UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä mä olen sitä mieltä että viimeinkin Suomella olisi oikea esittäjä ja biisi: Neean jumputus. Pakarat on jo niin nähty. "
Tykkään kovin Neean äänestä. Mutta biisi on niin 2010 tai jotain. Ei siis huono,mutta kuultu jo. Imo.
Tämä on totta ja biisi on juuri hankalalla tavalla ikääntynyt. Liian vanhan kuuloinen ollakseen freesi ja liian uuden tuotannon kuuloinen ollakseen hyvällä tavalla retro.
Ei olisi noussut Jenkeissä useammalle listalle, jos tuollaiset seikat olisivat esteenä. Hyvä biisi on hyvä biisi. Harvoin biiseihin mitään uutta keksikään vaan otetaan sen sijaan vaikutteita aiemmasta.
No milläs listoilla se on? Tiedoksi ettei jollain billboardin tanssilistalla ole mitään merkitystä. Jopa Miisa Päällysaho oli aikoinaan sen top10:ssä ellei ykkösenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No tietää Ylelle enemmän rahaa. "
Ne tosin instassa kommentoi,että rahat menee mieli ry:lle
Huvittsa,kun ihmiset itkee tuolla omalla naamallaan ja nimellä vielä.
Sitten joku iltalehti tekee juttuja.
Sama kuin on jostain tv ohjelmasta poimittu kommentteja facesta, joissa Irjan mielestä, Annelin mielestä tai Matin mielestä joku ohjelma on huono.
Myötistä.
He sentään kommentoivat omalla naamalla ja nimellä, toisin kuin Vauvalla, missä huudellaan mitä sattuu nimettöminä.
Fiksumpaa huudella mitä sattuu omalla nimellä ja naamalla vai? :D
Olen Goldien kannalla, mutta kirjoittanut täälläkin että Erikan biisiä on kiva kuunnella muuten. Olen itse asiassa viime päivät kuunnellut paljon Erikan biisiä, se on kiva kun on kiinnostunuksen tunteita paria miestä kohtaan, niin voi ajatella jotain henkilöä. 🤭 No en ajatellut että tuollainen seksiaktishow olisi hyvä viisuihin, mutta jos Suomi niin haluaa niin menköön, jää nähtäväksi. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä mä olen sitä mieltä että viimeinkin Suomella olisi oikea esittäjä ja biisi: Neean jumputus. Pakarat on jo niin nähty. "
Tykkään kovin Neean äänestä. Mutta biisi on niin 2010 tai jotain. Ei siis huono,mutta kuultu jo. Imo.
Tämä on totta ja biisi on juuri hankalalla tavalla ikääntynyt. Liian vanhan kuuloinen ollakseen freesi ja liian uuden tuotannon kuuloinen ollakseen hyvällä tavalla retro.
Ei olisi noussut Jenkeissä useammalle listalle, jos tuollaiset seikat olisivat esteenä. Hyvä biisi on hyvä biisi. Harvoin biiseihin mitään uutta keksikään vaan otetaan sen sijaan vaikutteita aiemmasta.
No milläs listoilla se on? Tiedoksi ettei jollain billboardin tanssilistalla ole mitään me
Aijaa, nevahööd Miisa Päällysaho.
Tämä äänestyssysteemi kyllä pelaa niiden pussiin joilla on ennestään faneja jotka äänestävät vaikka näkemättä esitystä. Ei hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin on jostain tv ohjelmasta poimittu kommentteja facesta, joissa Irjan mielestä, Annelin mielestä tai Matin mielestä joku ohjelma on huono.
Myötistä.
He sentään kommentoivat omalla naamalla ja nimellä, toisin kuin Vauvalla, missä huudellaan mitä sattuu nimettöminä.
Vielä pahempihan toi omalla nimellä on.
Vierailija kirjoitti:
Missään tapauksessa en äänestä ennen kuin olen nähnyt kaikki esitykset. Yhtään ei voi, eikä kannata etukäteen luottaa, että oman suosikin lavashow varmasti onnistuu. Varsinkin, kun tietää, miten typeriä esityksiä UMK-lavalla on vuosien varrella nähty.
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myötistä.
Fiksumpaa huudella mitä sattuu omalla nimellä ja naamalla vai? :D
Eli jos he eivät ole kanssasi samaa mieltä, niin he huutelevat "mitä sattuu"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No milläs listoilla se on? Tiedoksi ettei jollain billboardin tanssilistalla ole mitään me
Sellaista, billboard on täysin merkityksen, koska Miisakin on ollut listoilla😂
Kaikki pitää jonnettarille selittää.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki pitää jonnettarille selittää.
Kiitos👏🏻 t. jonnetar
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esiintymisjärjestyksessä mikä julkaistiin, niin kylläpä pedataan "suosikille" ns paras paikka esiintyä eli vikana. Ilmeisesti tulojärjestys käänteisessä järjestyksessä.
