Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2025 ketju | Virallinen

Vierailija
20.08.2024 |

Tästä se lähtee 🤟

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (21056)

Vierailija
12381/21056 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tylsää Erikaa, eerikaa, eerikaa. Eikö ole muuta esitettävää. Entä muiden maiden biisit?

Israel taas armopisteillä voittaa. Se on selvä, imiset kirmoavat laulajan menneisyydestä.

Vierailija
12382/21056 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Måns ei onnistunut voittamaan yleisöääniä ekalla kerrallakaan, svedufetissi jurythan senkin puski voittoon. Mitenköhän nyt käy? :DDD

Pötyä. Månsin kilpailuvuonna ei vielä jaoteltu tuomari- ja yleisöääniä erikseen.

Niin, ei jaoteltu vielä itse suorassa lähetyksessä, mutta kyllä ne jälkeenpäin julkistettiin silloinkin. Tulokset löytyvät esim. Wikipediasta erittäin helposti. Måns oli juryäänissä ensimmäinen mutta teleäänissä vasta kolmas, ensimmäisellä sijalla teleäänissä oli Italian Il Volo ja toisella Venäjän Polina Gagarina. Tämä oli myös ensimmäinen kerta yhdistetyn tele- ja juryäänestyksen aikana, jolloin voittaja ei ollut yleisöäänten voittaja.

Siinä teille vähän sitä faktantarkistusta.

Minä en ole ikinä ymmärtänyt tätä mekkalointia, jos yleisöääniykkönen ei ole aina viisuvoittaja. Systeemi finaalissa on yleisöpisteet 50 % ja raatipisteet 50 %. Ihan luonnollistahan se on, että välillä tulee ns. raatipisteviisuvoittajia ja välillä tulee kompromissivoittajiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12383/21056 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisufanien toiminnasta saisi oivallisen lehtijutun juuri ennen UMK viikonloppua. 👍

Niinpä, Erikan vihaaminen yllättänyt kyllä.

Ttet itsesi naurettavaksi tuolla viha-hokemallasi. Kukaan tätä niin vakavasti ota, että pitäisi jotain artistia vihate, vaikkei kappaleesta pitäisikään.

itse tykkään, mutten tykkää nellistä tai viivistä, ei se tarkoita, että heitä vihaisin.

Noitten jutut Erikasta on jo pitkään ylittänyt kunnianloukkauksen rajat. 

Täällä on loukattu kaikkien kunniaa. Neea ja Goldieta haukuttu todella rumasti.

Vierailija
12384/21056 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisufanien toiminnasta saisi oivallisen lehtijutun juuri ennen UMK viikonloppua. 👍

Ttet itsesi naurettavaksi tuolla viha-hokemallasi. Kukaan tätä niin vakavasti ota, että pitäisi jotain artistia vihate, vaikkei kappaleesta pitäisikään.

itse tykkään, mutten tykkää nellistä tai viivistä, ei se tarkoita, että heitä vihaisin.

Viha on hirveän voimakas sana. Se, että ei pidä jonkun kappaleesta ei ole vihaamista.

Vierailija
12385/21056 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi yhtenä päivänä toivottiin toisten kirjoittelijoiden kuolemaa. Siinä on kyllä jo kunnianloukkausmatskua.

Vierailija
12386/21056 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä niitä ole ainakaan h*oriteltu.

Vierailija
12387/21056 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi yhtenä päivänä toivottiin toisten kirjoittelijoiden kuolemaa. Siinä on kyllä jo kunnianloukkausmatskua.

Ai lukeeko sun passissa "Toinen kirjoittelija"? Kenenkään anonyymin kunniaa ei voi loukata ellei sitten ole kyse ihmisryhmästä.  

Vierailija
12388/21056 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israel taas armopisteillä voittaa. Se on selvä, imiset kirmoavat laulajan menneisyydestä.

Sitten tulee välivuosi umk:iin kun yle boikotoi viisuja. Ihan ok mulle kun yle kerran vararikossa ja kuulemma biisitkin joka kerta paskaa.

