UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Jaha Erikan live koostuu ilmeisesti panoliikkeistä. Kuinka freesiä.
Tuollako luulee valloittavansa Euroopan. 🤦 Ei päästä edes finaaliin jollain panoshow'lla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meniköhän se nyt ihan näin, muistan noi viestit?
Meni täysin noin. Vääristelijä tuli paikalle. Aionkin muuten äänestää Goldieta, vaikka sanoin etten äänestäisikään ketään. Te Erika-fanit olette niin rasittavia, että riitelette tyhjästä. Eilenkin vain kehuin Erikan biisin merkitystä. Jes, jatkakaa vain keskenänne ihmisten provosoimista. 😅
Ei mennyt, alensit Erikaa niissä viitaten koulutukseen ja johonkin ylempiin arvoihin.
Vääristelet sanomisiani taas. No en jatka enää tuosta. Pitäisi muistaa, ettei tässä ketjussakaan ole mahdollista käydä asiallista keskustelua. (Muutenhan en täällä roskalaari-vauvalla käykään.) 😅 Pitäisi vissiin liittyä Viisukuppilaan, jos haluaisi laadukkaampaa UMK-keskustelua.
Tule ihmeessä viisukuppilaan, minäkin liityin. Siellä sentään ei ihan tolkuttomasti kukaan kehtaa räyhätä ja poistella viestejä mielensä mukaan.
T. Goldielocksin kannattaja
Toivoton kisa, näette taas.
Siis eikö tästä maasta löydy parempia biisejä ja esittäjiä???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehtaisitteko te kiusaaja-åmmät sanoa näitä juttujanne suoraan Erikalle kasvotuksin? Kysyn vaan.
Mitä juttuja? Lähteekö sulla taas lapasesta tuon vihasi kanssa.
Hehhe. Turha esittää tyhmää. Tämä ihan aiheellinen kysymys. Uskaltaisitko itse ja jos et niin miksi?
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö tästä maasta löydy parempia biisejä ja esittäjiä???
Löytyy mutta ei ne hae tähän / niitä ei oteta mukaan
Ei toi hotelliperumisjuttu ole Erika fanin kirjoitus edes, vaan näyttäis olevan häntä vastustavan, pöntöt.
Vierailija kirjoitti:
Kehtaisitteko te kiusaaja-åmmät sanoa näitä juttujanne suoraan Erikalle kasvotuksin? Kysyn vaan.
Kehtaisin sanoa kaiken mitä olen tähän ketjuun kirjoittanut ja mitä on poistettu. Millään tavoin en kiistä Erikan suosiota ja menestystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehtaisin sanoa kaiken mitä olen tähän ketjuun kirjoittanut ja mitä on poistettu. Millään tavoin en kiistä Erikan suosiota ja menestystä.
Eli että hän on mm. kouluja käymätön panoliikkeiden tekijä jonka takia häpeät päivät pääksytysten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli että hän on mm. kouluja käymätön panoliikkeiden tekijä jonka takia häpeät päivät pääksytysten?
Voi pyhä jysäys tätä pelleilyä taas 😂😂😂😂😂Kamala paha panoliikkeiden tekijä, hui 😂😂😂😂😂
Mitä toi koulutus nyt tähän on revitty? Hänen ammattinsa on lauluja, mikä koulutus muilla lalajilla on.
Tai vaikka urheilijoilla. Koluluttautua voi myöhemminkin josa haluaa, tai sitten esiintyä eläkeikäänsä saakka.
Älkää nyt ihan joka asiaa revitelkö.
Kivoja nuo kohti umk:ta videot. Vielä viikko :)
Mä olen huomannut, että jotkut/joku Erikan fani(t) kilahtaa heti jos Ich Kommea vähänkin kritisoi. Viisukuppilassakin ainakin yksi nimimerkki hermostuu heti jos joku ihan asiallisestikin kritisoi.
En ole huomannut muiden artistien fanien kohdalla tällaista, että heti raivostuttaa jos kaikki eivät pidä omasta suosikista.
Aivan ihana tuo Goldielocksin kohti umk:ta. Alkoi naurattaa ja itkettää tuo dokkari pätkä.
Jos esitys on hyvä, niin tiedän minne ääneni menee. Upea persoona ja artisti. Ennen kaikkea aito! Ei ole itsestäänselvää nykypäivänä, että uskaltaa kuvata itseään ilman meikkiä ja puhua omista peloista ja epävarmuuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä paljastavasti pukeutumisessa provosoi ja häiritsee niin paljon, tarkalleen ottaen? Herättääkö se teissä jotain omassa mielessänne kiellettyjä tuntemuksia, joiden olemassaolo harmittaa ja pelottaa? Ei mua ainakaan haittaa muiden naisten tissien tai vatsojen näkeminen.
Mites vaikka tasapuolisuuden nimissä miesten vehkeetkin vois olla siilleen vähän esillä enemmän, eikös juu? Kun ei kerta häiritse paljastava pukeutuminen.
Viime vuonna oli
Pitiäisi olla joka vuosi niin pääsisi edes lähelle naisten paljastelua.
Kaikki muunmaalaisetko naiset saa paljastella viisuissa, mutta suomesta pitää ihan tasa-arvon nimissä periaatteesta lähettää joka vuosi nakumies? :D
Olen lueskellut ja kuunnellut kommentteja lähinnä Goldielocksiin liittyen ja ilahduttavia huomioita saa tehdä jatkuvasti. Monet muutkin ihmiset ovat todenneet biisin olevan ihan omaa luokkaansa. Se vaatinee tosiaan ammattitaitoa tehdä hyvällä tavalla geneerinen Euroviisukappale, joka toimii välittömästi mutta kuulostaa silti tuoreelta. Ja nyt kun Goldielocks on noussut toiseksi näköjään kaikissa kyselytuloksissa, niin elättelen kovasti toivoa tämän pääsemisestä Baseliin näyttämään kyntensä.
Myös harkkaklipeissä näkyi Goldien osalta lupaavaa kissamaista, vähän arvaamatonta, liikkumista ja vahvaa karismaa.
Kyllä olis kiva kuulla Goldieta Baselin lavalla. Ja tietty Suomen lippu mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi koulutus nyt tähän on revitty? Hänen ammattinsa on lauluja, mikä koulutus muilla lalajilla on.
Tai vaikka urheilijoilla. Koluluttautua voi myöhemminkin josa haluaa, tai sitten esiintyä eläkeikäänsä saakka.
Älkää nyt ihan joka asiaa revitelkö.
Koulutus tuli mukaan kun kiusaaja-åmmät väittävät ettei Erikalla ole sitä. Ja edelleeen tiedän ettei kukaan näistä uskaltaisi sanoa yhtään rouheaa haukkuaan Erikalle kasvotusten. Vaan olisivat hyvin vaisua naista.
Haha, nolo show tulossa.