Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2025 ketju | Virallinen

Vierailija
20.08.2024 |

Tästä se lähtee 🤟

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (21056)

Vierailija
15061/21056 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako maksullista ääntä täällä aiotaan antaa nyt kun äänen hinta on 1,5€?

Hirveetä rääkkiä kiskontaa. Saksassa 10 senttiä puhelu ja 20 kertaa saa antaa äänen. Ei oo järkeä suomen touhussa.

Tosin sitten ESC kisassa en maksaisi noin paljon kenestäkään artistista.

Vierailija
15062/21056 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestättekö muuten omasta mielestänne parasta biisiä, vai sitä minkä ajattelette pärjäävän parhaiten Euroviisuissa?

Sitä minkä arvelen siellä pärjäävän. Vaikka kuinka fanittaisin jotain laulajaa tai pitäisin jostain biisistä niin tärkeintä mulle on että biisi pärjää. Pointtihan tässä on oman maan pärjääminen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15063/21056 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko arvailla, olen winneriä lukenut jo pitkään, eri keskusteluissa. Vähän itsetietoinen, siis aikalailla. Mutta luulen, että on 45-vuotias ja tummahiuksinen, vähän otsalta vähemmän tukkaa. Mutta onko hoikka vai kuten luulen vähän tukevampi , mutta lihaksikas, eikä innostu urheilemaan.

Pysy vaan Viisuissa, arvailut ja oddsit osuu paremmin kohdilleen ;DDDDDD On minua kuule joskus luultu ihan tuollaiseksi, naiset varsinkin, pikku tuiterissa ja tämmöinen musiikkialan ihminen joutuu aina niitä kimpustaan karistelemaan. Aina kun erehdyn ovesta ulos, niin niitä pyörtyy oikealta ja vasemmalta. Klo 20 pitäisi mennä kauppaankin ja täytynee laittaa kommandopipo päähän, ettei taas tyttöset kävele katuvalotolppia päin.

-winner-

Vierailija
15064/21056 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestättekö muuten omasta mielestänne parasta biisiä, vai sitä minkä ajattelette pärjäävän parhaiten Euroviisuissa?

Enemmän ajattelin sitä soittolistapotentiaalia. Sillä perusteella viisujen raadit äänestävät, vaikka radiosoittopotentiaali on virallisesti poistettu äänestyskriteereistä. Homma menee niin, että viisujen top 10:ssä on aina niitä bop-kappaleita.

Vierailija
15065/21056 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos nyt oikein tykästyn johonkin esitykseen niin useammalla kympillä. UMK on kerran vuodessa.  Ja tietty riippuu siitä miten juhlatunnelmissa siinä vaiheessa iltaa on😉

"Kännissä ja läpällä, heh he."

Ei ei kuitenkaan. Kyllä kisakunnossa pitää olla ja tarkkana seurata.

Vierailija
15066/21056 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonnet äänestävät sitä, kenellä on isoin voittokerroin. Ei ne musasta välitä.

-winner-

Vierailija
15067/21056 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanko arvailla, olen winneriä lukenut jo pitkään, eri keskusteluissa. Vähän itsetietoinen, siis aikalailla. Mutta luulen, että on 45-vuotias ja tummahiuksinen, vähän otsalta vähemmän tukkaa. Mutta onko hoikka vai kuten luulen vähän tukevampi , mutta lihaksikas, eikä innostu urheilemaan.

Pysy vaan Viisuissa, arvailut ja oddsit osuu paremmin kohdilleen ;DDDDDD On minua kuule joskus luultu ihan tuollaiseksi, naiset varsinkin, pikku tuiterissa ja tämmöinen musiikkialan ihminen joutuu aina niitä kimpustaan karistelemaan. Aina kun erehdyn ovesta ulos, niin niitä pyörtyy oikealta ja vasemmalta. Klo 20 pitäisi mennä kauppaankin ja täytynee laittaa kommandopipo päähän, ettei taas tyttöset kävele katuvalotolppia päin.

-winner-

Voisit sopia yhteen Christal Snown kanssa. Menkää ihmeessä treffeille. 

Vierailija
15068/21056 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin menee kuppi nurin jos Erika voittaa. Milloin viimeksi hupibiisi on voittanut viisut? Vaikka ei tuolla voiteta, se on selvä, niin miksi se edes menestyisi? Turha kaivella siitä mitään voimaantumissanomaa, se on vaan nolo. Nolot sanat, sävellys ihan ok, mutta ne sanat pilaa kaiken. Mutta kun erilainen jää mieleen ja blaa blaa. Jotkut vaan kiusallaan äänestää sitä jotta voi taas haukkua koko viisut kun eivät niitä kisoja kuitenkaan katso. Suomelle taas leima otsaan kuinka ne ei ota mitään vakavasti.

