UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Miten viestini hävisi heti.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Goldien asussa on säilytetty kiinnostava ja hauska jättivetoketju. Uuden asun värityskin on todennäköisesti lavalla paremmin erottuva, vaikka videon asu sopikin täydellisesti minikaupunkiin, jota ikävä kyllä mitä ilmeisimmin ei ole lavaesitykseen saatu.
Se pienoiskaupunki on esillä toisaalla Nokia Areenassa, huomenna voi käydä katsomassa, jos on tulossa paikan päälle.
Toivottavasti livet onnistuisi tänä vuonna kaikilta
Mun ääni menee luultavasti Erikalle, mutta lopullinen päätös sitten kun kaikkien vedot nähty
Huh alkaa jo vähän jännittämään :D vaikka tänä vuonna mulla ei ees oo niin selkeää suosikkia kun aiempina vuosina, eli en usko et petyn kovin pahasti ihan sama sit kuka voittaakin
Ä luulen, että kaikki noi suomen kisaajat nauttii olostaan. Kaikki nousseet spotifun listoille ja saaneet pakjon näkyvyyttä.
Ja me täällä verissäpäin tapellaan🙄
Vierailija kirjoitti:
1. Viivi
2. Nelli
3. Goldielocks
4. Neea river
5. Costee
6. Erika
Siinä oma suosikkijärjestys. Viivin balladilta odotan paljon!
Pikkutuhmat paljastavat on niin nähty, arvostan oikeaa laulamista.
Täysin samaa mieltä järjestyksestä, olisin voinut itse kirjoittaa tämän.
Miksi Nellillä on räiskyvän punainen mekko? Biisin nimihän on Hitaammin hautaan eikä Nopeemmin helvettiin. Punainen ei jää paikoilleen kun sanotaan N-Y-T, vaan juoksee naama punaisena vaikka ilman päämäärää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Nellillä on räiskyvän punainen mekko? Biisin nimihän on Hitaammin hautaan eikä Nopeemmin helvettiin. Punainen ei jää paikoilleen kun sanotaan N-Y-T, vaan juoksee naama punaisena vaikka ilman päämäärää.
Punainen on liikennevaloissa pysähtymisen väri
Katsoin harkkaklipit, ja pakko sanoa että Neean puvustus oli täysin kuin kuvittelin, eli sataan kertaan nähty. Jotenkin yllätyin ettei mitään mielikuvitusta oo käytetty. Noin perus biisi ois tarvinnu muuta kuin klisettä.
Olisin halunnut yksi yhteen videon. Komeat valot, River heiluttaa tukkaansa ja lähettää peilikynsistään säteitä. Mutta tuli lelurobotin asu. Jos siinä kauluksessa piti olla hopeaa niin sitten vain joku päärmäys, ei koko kaulus. Sitten kaks tanssija-äijää sinisissä nahkabyysissä, ei ja ei. Onko niillä ajatuksena että kun on tanssijat palkattu niin sittenhän me niitä käytetään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punainen on liikennevaloissa pysähtymisen väri
Ehkä mekossa pitäisi lukea isoin kirjaimin STOP että minäkin olisin ymmärtänyt sen viittaavan liikennemerkkiin ja -valoihin. Nättihän tuo on, mutta minulle punainen on toiminnan väri.
Odotan liveä ja äänestän sen perusteella. Mun mielestä kaikki on hyviä biisejä, Costeen ja Nellin biisit jäänet parhaiten mieleen positiivisella tavalla. Viivin biisi on kaunis! Erikasta en niin välitä, Goldielocks en tiedä. En ole käynyt tässä ketjussa aikaisemmin, tulin vaan kertomaan mielipiteeni.
Punainen on stimuloiva väri, ei rauhoittava. Minäkään en ymmärrä miksi se on valittu Nellille.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin harkkaklipit, ja pakko sanoa että Neean puvustus oli täysin kuin kuvittelin, eli sataan kertaan nähty. Jotenkin yllätyin ettei mitään mielikuvitusta oo käytetty. Noin perus biisi ois tarvinnu muuta kuin klisettä.
Olisin halunnut yksi yhteen videon. Komeat valot, River heiluttaa tukkaansa ja lähettää peilikynsistään säteitä. Mutta tuli lelurobotin asu. Jos siinä kauluksessa piti olla hopeaa niin sitten vain joku päärmäys, ei koko kaulus. Sitten kaks tanssija-äijää sinisissä nahkabyysissä, ei ja ei. Onko niillä ajatuksena että kun on tanssijat palkattu niin sittenhän me niitä käytetään?
Ongelma vaan on että yksi yhteen videon kanssakin on jo nähty ennen. Ei tosta vaan saa oikein mitään originelliä irti, ellei ois menny ihan johonkin godzilla-suuntaan.
Sikäli mukava vuosi että on aika tasaista, ja vaikka ennakkosuosikki floppaisi tai toinenkin niin se rauhaisa balladikaan ei ole huono vaihtoehto. Minkään valinta ei hirvitä tai hävetä. Ainoastaan Nightmaresia en valitsisi koska se on jo monelta maalta nähty muttei sekään kamala ole.
Vierailija kirjoitti:
Viekää winner v ttuun täältä.
Hän on välillä ärsyttävä, mutta minä voisin kinata sen kanssa kaksin. Winner ;) pus pus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viekää winner v ttuun täältä.
Ens vuonna nähdään viisuissa :DDDDD Odotan kannustustasi UMK 2026 -ketjussa.
-winner-
Pitäiskö sun pitää pieni paussi, ollaan. Asta tässä vaiheessa ja sä oot jo ihen hypoaktiivinen? Menee kuppi nurin loppupeleissä, eu ole nämä kisat sen väärtit.
Kaikella ystävyydellä.
Asta? Ketä Astaa tarkoitat?
-winner-
Erika menee sitten lähes perse paljaana lavalle. 😂
Vierailija kirjoitti:
Punainen on stimuloiva väri, ei rauhoittava. Minäkään en ymmärrä miksi se on valittu Nellille.
Mulle tulee mieleen huulipuna 💋 ja bordelli. Muutenkin värit ja tyylit kauheen vahvoja.
Costee meikit naamassa ja rinta paljaana.
GL kanssa kuin mandariini helvetissä.
Vivillä jätti kinkun paistopussi hameena.
Neealla romua yllä. Mitä ne viritykset reisissäkin on?
Erikalla mustaa muovia. Olis ollut vaikka valkoista.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Puku näytti jotenkin halvalta. Transformers tai joku tuli mieleen (olen pojan äiti). Odotin jotain sähkönsinistä ja hiuksiin jotain muuta kuin sen piiskaponnarin. Minusta se tekee Neean kasvoista tosi pyöreät. Tuollainen kampaus on armoton.
Costee paras puku ja biisikin hyvä.
Pitäiskö sun pitää pieni paussi, ollaan. Asta tässä vaiheessa ja sä oot jo ihen hypoaktiivinen? Menee kuppi nurin loppupeleissä, eu ole nämä kisat sen väärtit.
Kaikella ystävyydellä.