UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Suomi on vedonlyönti- oddseissa tällä hetkellä sijalla 7 (kahdeksan eri vedonlyöntifirman keskiarvo). Ja Eurovisionworld- sivuston kyselyssä "Who should win umk 2025?" Erikaa on äänestänyt 52% vastaajista (16 367 vastaajaa). Seuraavana on Goldielocks, jota on äänestänyt 18%. Taas viisukevät, jolloin Suomi on kärkikahinoissa. Hauskaa nähdä, mitä oddseissa tapahtuu lauantai- iltana.
Täytyy muistaa, ettei noilla oddseilla ole mitään merkitystä ja pääasiassa suomalaiset itse (tai heidän rahojaan havittelevat viisufanit) lyövät vetoa Suomen puolesta. Suomella ei ole voittobiisiä. Kympin kärkeen voi kyllä Goldielocks yltää, jos live on kiehtova.
Erikan biisi ei kestä radiokuuntelua eikä se iske kansainväliseen massakuulijaan Euroviisufinaalissa. Eli se ei miellytä raateja eikä kuulijoita. Viisufanit tietysti haluavat tämän tyyppisiä esityksiä, mutta se ei ennusta menestystä.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaisten viisufanien keskuudessa ei ole näkyvissä mitään sellaista Erika-huumaa kuin oli Käärijä-huuma. Muutama jaksaa laiskasti mainita Erikan vielä silloin tällöin. Sara-huumakin oli viime vuonna suurempaa.
Erika voittaa UMK:n Chisun ansiosta mutta floppaa viisuissa pahasti, saattepa nähdä.
No, sitten käy niin. Antakoon edes hyvän shown ja kauniit kiekaukset.
Vierailija kirjoitti:
Vain Suomessa kilpailun kaunottareksi voidaan nostaa joku Erika, vaikka mukana on sellaisia upeuksia kuin Viivi ja Nelli. Suomalainen löysä ja pötkön mallinen ja pallinaamainen nainen ei varmaan koe Erikaa itselleen uhkaksi kuten muita.
Ei kai tämä mikään kauneuskilpailu ole. Ei missään ole minusta nostettu Erikaa esille erityisesti kauneuden takia? Härski ja rivo esitys vain saa huomiota kun media ja pieni fanijoukko rummuttaa.
Miten niin viihdemaailmassa toimimaton :D Goldielocks on tehnyt biisejä Anna Abreulle, Sara Siipolalle, Isac Elliotille, Gaselleille... Ja hän on vasta 23v.!
Pälä pälä. Viihdemaailmassa toimimattomuudella tarkoitan että tiedän yhden äijän joka on Tokmannin kassalla työssä ja sillä reilut 7t ig-seuraajaan. Megatähti naisella vain reilut 8t.
Hiukan paremmat luvut Käärijän San Fransisco Boy:lla kuin yhdelläkään umk-artistilla jo 5 päivää julkaisusta. Spotifyssa on nyt n. 724 000. Nellillä on suurimmat, lähenee 2 miljoonaa ja julkaisusta on vajaa kuukausi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotain esiintyjää pitäisi pitää seksikkäänä? Ei tämä sellaiseen perustu.
Ei niin. Paitsi Erikan esitys kyllä perustuu seksiin.
Nousu oddseissa voi johtua pelkästään Käärijän esiintymisestä Melloissa. Toinen outous on se, että Saksa on noinkin korkealla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on vedonlyönti- oddseissa tällä hetkellä sijalla 7 (kahdeksan eri vedonlyöntifirman keskiarvo). Ja Eurovisionworld- sivuston kyselyssä "Who should win umk 2025?" Erikaa on äänestänyt 52% vastaajista (16 367 vastaajaa). Seuraavana on Goldielocks, jota on äänestänyt 18%. Taas viisukevät, jolloin Suomi on kärkikahinoissa. Hauskaa nähdä, mitä oddseissa tapahtuu lauantai- iltana.
Täytyy muistaa, ettei noilla oddseilla ole mitään merkitystä ja pääasiassa suomalaiset itse (tai heidän rahojaan havittelevat viisufanit) lyövät vetoa Suomen puolesta. Suomella ei ole voittobiisiä. Kympin kärkeen voi kyllä Goldielocks yltää, jos live on kiehtova.
Erikan biisi ei kestä radiokuuntelua eikä se iske kansainväliseen massakuulijaan Euroviisufinaalissa. Eli se ei miellytä raateja eikä kuulijoita. Viisufanit tietysti haluavat tämän tyyppisiä esityksiä, mutta se
Oddsit on näyttänyt hyvinkin suuntaa viime vuosina. Olen seurannut niitä ahkerasti. Uskon, että Erika on helposti kärkikahinoissa, jos viisuihin valitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikan biisi ei kestä radiokuuntelua eikä se iske kansainväliseen massakuulijaan Euroviisufinaalissa. Eli se ei miellytä raateja eikä kuulijoita. Viisufanit tietysti haluavat tämän tyyppisiä esityksiä, mutta se
Goldilocks ei yltäisi edes finaaliin, minun mielipide. Ja Erikastakin hieman toista mieltä. Eiköhän saisi myös raatipisteitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on taidetta, jossa on monia elementtejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikan biisi ei kestä radiokuuntelua eikä se iske kansainväliseen massakuulijaan Euroviisufinaalissa. Eli se ei miellytä raateja eikä kuulijoita. Viisufanit tiety
UMK-raadissa jos istuu joku wiwibloggaaja niin sieltä tulee kyllä Erikalle 12 pistettä. Mutta Baselin raadeissa on musiikin ammattilaisia joihin ei huono livelaulu ja kömpelö kiehnäys pure.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tuota kateutta?
