten mä en oo kuullut näitä"-olo. Biisit on niin korkeatasoisia, Markon ääni maan parhaimpia ja sitä jää ikään kuin seuraamaan, että miten se käyttää ääntämystä seuraavaksi. Hän onkin saanut klassisen laulunopetusta. Lyriikat on tosi moniulotteisia, kuin runoutta, ei peruspoppi-linereita. Pelimusiikki veti myös mukaan, myönnän tutustuneeni yhteen peliin parin biisin takia! 

Hehän eivät ole ison levy-yhtiön nimissä vaan tekevät itse kaiken. Se selittänee sitäkin ettei kotimaassa olla niin kuuluisia uudelle sukupolvelle (alle 30v?). Maailmalla on tosiaan paljon faneja. 

Vierailija
1604/21056 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko tämä nyt sitten se Goldielocks. Hänellä on punaiset pitkät hiukset, kuin tuolla tummalla naisella ja omistaa ilmeisesti sfinx-kissan ja koiran.

https://www.instagram.com/goldielocks__official/p/Csl3sexI2gJ/?hl=fi

Insragram-kuvan perusteella kissa on kylläkin cornish rex eikä sfinks.

Vierailija
1605/21056 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robinilla on ollut hyviä duettoja. Tuo Hula Hula Nelli Matulan kanssa ja Ihana kipu Viivin kanssa. Hitsi kun olisi osallistunut sellaisen UMK:hon.

Vierailija
1606/21056 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robinilla on ollut hyviä duettoja. Tuo Hula Hula Nelli Matulan kanssa ja Ihana kipu Viivin kanssa. Hitsi kun olisi osallistunut sellaisen UMK:hon.

* sellaisella 

Vierailija
1607/21056 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden vihjeiden perusteella 

1. Poets of the fall

2. Nelli Matula 

3. Etta

Helpot vihjeet ainaki tähän mennessä

Vierailija
1608/21056 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän Poets of the fallin musiikista todella paljon, mutta silti mietin että onko se liian "tylsää" euroviisuihin. Jos ovat mukana niin toivottavasti ovat tehneet biisin ja musavideon juuri euroviisuja ajatellen.

No joka tapauksessa, siinä olisi bändi, mitä ei ainakaan tarvitsisi hävetä!

Vierailija
1609/21056 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän Poets of the fallin musiikista todella paljon, mutta silti mietin että onko se liian "tylsää" euroviisuihin. Jos ovat mukana niin toivottavasti ovat tehneet biisin ja musavideon juuri euroviisuja ajatellen.

Ainakin saadaan iloita kun saa nähdä bändiä kotimaan mediassa 😌 Raadit pitää heistä, mitä luultavimmin. 

Vierailija
1610/21056 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo mitään käryä tästä Matulasta, musiikkia en ole kuullut. Kun dance breakista puhutaan, niin en innostu. Lähinnä kaipaan nyt hyvää ääntä joka ei vaadi sirkusta ympärilleen.

Vierailija
1611/21056 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miriam Bryantiin en laske odotuksia. On kuitenkin täällä vieras, ja lähtökohtaisesti suomi-ruotsi-asenne on syvällä suomalaisissa. Voi vetää Lxandrat, nätti biisi mutta ei lähde.

Erikan nimi vyöryi jo instagram-huhuihin viisupodin myötä. Saas nähä, onko uusintakierros onnistunut vai joko yleisö haluaa suomidiscon päälle muuta.

Vierailija
1612/21056 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös PotFissa ole vain kolme jäsentä? Siihen saa kultasormi Reija Wäre tungettua useammankin tosi vaivaannuttavan tanssijan koreoimaan yhtyeen vierelle, taakse ja eteen.

Vierailija
1613/21056 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan fiksua että jos Erika ja Bess ovat molemmat hakeneet mukaan, että vain toisen biisi valittiin.

Mutta toisaalta jos Bess jäi rannalle ja Matula on mukana, niin odotukset kyllä aika korkealla sen biisin suhteen

Vierailija
1614/21056 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sanokaas nyt vielä, miksi me ollaan varmoja POTF:lin osallistumisesta?

Vierailija
1615/21056 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös PotFissa ole vain kolme jäsentä? Siihen saa kultasormi Reija Wäre tungettua useammankin tosi vaivaannuttavan tanssijan koreoimaan yhtyeen vierelle, taakse ja eteen.

6 jäsentä 

Vierailija
1616/21056 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😅😅

Vierailija
1617/21056 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaatteko muuten valvoa ja kuunnella biisit silloin kun ne julkaistaan? Mä tein viimeks niin että menin nukkumaan joskus kympiltä ja laitoin herätyksen soimaan vähän ennen julkaisua :D

Vierailija
1618/21056 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sanokaas nyt vielä, miksi me ollaan varmoja POTF:lin osallistumisesta?

Alkusyksystä Pudas epäröi kovasti. Nyt oli viisupodissa että on ymmärtänyt että ovat kuitenkin mukana. Keskustellut jonkun kanssa.

Vierailija
1619/21056 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meinaatteko muuten valvoa ja kuunnella biisit silloin kun ne julkaistaan? Mä tein viimeks niin että menin nukkumaan joskus kympiltä ja laitoin herätyksen soimaan vähän ennen julkaisua :D

Joo minä kyllä aion katsoa. Valvonta kyllä normaalistikin siihen aikaan, että sinänsä se ei vaikuta :D

Vierailija
1620/21056 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvon kyllä. Eka kuuntelen, sitten katson videon kera.

Ketju on lukittu.