UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Erika voittaa MIESTEN äänillä. Toki moni nainenkin Erikaa äänestää, mutta tuosta kattauksesta selkeästi Erika on miesoletettujen suuri suosikki.
Millä perusteella?
Ich kommen on pakko voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Erikan biisissä oli naiskuoro takana? Ei käy,
ne miesäänet just tuo sen mahtipontisuuden biisiin.
Eikö taustanauhaa saa käyttää? Olihan Käärijälläkin se. Toivon niin paljon ettei tätä ole kustu, a la Saara Aallon oravakuoro. Ongelma Aallon kohdalla oli että koko biisi ei kuulostanut yhtään samalta, kun ääniefektit piti laulaa.
Yllätyin kanssa että Ich komme osuuden laulaakin naisäänet eikä miesäänet. Harmi, jotenkin matalat miesäänet toivat just sitä Rammstein vibaa biisiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika päätti sitten näyttää paljaan perseen? Eikö viime vuosi nyt jo riittänyt, kun win95 oli perse paljaana...
Tiedän että anti-erikoilla naisen on pukeuduttava kuin 1800-luvulla mutta mikä helv paljas perse? En minä ainakaan persvakoa nähnyt vaan tuikitavallisen uimapukupyllyn.
Jep, koko esitystä ei edes olla nähty vielä mutta palstalla tiedetään jo että Erika itse*yydyttää persse paljaana. Joopa joo. Naurettavaa ennakkokohuilua tällainen, katsotaan ne esitykset huomenna ja sittenhän se näkee.
Katso se klippi niin näet itse.
Niin? Klipissä ei tapahdu itset#yydytystä eikä olla perse paljaana. Ja koko esitystä ei kukaan ole nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika voittaa MIESTEN äänillä. Toki moni nainenkin Erikaa äänestää, mutta tuosta kattauksesta selkeästi Erika on miesoletettujen suuri suosikki.
Millä perusteella?
Luulen, että aika moni mieskatsoja on "myyty" kun näkee tuollaisen shown minkä Erika tulee esittämään. Yleensäkin luulen, että naiskatsojat arvostavat enemmän musiikillista osaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella?
Minä äänestän häntä ja olen ihan hetero nainen.
Paras biisi on paras biisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Goldielocks kuulosti upealta tossa treeni klipissä! Ihan samalta kun nauhoitetussa.
Se on sit asia erikseen jos joku ei lähtlkohtaisestikkaan pidä hänen äänestä, niin sillon se ei varmasti kuulosta livenäkään hyvälle!
Goldielocksin live näyttää kiinnostavimmalta!
Missä se klippi, jossa hän laulaa Made of-jazzversiona. Se kuulosti hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Ich kommen on pakko voittaa.
Ei ole.
Tänä vuonna kaikki osallistujat naisia, paitsi Costee, jolla heikko biisi eikä karismaa. Molemmat juontajat naisia. Yllätysesiintyjänä bändi menneistä osallistujista, jotka kaikki naisia. Jos tilanne olis toisinpäin, kaikki miehiä, mikä haloo siitä syntyis!
Vähemmän alasti nuo Erikat ja Chanelit ovat kuin mitä miesartistit on monesti olleet. Ihmeesti se pakaran vilahdus vielä järkyttää, vaikka yläosa ois säädyllinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella?
Luulen, että aika moni mieskatsoja on "myyty" kun näkee tuollaisen shown minkä Erika tulee esittämään. Yleensäkin luulen, että naiskatsojat arvostavat enemmän musiikillista osaamista.
Eli sekä naiset että miehet äänestävät siis Erikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika päätti sitten näyttää paljaan perseen? Eikö viime vuosi nyt jo riittänyt, kun win95 oli perse paljaana...
Tiedän että anti-erikoilla naisen on pukeuduttava kuin 1800-luvulla mutta mikä helv paljas perse? En minä ainakaan persvakoa nähnyt vaan tuikitavallisen uimapukupyllyn.
Etkö tosiaan nähnyt paljaita pakaroita hinkkaamassa mikkitelinettä? olisit käynyt specsaversilla
Oilisit sä vetassut händyyn.
Miksi?
No sähän siitä pers ees tä jauhat täällä.
Klippien perusteella kaikki osaavat laulaa livenä. Ich komme osuus Erikan biisissä kuulostaa tosi vaisulta.
Vierailija kirjoitti:
"Mikä helvetin palstapoliisi sinäkin olet? Sinun viestisi täällä vasta spämmiä onkin. Joka päivä pomotat muita."
Sanon nyt viimeisen kerran: en poistele viestejä enkä "pomota" ketään. En ole edes kommentoinut yli viikkoon tänne mitään. Kirjoittaja ihmetteli miksi hänen Goldie-viestinsä poistuu, minä kerroin todennäköisen syyn: spämmäys on ärsyttävää. Sivukaupalla samaa viestiä jossa ei sanota mitään. Siksi varmaan moni niitä raportoi, itse en viitsi, kunhan huomaan tämä . Menikö nyt jakeluun? Saahan tänne kirjoittaa mitä vaan mutta ei pidä kummastella kun viestit poistuu.
No ei ole kyllä kukaan kirjoittanut sivukaupalla mitään Goldie-viestejä. Menikö jakeluun?
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna kaikki osallistujat naisia, paitsi Costee, jolla heikko biisi eikä karismaa. Molemmat juontajat naisia. Yllätysesiintyjänä bändi menneistä osallistujista, jotka kaikki naisia. Jos tilanne olis toisinpäin, kaikki miehiä, mikä haloo siitä syntyis!
Kuulepa Costee saattaa tuosta vielä vaikka paukauttaa voittoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mikä helvetin palstapoliisi sinäkin olet? Sinun viestisi täällä vasta spämmiä onkin. Joka päivä pomotat muita."
Sanon nyt viimeisen kerran: en poistele viestejä enkä "pomota" ketään. En ole edes kommentoinut yli viikkoon tänne mitään. Kirjoittaja ihmetteli miksi hänen Goldie-viestinsä poistuu, minä kerroin todennäköisen syyn: spämmäys on ärsyttävää. Sivukaupalla samaa viestiä jossa ei sanota mitään. Siksi varmaan moni niitä raportoi, itse en viitsi, kunhan huomaan tämä . Menikö nyt jakeluun? Saahan tänne kirjoittaa mitä vaan mutta ei pidä kummastella kun viestit poistuu.
No ei ole kyllä kukaan kirjoittanut sivukaupalla mitään Goldie-viestejä. Menikö jakeluun?
On. Sehän tässä on että tuo sama viesti toistuu kymmeniä kertoja päivässä, itsekin näen niitä jatkuvasti. T. Eri
Olisiko siinä Erikan puvussa vähän samaa? Siinä on Erikalle haastetta. Chanel lauloi tyylipuhtaasti ja veti aikamoiset tanssisoolot.