Joo, Yle tuntuu oikein promoavan tätä Erikaa viisuihin, se on huomattu.
Viimeinen esiintymisnumero ei mitenkään takaa, eikä ole koskaan taannut, UMK:n voittoa. Vain Win95 on voittanut viimeisenä esiintyen.
Olen eri. Viimeisellä esiintymispaikalla yleensä esiintyy se, jolla on näyttävimmat ja vaativimmat lavasteet. Eikös Portion boysillakin ollut joku iso lavaste, vaikka esitys sinänsä ei ollut vaativa. Sitä edellisiä vuosia en muista.
Windows95man ei olisi voittanut ilman sitä shortsien syttymistä. Show vei voittoon. Erikalle pedataan nyt samaa.
Erika kertoi, että tuli on mukana show'ssa ja sanoi myös että on vaara, että käy kuin Michael Jacksonille (MJ:llä syttyi tukka palamaan). Ei oikeasti kannattaisi leikkiä vaaran kanssa, koska MJ-fanina olen joskus miettinyt, että Michaelin elämä olisi voinut mennä toisin ilman tuota episodia ja hän saattaisi olla jopa yhä elossa. Michael alkoi käyttää kipulääkkeitä ja jäi lääkekoukkuun ja alamäen alkamiseen vaikutti tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esiintymisjärjestyksessä mikä julkaistiin, niin kylläpä pedataan "suosikille" ns paras paikka esiintyä eli vikana. Ilmeisesti tulojärjestys käänteisessä järjestyksessä.
Joo, Yle tuntuu oikein promoavan tätä Erikaa viisuihin, se on huomattu.
Viimeinen esiintymisnumero ei mitenkään takaa, eikä ole koskaan taannut, UMK:n voittoa. Vain Win95 on voittanut viimeisenä esiintyen.
Olen eri. Viimeisellä esiintymispaikalla yleensä esiintyy se, jolla on näyttävimmat ja vaativimmat lavasteet. Eikös Portion boysillakin ollut joku iso lavaste, vaikka esitys sinänsä ei ollut vaativa. Sitä edellisiä vuosia en muista.
Windows95man ei olisi voittanut ilman sitä shortsien syttymistä. Show vei
Voitot ovat yleensä tulleet muilta kuin viimeiseltä esiintymispaikalta, esim. Käärijä esiintyi kolmantena vaativammilla lavasteilla kuin PB.
Minä olisin laittanut tällaisen esiintymisjärjestyksen:
Nelli Matula
Erika Vikman
Viivi
Costee
Goldielocks
Neea River
Olisi alkanut reippaasti ja sitten Erikan vahva esitys. Tämän jälkeen rauhallinen balladi ja sitten nopempi poppis. Lopuksi indietä ja bileet vikana.
Ainoa mikä kappale euroviisuissa voi menestyä on Erikan, jospa äänestäjät sen tajuaisi eikä lähetä mitään "hyvää radiosoittobiisiä". Viisuasiantuntijatkin jopa anoo Suomea lähettämään Erikan Baseliin.
Eiköhän ne voitot ihan musiikillisia ole, ei minkään esiintymisjärjestyksen perusteella jatkoon mennä?
Onkohan hysteria mennyt vähän liian pitkälle. Tän piti olla kiva euroviisukevät😢
Kyllä se Erika on niin suosittu ulkomailla, että viisuihin se on saatava!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi nolot ihmiset tuolla instassa. Kamala itku esiintymisjärjestyksestä.
Erika vika, byyäääöh, selvä suunnitelma sen voitolle. Etc.
Päinvastoin, jos saa vielä heti äänestää kun kisa alkaa (mitä en henk.koht ymmärrä,mutta...) niin.. viime vuonna se oli vielä muka Ruotsin suosimista escissä. Kun se esiintyi tyyliin ekana ja sai heti äänestää.
Eikö se ole,kun Erika vika. Voi ne pikkupiltit laittaa nukkumaan,ettei niiden tarvitse "järkyttyä".
(Uutiset ja sodat etc ei tietenkään järkytä niitä)
Tämä 😅. Just äsken valitettiin että äänestyksen aukeaminen heti suosii ekana esiintyvää, eli Ruotsia, nyt sitten yhtäkkiä suosiikin vikaa eli heidän inhokkiaan taas. Joopa joo 🤷🏼.
Eihän se viimeisenä esiintyminen suosi äänestyksessä vaan siinä että saa isot lavasteet tai muuta näyttävää, mitä vaikka 2. esiintyvä ei saa.
Nimenomaan.
Koko vauvan ideoita on olla anonyymi.
Miksi sitä itseään menisi vapaaehtoisesti nolaamaan?