Pari vuotta sitten hupibiisi voitto Suomen UMKn.

Nyt kyllä pahoitit No Rules-tiimin mielen, kun unohdit jo viime vuoden :(

-winner-

Vierailija
15069/21056 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos me halutaan viisuihin sellainen artisti kuka puhuttaa, ketä pyydetään haastatteluihin ja kenen haastatteluvideot kerää katselukertoja niin se on Erika. Hän on ainoa näistä artisteita kenestä tulisi Baselissa sellainen "ilmiö". Vähän niinkuin Käärijä, mutta toki hieman pienemmässä mittakaavassa. 

Biisikin on sellainen että joko pidät siitä tai vihaat sitä, mutta onhan moni voittobiisikin jakanut mielipiteitä samalla tavalla

Vierailija
15070/21056 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtuuko tää huomisen jälkeen Euroviisu keskusteluksi vai jatketaanko tätä laadukasta keskustelua UMK artisteista hamaan tappiin asti? :D

Vierailija
15071/21056 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-winner-

Voisit sopia yhteen Christal Snown kanssa. Menkää ihmeessä treffeille.

Epäilemättä monet viihdealan homppelit olisivat minusta kiinnostuneet, en vaan välitä meikkaavista, naisellisiin ominaisuuksiin itsessään keskittyvistä miehistä. Enkä naisista. Sori, gurls, ootte kauniita, mutta ei siitä suhdetta tulisi. Parempi kertoa vaan ihan ekaksi ja suoraan. Sillehän ihminen julkisuudessa ei mitään tietenkään voi kuka häneen tai julkisuudessa näkemäänsä imagoon ihastuu.

-winner-

Vierailija
15072/21056 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään.

Suomi lähettää lama-viisuedustajan 🤔?

Vierailija
15073/21056 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ich kommen kuuntelu tyssää mulla ainakin siihen käsittämättömään loppukliimaksiin joka olis saanut jäädä tekemättä. Siinä vaiheessa loppuu tanssi, jos joku tanssii, ja ihmetellään wtf.

Vierailija
15074/21056 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Viivi olisi tosi edustava artisti lähettää viisuihin. Haastattelujen perusteella vaikutti toki aika herkältä, eli vähän pelottaisi hänen puolestaan, miten kestäisi paineen alla ja miten kestäisi suomalaisten pettymyksen, jos ei tulekaan hyvää sijoitusta

Vierailija
15075/21056 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin menee kuppi nurin jos Erika voittaa. Milloin viimeksi hupibiisi on voittanut viisut? Vaikka ei tuolla voiteta, se on selvä, niin miksi se edes menestyisi? Turha kaivella siitä mitään voimaantumissanomaa, se on vaan nolo. Nolot sanat, sävellys ihan ok, mutta ne sanat pilaa kaiken. Mutta kun erilainen jää mieleen ja blaa blaa. Jotkut vaan kiusallaan äänestää sitä jotta voi taas haukkua koko viisut kun eivät niitä kisoja kuitenkaan katso. Suomelle taas leima otsaan kuinka ne ei ota mitään vakavasti.

Pari vuotta sitten hupibiisi voitto Suomen UMKn.

Samoin viime vuonna.

Vierailija
15076/21056 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtuuko tää huomisen jälkeen Euroviisu keskusteluksi vai jatketaanko tätä laadukasta keskustelua UMK artisteista hamaan tappiin asti? :D

Mä käyn täällä vielä sunnuntaina jälkilöylyissä, kunhan oon ehtinyt katsoa kisan Areenasta uusintana. Huomenna töissä siihen aikaan. Sitten ehkä sinne Basel-ketjuun, kun tämä ketju todennäköisesti lukitaan ennen toukokuuta.

Mutta nyt kauppaan...

-winner-

Vierailija
15077/21056 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah mikä video. "mummo reagoi UMK-biiseihin". Katsokaa se video. Jos ootte Erikan kannattajia. Joku kiemurtelee ja Erika on seksikäs, mutta ei liian seksikäs.

Kantsii katsoa.

Vierailija
15078/21056 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdetaan. Ankkurit kiinni ja pohjaan, pudotkoon historian syvyyksiin.

Vierailija
15079/21056 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne esikatselut löytyy? Pliis.

Vierailija
15080/21056 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole instaa, joten katsoin YouTubesta oisko ollut shorts. Siellä oli ne puvut.

Ketju on lukittu.