Joo, olen miettinyt, miksi me suomaliset naiset emme kestä kestä toisen suomalaisen naisen menestystä ja suosiota.
Onhan tästä palstalla muitakin esimerkkejä, en viitsi edes nimeä mainita.
Revitään, ruoditaan, haukutaan kaikki. Vartalo, ulkonäkö, omaisetkin ja Erikan tapauksessa jopa lauluääntä haukutaan! Ihan silmitöntä panettelua.
Miksi sinä et kestä Goldielocksin suosiota? Miksi Erikan hullu fani ei kestä kun Goldielocksista tykätään? Naisvihaa!!
Mitä suosiota? Tämän ketjun uskomus, ei tule vetoamaan massoihin, eikä näy muualla tämmöinen juttu.
Mä uskon että Erika on se joka ei vetoa massoihin vaikka pieni joukko rummuttaakin kovaan ääneen (+ Chisun omakehu ja media)
Vierailija kirjoitti:
Vähän huolettaa miten Erika vetää nuo loppupuolen lauluosuudet, kun homma menee ihan erilaiseksi. Madaltuu, kiihtyy jne. En toivo kellekään siis huonoa vetoa, mutta hän jäi mietityttämään. Vaikea kappale.
Luulisi että on jotain oppinut pieleen menneestä Cicciolinasta ja plörinäksi menneestä livelaulusta siinä... nyt vielä vaikeampi kappale kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden esiintyjän koko imago ja ura perustuu siihen ja vain siihen.
Ei perustu, oma ongelmasi, jos et näe siinä biisissä muuta tai ihmisessä.
Mitä muuta siinä biisissä sitten on? Ei yhtikäs mitään. Samaa seksihumppaa kuin kaikki muutkin Erikan biisit ja lavashowt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tuota kateutta?
Joo, olen miettinyt, miksi me suomaliset naiset emme kestä kestä toisen suomalaisen naisen menestystä ja suosiota.
Revitään, ruoditaan, haukutaan kaikki. Vartalo, ulkonäkö, omaisetkin ja Erikan tapauksessa jopa lauluääntä haukutaan! Ihan silmitöntä panettelua.
Miksi sinä et kestä Goldielocksin suosiota? Miksi Erikan hullu fani ei kestä kun Goldielocksista tykätään? Naisvihaa!!
Mitä suosiota? Tämän ketjun uskomus, ei tule vetoamaan massoihin, eikä näy muualla tämmöinen juttu.
Mä uskon että Erika on se joka ei vetoa massoihin vaikka p
Olen eri mieltä, mielensäpahoittajia/kauhistelijoita olen nähnyt lähinnä tässä ketjussa, kohtahan se sitten nähdään.
Oddseilla ei todellakaan ole tässä vaiheessa mitään merkitystä, koska suurinta osaa kappaleista ei ole julkaistu. Pelkästään Dark side vei Suomen ykköseksi oddseissa. Näillä viisufanien pelaamisella ei ole merkitystä, koska Erikan biisi ei saa tarpeeksi raatipisteitä eikä sitä kuunnella normaalisti kansainvälisillä listoilla. Se on pelkästään Euroviisuihin tehty show.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tuota kateutta?
Kertoisitko millä perusteella pidät suomalaisia massoja niin tyhminä, että he eivät tunnista laatubiisiä ja kisan parasta kappaletta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on taidetta, jossa on monia elementtejä.
Video on taidetta mutta itse laulu on mielestäni huono. Siis sanat ja sävellys. Mutta tää on vain mun mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maltan Heaven Sent on nyt kuultu livenä ja ihan kivahan se on, mutta miten ihmeessä lopun iso nuotti ei lähde livenä eikä edes studioversiossa?? Ei sellaista nuottia voi kirjoittaa laulajalle jos hän ei saa sitä soimaan! Lavastus on myös kliseinen enkeleineen, varmaan pysyy paikallaan ettei hengästy ja pystyy laulamaan paremmin pop-ooppera-nuottejaan. Mutta lisää varmuutta tarvitaan ja äänen pitäis soida kauniisti. Jatkoon toki meni lauantain finaaliin ansaitusti.
2008 tekee näemmä comebäkkiä. Minulta pisteet 7.5/10
Totta :D, osuva kuvaus!
https://yle.fi/a/74-20141544?utm_source ... n=ylefiapp