Vierailija
12389/21056 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään näin klipin jossa Erika kertoi videon teosta; kuinka painava oli peruukki kun siinä siirapissa joutui konttaamaan ja päähän sattui.

Mitähän voimaannuttavaa tuossa on?? 

Vierailija
12390/21056 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai lukeeko sun passissa "Toinen kirjoittelija"? Kenenkään anonyymin kunniaa ei voi loukata ellei sitten ole kyse ihmisryhmästä.  

Ei mun mutta jollekin se oli osoitettu. Kyllä se on kunnianloukkaus.

Vierailija
12391/21056 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Goldielocks on ihana. 

Se biisi iski kyllä ihan ekalla kuuntelukerralla.

Mulla iski heti ensitahdeista ja biisiä jaksaa kuunnella vaikka kuinka paljon. Upea biisi ja upea artisti.

Sama juttu, heti kuuli että nyt tässä on sitä jotakin! Onpas hienoa nähdä nuo gallup-tulokset. Onnistuneella livellä Goldielocks voi hyvinkin haastaa ennakkosuosikin.

Nämä gallup tulokset nosti kyllä innostuksen ihan uudelle tasolle ja antoi luottoa tavis suomalaisten järkevyyteen.

Vierailija
12392/21056 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lue kenenkään muunkaan passissa, jos niin luulet.

Vierailija
12393/21056 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lue kenenkään muunkaan passissa, jos niin luulet.

En luule, eikä sillä oo mitään väliä.

Vierailija
12394/21056 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lähellekään samantasoista kamaa ole ollut, poisteltu on paljon.

Vierailija
12395/21056 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tylsää Erikaa, eerikaa, eerikaa. Eikö ole muuta esitettävää. Entä muiden maiden biisit?

Ketju koskee UMK ta. Tee noille oma ketju?

Vierailija
12396/21056 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään näin klipin jossa Erika kertoi videon teosta; kuinka painava oli peruukki kun siinä siirapissa joutui konttaamaan ja päähän sattui.

Ei mitään, kuka sellaista on väittänyt?

Vierailija
12397/21056 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pump, pump pylly vasten pyllyä oli hyvä biisi Frediltä 1976. Se pääsi sijalle 11, 18 osallistujaa silloin.

Biisin Fredi esitti englanniksi kisoissa. Eikö nyt voida tehdä niin, että kaikki biisit esitettäisiin englanniksi.

Toivon Erikan biisiä englanniksi, mutta en pidä siitä suomen kielelläkään. Se ei yllä pump, pump biisin koreografiaan likimainkaan. On yleisöä loukkaavaa esitystä.

Mitä tää olis enkuksi? Arse against arse boom boom kuulostaa joltain lätkämetalli-klassikolta.

Vierailija
12398/21056 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan tässä Erika Vikmania vihaa. Omasta puolestani vaannharmittaa, että pilaa löllöllä ja valovoimattomalla olemuksellaan hyvän biisin

Minua harmittaa, että loistavalle laulajalle ja karismaattiselle esiintyjä Erikalle on tehty noin onneton biisi. Liian korkealentoista olis Chisu mennyt itse laulamaan sen niin ketään ei olis kiinnostanut.

Onneton? Kuuntelehan vieä kertaallee. Musiikillisesti iha paras biisi näissä skaboissa.

Vierailija
12399/21056 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan tässä Erika Vikmania vihaa. Omasta puolestani vaannharmittaa, että pilaa löllöllä ja valovoimattomalla olemuksellaan hyvän biisin

Minua harmittaa, että loistavalle laulajalle ja karismaattiselle esiintyjä Erikalle on tehty noin onneton biisi. Liian korkealentoista olis Chisu mennyt itse laulamaan sen niin ketään ei olis kiinnostanut.

Onneton? Kuuntelehan vieä kertaallee. Musiikillisesti iha paras biisi näissä skaboissa.

Niinpä, siinä on vaihtelevuutta, musiikinopettaja Jaakko Pesun videossa hyvää arviota.

Vierailija
12400/21056 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuka hänet siis pakotti tuon tekemään?!

Ketju on lukittu.