UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Vikmanissa ärsyttää seksin ylikorostamisen lisäksi se, kuinka media nostaa sen koko ajan esiin muiden kustannuksella: on varma ennakkosuosikki, miten muuttunut vuosien varrella, Chisu kehuu biisiä (ja itseään), Erika napauttaa somekommentoijille, Erika sitä sun tätä. Yritetään vaikuttaa äänestäjiin tietty, mutta kaikki ei oo lampaita.
Jep, niin totta ja läpinäkyvää. Olikohan se eilen kun tuli uutiset, niin siinä oli jotain umk viittomakielellä. Heti lävähti Erikan umk biisin musavideo ruutuun hetkeksi 😅 Eipä näkyny muitten kilpailijoiden videoita yhtään. Että sellasta...
Mitä jos äänestetäänkin yllärinä costee voittoon? Ite taidan laittaa hänelle yhden äänen. Hyvä biisi ja symppis tyyppi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tampereella kelepaa
Luuleeko ne, että Tampereella on Euroviisujen finaali?!? Suomen suurin musiikkishow: peräti kuusi eri kipaletta kilpailemassa😂
Kyllähän se on Suomen suurin musiikkishow. Mikä sinun mielestäsi siis olisi ? Elämäni biisi ?
Ei kilpailukappaleiden lukumäärä ole verrannollinen suuruuteen. UMK:ssa on paljon muutakin, juontajien esiintymiset, ehkä joku ulkomainen vieraileva artisti ja väliaikanumerot jotka monesti parempia kuin itse kilpailukappaleet.
Myöskin katsomot on aina täynnä niin kenraalissa kuin finaalissakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiirettä pitää taas yhdellä lentotilalla alapeukuttavalla :D
Erika-fanaatikko taas vauhdissa.
Miten hän mahtaa handlata illan kun yrittää olla samaan aikaan viisukuppilassa ja täällä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tampereella kelepaa
Harmittaakohan turkulaisia? UMK oli aiemmin siellä, eikö? Tampere vaikutta niin kivalta kaupungilta, kun panostavat tähän hommaan näin näkyvästi.
T. Helsinkiläinen
Olen itse myös stadilainen ja asunut jonkin aikaa Treella ja voin vain kehua kuinka ihana kaupunki Tre oli. Upeaa, että UMK-vetovastuu on nyt siellä. 💪🏻
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos äänestetäänkin yllärinä costee voittoon? Ite taidan laittaa hänelle yhden äänen. Hyvä biisi ja symppis tyyppi!
Rehellisesti mä en tälle aluksi syttynyt, mutta kun oon seurannut ehdokkaiden haastiksia ja etenkin kun näin liveklipin, niin vakuutuin et kyllä tämä kisassa mukana ansaitsee olla. Esitys vaikutti tyylikkäältä ja costee varmalta ja rennolta esiintyjältä. Lisäksi laulu kulki hyvin. Voi hyvin olla siis, että laitan hänelle yhden äänen menemään.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Etikan lookki on upea. Ja varsinkin asenne.
Huh joo se asenne tuli ihan ruudun läpi! Huikee mimmi!
Vierailija kirjoitti:
Mun suosikit ennen livejä, oon vähän alle kolmekymppinen nainen
1. Viivi
2. Goldielocks
3. Erika
4. Nelli
5. Neea
6. costee
Tosin liveklippien perusteella laittaisin costeen korkeammalle. Neean ja Nellin liveklipit eivät ihan iskeneet. Erika oli kans vähän niin ja näin. Mutta pitää tietty nähdä koko live-esitykset ennen kuin voi arvioida näitä kokonaan.
Mun suosikit:
1. Neea
2. Goldielocks
3. Nelli
4. Viivi
5. Costee
6. Erika
Liveklippien perusteella Goldielocks, Nelli ja Neea olivat eniten mun mieleen. Veikkaan, että Goldielocks voi yllättää, kun nähdään livenä. Vähän kuten Käärijän kanssa kävi. Biisi oikein heräsi eloon shown myötä.
Tykkäsin tosta Erikan klipistä koska se vaikutti vapaammalta koreografialta, ei ollu sellasta joka sanan alleviivausta mikä on ollu umk:n kirous. Ennen ois tartuttu pakaraan ja isketty silmää samalla, varmaan vielä roikkuessa pää alaspäin.
IGssä oli lyhyet klipit harkoista. Matulalla oli nätti mekko. Costee näyttää David Hasselhoffilta. Nea pönöttää paikallaan. Erika bylsii mikkitelinettä. Goldielocks näytti olevan ainoa jolla on jokin lavarakkenelma, näytti siistiltä.
En asu suomessa, mista voin nahda umk kilpailun tanaan?
Costee voi hyvinkin saada ulkomaalaisilta raadeilta pisteitä. Erika ei välttämättäole suosittu ulkomailla. Suomalaiset tykkää hieman junttimaisesta seksi Erikasta. Erikan tyyli on ysäriä tai kasaria.
Erika tulee ja voittaa! Oletteko valmiita? 💋
Niin, miten käy Suomen Bianca Censorin, pitääkö vielä hiukan vähentää, että saisi maksimaalisen näkyvyyden. On kyllä koomista ja epäilen että siihen on tähdätty, ei voi muuten ymmärtää.
Klippien perusteella siellä on härskiyttä/seksikkyyttä (riippuu keneltä kysyy) asuissa paitsi Erikalla myös Goldielocksilla ja Nellillä. Nellin korkeat saappaat ja yläreidet paljaana (ja klipissä oikein nautiskelee selällään) ja Goldien haalarin puolen sentin levyinen haarakiila yrittävät aivan samalla tavalla viedä katseen alapäähän kuin Erikankin domina-henkinen asu.
Totuushan on se että nainen ei voi voittaa, peitti sitten tai paljasti. Aina se on väärin, kun ei saa näyttää tai olla näyttämättä. Viivin mekko haukuttiin jo sellofaaniksi eli ei sekään joillekin kelpaa ja Neea on kuulemma ruman ja kliseinen - no mitähän nämä oman elämänsä muotisuunnittelijat sitten laittaisivat esiintyjille päälle??
Vierailija kirjoitti:
En asu suomessa, mista voin nahda umk kilpailun tanaan?
Saisitkohan huijattua Areenaa jollakin VPN-softalla, jos katsot koneella? NordVPN on muistaakseni ihan jees.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin tosta Erikan klipistä koska se vaikutti vapaammalta koreografialta, ei ollu sellasta joka sanan alleviivausta mikä on ollu umk:n kirous. Ennen ois tartuttu pakaraan ja isketty silmää samalla, varmaan vielä roikkuessa pää alaspäin.
Ai, siinähän Erika nylkytti kuin joku koira mikkitelinettä. Eikö ole muka alleviivaavaa. 😁
Vierailija kirjoitti:
Joo toinen klassikko on osoittaa päätä kun lyriikat on jotain "in my head" tai "I'm going crazy" - jälkimmäisessä pitää myös tehdä ympyrää sormella 😆.
Erikan klippi ja asu näyttää todella hyvältä mun silmään, tykkään että viisuissa ollaan övereitä ja skippaan finaalissakin lähes aina unettavat balladit. Absurdit tykitykset on viisujen parasta antia!
Tuolla yhdellä videolla Mummo tykkäs Erikasta, ku hän oli tangoja silloin alussa lailanut. Sen takia Vikman voisi voittaa, vaan ei koko maailma sitä tiedä miten kiltti tyttö tämä oli alussa.
Minä häpeän, jos tuollaisia ihmisiä on kuin nämä ilkeyksien kirjoittajat.