UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Hyvä vaan, jos riitelijät poistuu.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vaan, jos riitelijät poistuu.
Nehän tänne just jää.
Aika paljon ketjuun kuitenkin jää kommentteja, vaikka rutinan perusteella voisi luulla ihan jotain muuta.
Mikäs vika siinä plussan ketjussa on, sieltähän ei kai poistu?
Käyt tunnin päästä katsomassa vauvan viestejä. On tullut 10 sivua lisää, yrität lukea ja ne on kaikki samaa paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs vika siinä plussan ketjussa on, sieltähän ei kai poistu?
Sivuston sekavuus.
Tässä käy nyt niin, että Costee saa vähiten raatiääniä, mutta herran faniarmeija äänestää pohjalta voittoon xD Siinä olisikin todellinen musta hevonen, ainakin olisi halunnut raktiovideolla mukaan jokaisen biisille.
Vierailija kirjoitti:
Tässä käy nyt niin, että Costee saa vähiten raatiääniä, mutta herran faniarmeija äänestää pohjalta voittoon xD Siinä olisikin todellinen musta hevonen, ainakin olisi halunnut raktiovideolla mukaan jokaisen biisille.
Sopii minulle.
Umk-finaalissa on liian vähän ehdokkaita ja aika biisien julkaisemisesta itse finaaliin on liian pitkä. Siksi umk-keskustelu on mitä on, koska ei löydy enää mitään järkevää sanottavaa, pelkkää juupas-eipäs-huutelua. Ehkä Suomen ehdokkaan valinnankin voisi siirtää myöhemmäksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii minulle.
Vaikka olen pitänyt huonoimpana biiseistä, niin alkaa tuntua että sinne vaan. Erika, OML ja GL herättää kaikkialla niin kuumia tunteita. Ainakin se olisi parempi kuin moni viime vuoden UMK pläjäyksistä.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon ketjuun kuitenkin jää kommentteja, vaikka rutinan perusteella voisi luulla ihan jotain muuta.
Aijaa, viesti määrä pysynyt samana nyt melkein tunnin, vaikka mitään aiheetonta ei oo kirjoitettu. Voi morjens.
Miksi UMK 2025 ketju on aloitettu jo elokuussa 2024?
Vierailija kirjoitti:
Spekuloinnit alkoi tyyliin syyskuussa
Vierailija kirjoitti:
Umk-finaalissa on liian vähän ehdokkaita ja aika biisien julkaisemisesta itse finaaliin on liian pitkä. Siksi umk-keskustelu on mitä on, koska ei löydy enää mitään järkevää sanottavaa, pelkkää juupas-eipäs-huutelua. Ehkä Suomen ehdokkaan valinnankin voisi siirtää myöhemmäksi?
Olen eri mieltä, koska Yle on velvollinen tarjoamaan Suomen edustajalle/edustajille mahdollisuutta oppia esiintymään TV-kameroiden edessä ja hiomaan kisastrategiaa tyyliä ja viestintää myöten. Blind Channel halusi kaikki vapaat TV-kameratreeniajat ja harjoittelu näkyi viisuissa esiintymisvarmuutena. Sitten on niitä, jotka eivät jaksa treenata TV-esiintymistä ja lähtevät viisuihin melkein kylmiltään. Yle ei voi pakottaa ketään treenaamaan. Muistaakseni Käärijä käytti myös hyväkseen kaiken Ylen Suomen edustajalle tarjoaman avun. Levy-yhtiö maksaa ulkomaiden promokiertoksen.
Olisi hyvä jos media kartoittaisi harjoitteluhaluja jo ennen äänestysiltaa. Suomalaiset äänestävät monesti showta, lavasteita tai vaatteita, vaikka pitäisi äänestää biisiä. Shown, lavasteet ja vaatteet voi vaihtaa ennen euroviisujen semifinaalia. Biisiä ei voi vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli jo 200 sivua ennen kuin julkistettiin edes kilpailijat. Yritin ehdottaa, että pitäisikö perustaa uusi ketju, kun ehdokkaat julkistetaan, niin ei pitäisi, vaan mun ei tartte olla täällä...
On se kyllä melkoista omistautumista, että saadaan 200 sivua aikaan, ennenkuin kisa on edes alkanut.
Ruotsin malli on hyvä ja tuloksellinen eli panostetaan alusta lähtien lava- ja live-esiintymiseen ja jätetään videot vähemmälle huomiolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli jo 200 sivua ennen kuin julkistettiin edes kilpailijat. Yritin ehdottaa, että pitäisikö perustaa uusi ketju, kun ehdokkaat julkistetaan, niin ei pitäisi, vaan mun ei tartte olla täällä...
On se kyllä melkoista omistautumista, että saadaan 200 sivua aikaan, ennenkuin kisa on edes alkanut.
Vastaavasti ketju lukitaan heti finaalin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se haittaa, jos teema pysyy samana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se haittaa, jos teema pysyy samana?
Mitähän sanottavaa umk:sta on 4-5 kuukautta ennen ensimmäisenkään ehdokkaan julkistamista? Jokainen heittelee vuorollaan artistien nimiä?
Niin mutta miksi iso liuta asiallisia viestejä poistuu? Se on se ongelma