Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2025 ketju | Virallinen

Vierailija
20.08.2024 |

Tästä se lähtee 🤟

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (21056)

Vierailija
9941/21056 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon etsinytkin omaa kommenttiani täältä tuloksetta toista päivää, joten alan uskoa yllä olevia kommentteja. Mun viesti ollaan poistettu. 

Ei kovin houkuttelevaa kirjoitella, kun sananvapautta rajoitetaan. En edes miyenkään pahasti kirjoittele.

Vierailija
9942/21056 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tänä vuonna etukäteen tiedossa jotain tappovarmaa voittajaa, tyyliin Loreen 2023? Jonkun maan julkaisemattomalla biisillä oli hirveä hype, muistaakseni? Belgia, ehkä?

Ruotsin Måns Z. osallistuu Melodifestivaliin. Kappaletta edes kuulematta voi jo sanoa, että voittaa Mellon ja saa Euroviisuissa juryäänet.

Måns on kyllä niin kulunut hahmo viisuissa. Mutta menestynee tänä vuonna loistavasti.

Pitääkö niiden ruotsalaisten olla niin lampaita, että äänestävät aina iänikuisia Månsseja, eiköhän niillä ole mitään tuoreempaa naamaa tarjottavana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9943/21056 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alkaa kroppa vaan liikkuu ku kuuntelee Goldielocksia, ihana jammailu biisi.

Vierailija
9944/21056 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9945/21056 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon etsinytkin omaa kommenttiani täältä tuloksetta toista päivää, joten alan uskoa yllä olevia kommentteja. Mun viesti ollaan poistettu. 

Ei kovin houkuttelevaa kirjoitella, kun sananvapautta rajoitetaan. En edes miyenkään pahasti kirjoittele.

Mitä kirjoitit?

En ole tänään seurannut poistettuja viestejä,mutta  aiemmin huomasin,että oli poistettu kyllä esim.se kun ihmettelin autotunen käyttöä. Videoita oli poistettu myös.

Olen Erika stan ja mielestäni vain törkeät viestit tulisi poistaa.

Vierailija
9946/21056 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti alkaa kroppa vaan liikkuu ku kuuntelee Goldielocksia, ihana jammailu biisi.

Kunpa siinä olisi vaan livenä vähän enemmän energiaa, kun studioversio pyörii vähän turhan tasapaksuna luuppina.

Vierailija
9947/21056 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa kyllä nuo Månsit kyllästyttää. Eikö Ruotsillakaan mitään freesimpää ole tarjota? 

Samoin Suomessakin voisi pikku hiljaa päästä siitä Käärijästä eteenpäin, vaikka Käärijä hyvä olikin.

Vierailija
9948/21056 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tänä vuonna etukäteen tiedossa jotain tappovarmaa voittajaa, tyyliin Loreen 2023? Jonkun maan julkaisemattomalla biisillä oli hirveä hype, muistaakseni? Belgia, ehkä?

Ruotsin Måns Z. osallistuu Melodifestivaliin. Kappaletta edes kuulematta voi jo sanoa, että voittaa Mellon ja saa Euroviisuissa juryäänet.

Måns on kyllä niin kulunut hahmo viisuissa. Mutta menestynee tänä vuonna loistavasti.

Pitääkö niiden ruotsalaisten olla niin lampaita, että äänestävät aina iänikuisia Månsseja, eiköhän niillä ole mitään tuoreempaa naamaa tarjottavana?

Mies on vasta 38v. Melloissa on tänä vuonna takuulla vanhempiakin laulajia.

Vierailija
9949/21056 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä ole sananvapautta.

Vierailija
9950/21056 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ihan kaksplussalla myönsikin, että poistattaa täältä viestejä. Yksi ilta täällä puhuttiin Goldielocksin videosta ja ne kaikki viestit poistuivat.

Vierailija
9951/21056 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kulunut naama viisupiireissä.

Vierailija
9952/21056 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melloissa on mukana senioriyhtye Arvingarna . Ja John Lundvik joka on vanhempi kuin Måns, vaikka muuta luulisi.

Vierailija
9953/21056 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Ich Komme on myös Yle Areenassa kaikkein katsotuin UMK video. Meni Puppyn ohi.

Vierailija
9954/21056 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tässä ikää tarkoitetaakaan, vaan sitä montako kertaa saman ruotsalaisen tyypin pitää edustaa Ruotsia?

Vierailija
9955/21056 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kirjoitit?

En ole tänään seurannut poistettuja viestejä,mutta  aiemmin huomasin,että oli poistettu kyllä esim.se kun ihmettelin autotunen käyttöä. Videoita oli poistettu myös.

Olen Erika stan ja mielestäni vain törkeät viestit tulisi poistaa.

Pari päivää sitten kirjoitin ja koko aika sumeammin muistan sen viestini. Kyllä mä sen tunnistan kun näen sen. Viivistä kirjoitin jotain. 

Toi kun poistellaan viestejä sekoittaa järjestyksen, että mihinköhän sitä jäi lukemaan kommentteja. 

Vierailija
9956/21056 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Ich Komme on myös Yle Areenassa kaikkein katsotuin UMK video. Meni Puppyn ohi.

Hitto, ai sitäkin lukemaa nyt seurataan. Nimittäin jos olen kuunnellut Erikaa, niin olen kuunnellut Yle Areenasta enkä Youtubesta, niin etten antaisi viisunostetta sille. 😅 Biisihän on ihan kiva, mutta ei euroviisuksi.

Vierailija
9957/21056 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://youtu.be/5sGOwFVUU0I?si=nF-h0xND8kcP3Lx-

Siis onko ruotsilla tämä mans mukana karsinnoissa?

Vuoden 2015 voittaja?

Vierailija
9958/21056 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on vasta 38v. Melloissa on tänä vuonna

Men månssin pitää voitta kaks kertaa koska loreenkin?

Vierailija
9959/21056 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto, ai sitäkin lukemaa nyt seurataan. Nimittäin jos olen kuunnellut Erikaa, niin olen kuunnellut Yle Areenasta enkä Youtubesta, niin etten antaisi viisunostetta sille. 😅 Biisihän on ihan kiva, mutta ei euroviisuksi.

No nimenomaan euroviisuksi?

Vierailija
9960/21056 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Månsia kelpaa katsella ja kuunnella. Itse asiassa Månsia ei ole Melloissa näkynyt moneen vuoteen. Malmössäkään hänellä ei ollut mitään roolia.

Ketju on lukittu.