UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Kun tuota varjolistaa kuuntelee, niin alkaa nää finalistit kuulostaa aika timanttisilta...
Mun mielestä niin Ich kommen kuin SF boynkin sanoitusten yksinkertaisuus ja murteet ovat tosi hyvä valinta. Leikkisyys, ilo ja huumori vetoaa ainakin muhun. Coolius esimerkiksi ei niinkään. Ihanan viestin myös välittävät: ei ole niin vakavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun tuota varjolistaa kuuntelee, niin alkaa nää finalistit kuulostaa aika timanttisilta...
Puolet biiseistä on tehty vitseiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä niin Ich kommen kuin SF boynkin sanoitusten yksinkertaisuus ja murteet ovat tosi hyvä valinta. Leikkisyys, ilo ja huumori vetoaa ainakin muhun. Coolius esimerkiksi ei niinkään. Ihanan viestin myös välittävät: ei ole niin vakavaa.
Noista kahdesta ei parane edes puhua samana päivänä.
Oho, tuoltahan ois voinu valita paremmat biisit UMK
Vierailija kirjoitti:
Spottarin VarjoUMK listalta löytyy UMK:hon hakeneita biisejä, joita ei valittu UMK asti
https://open.spotify.com/playlist/0NxTUVDA0KxXNtTnj6PxcL?si=ePRLx34xRoiwaGFdwRTEpA&pi=FHVO13-FRGiGN
Siis täältä *
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, aika softia toi erikankin biisi on, en oikein ymmärrä näitä kauhistelijoita. Just viisuihin sopiva meininki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikan ääni kuuluu heikosti kun biisi kuului radiossa. Suttunen ääni.
Mulla spotify taas tyrkytti Erikan biisiä jonoon vaikka se ei ole mulla soittolistalla ja päätin sitten kuunnella. Oudosti tosiaan se tausta on tosi jyräävä eikä lauluääni ja sanat kuulu kunnolla. Mitenhän laulu sitten livessä kuuluu.
TOISAALTA se on kyllä vaan etu tuossa biisissä että sanat ei kuulu kunnolla, ihan hyvä melodiahan siinä on mutta aivan järkyttävän juntit sanat
No mietipä vaikka Chachacha sanoja, eikä ulkkarit kuitenkaan ymmärrä.
Mikä tää juttu on että ei ulkkarit ymmärrä? Kyllähän ne Ich Kommen ymmärtää. Ja minä en ainakaan jaksa koko kevättä kuunnella tuommoista Suomessa vaikka ulkkarit ei ymmärtäisi siitä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keitä tuossa UMK-diivoista koostuvassa kuuden hengen yhtyeessä on?
Oisko Bess, Voutilainen, Eklund, Linda Lampenius, Krista Sigfrieds? Ja vielä joku kuka.
Miks Lampeniys? Se ei ole umk:n kanssa ollut missään tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikan ääni kuuluu heikosti kun biisi kuului radiossa. Suttunen ääni.
Mulla spotify taas tyrkytti Erikan biisiä jonoon vaikka se ei ole mulla soittolistalla ja päätin sitten kuunnella. Oudosti tosiaan se tausta on tosi jyräävä eikä lauluääni ja sanat kuulu kunnolla. Mitenhän laulu sitten livessä kuuluu.
TOISAALTA se on kyllä vaan etu tuossa biisissä että sanat ei kuulu kunnolla, ihan hyvä melodiahan siinä on mutta aivan järkyttävän juntit sanat
No mietipä vaikka Chachacha sanoja, eikä ulkkarit kuitenkaan ymmärrä.
Mikä tää juttu on että ei ulkkarit ymmärrä? Kyllähän ne Ich Kommen ymmärtää. Ja minä en ainakaan jaksa koko kevättä kuunnella tuo
No ne lähetykset ei ole tekstitetty, no mitäköhän sitten jaksaisit, kun parempaakaan ei ole.
Onko toi varjolista todellinen? Mistä tiedot?
Toi joku ira aufwiedersehen kuulostaa ihan radiokamalta
Vierailija kirjoitti:
Viekää pois nuo tekeleet.
Vie itsesi mielummin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vie itsesi mielummin.
Ne kiinnostaa lähinnä tekijöitä itseään. Eikä tämä ole oikea foorumi niitten esittelyyn ja ihmettelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Häh? Miksi? Toki jos ne ei oikeasti olleet ehdolla pitää poistaa,mutta muuten miksi?.
Kai niistä saa keskustella. Ohita jos ei kiinnosta.
tänä vuonna jumbo-sija odottaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vie itsesi mielummin.
Ne kiinnostaa lähinnä tekijöitä itseään. Eikä tämä ole oikea foorumi niitten esittelyyn ja ihmettelyyn.
Miten niin ei ole?
Täällähän on juuri itketty,että mitä on jätetty ulos, eli on kiinnostanut kovastikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vie itsesi mielummin.
Miten niin ei ole?
Täällähän on juuri itketty,että mitä on jätetty ulos, eli on kiinnostanut kovastikin.
Asianomaisia itseään korkeintaan. Vauvan ohjeissakin sanotaan jotakin mainostamisesta ja markkinoimisesta...
Onko se esiintynyt väliesityksissä en muista, instassaan vihjannut jostain yllätysesiintymisestä ja kuvan viulu vois viitata, mutta vaikea sanoa.