Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2025 ketju | Virallinen

Vierailija
20.08.2024 |

Tästä se lähtee 🤟

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (21056)

Vierailija
9201/21056 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli ettei mukana ole vaikkapa Behmiä. Hänen tuotantonsa jokainen biisi pesee nämä ehdokkaat 100-0. Ja olisi edustavan näköinenkin.

Vierailija
9202/21056 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä moni joka näkee Neean biisissä saaran monsterit? muutama viisutubettaja on nostanut ton esiin ja musta neean biisi on paljon parempi enkä nää yhteyttä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9203/21056 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

erika voittoon

Vierailija
9204/21056 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai Samuli Edelmannia!

Vierailija
9205/21056 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin jätän ihan tarkoituksella kuuntelematta etukäteen muiden maiden edustusbiisit, koska haluan yllättyä: kuulla ja nähdä show't sitten h-hetkenä, aivan parasta. 😄 (Olen 3-kymppinen) Eli kyllä pitäisi miettiä sellaista ehdokasta, joka tekee vaikutuksen yhdellä kuulemalla.

Suurin osa viisukatsojista ja varmaankin myös äänestäjistä tekee juuri noin.

Itse kuuntelen kaikki edustusbiisit heti julkistettua ja teen mielessäni rankinglistoja oman makuni mukaan ja menestyspotentiaalin mukaan. On aina hauska nähdä, miten hyvin viimeksimainittu osuu kohdilleen.

Vierailija
9206/21056 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvää on, ettei Suomi voitosta kisaa, hyvä menestys oli plussaa.

siispä Goldielocks.

Goldien kovat striimiluvut voivat antaa valheellisen kuvauksen hänen suosiosta, koska olen luukuttanut niistä yksin varmaan 30%. No ei vitsi vitsi 🤣 uskon, että hän yllättää livessä.

Täällä toinen paljon luukuttanut. Ehkä sitten kahdestaan ollaan nuo striimiluvut saatu aikaan ;)

Joo voi veljet nyt se selvis, meidän pitää sitten kahdestaan äänestää häntä ne maksimiäänet niin saa muutaman pisteen🤣

Täällä kolmas luukuttaja 😄 Tänäänkin olen kuunnellut sen varmaan 20 kertaa

Vierailija
9207/21056 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään noista biiseistä ei luultavasti pärjäisi kovin hyvin, mutta lähettäisin Erikan, koska siitä tulisi ainakin jonkinnäköinen ilmiö.

Ainakin osa ulkolaisista faneista hoilaisi innoissaan Ich Kommea tuolla. 

Mun mielestä Euroviisut ei ole asia, jota tulee ottaa niin vakavasti kuin tässä ketjussa tehdään. Se on Camp- henkinen tapahtuma ja hyvä niin. 

Gay anthem, slay, mother is mothering. Ja tämän sanon ilman sarkasmia.

Smotheriiiing....lol

Vierailija
9208/21056 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No äänestetään ainakin porukalla Goldielock fanittajat!

Vierailija
9209/21056 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä nämä Erikan viisupaidat mitä mainostaa??? Siis noinko varmana menossa jo viisuihin vaikka kilpailuakaan ei oo vielä käyty.

Tsiisus. Haiskahtaa pahasti.

Vierailija
9210/21056 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä moni joka näkee Neean biisissä saaran monsterit? muutama viisutubettaja on nostanut ton esiin ja musta neean biisi on paljon parempi enkä nää yhteyttä. 

Samaa mieltä. Kertsin alussa on muutaman sekunnin kohts "I don't see the nightmares, not anymore", josta tämä yhtäläisyys haetaan, ja sitten biisi on mukamas kuin Monsters ;)

Vierailija
9211/21056 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ne mainostaa?

Vierailija
9212/21056 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsissa varmastikin valittaisiin Goldielocks, mutta me ei vaan ymmärretä laadun päälle, kun se on täällä niin harvinaista. 😅

Joku sanoi jo julkasupäivän jälkeen, että helmiä sioille ja joo taitaa käydä niin 🤣🤣

Sialtahan tuo vähän kuulostaakin. 😆

Mutta vakavasti ottaen; ylivoimaisesti paras biisi + hyvä ja edustava laulaja, joten eiköhän lähetetä Goldielocks viisuihin. 

Sopii minulle 👌

Vierailija
9213/21056 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neean biisissä sanat ehkä muistuttaa, mutta biisinä ei kyllä ole muuten samanlainen minusta.

Vierailija
9214/21056 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No äänestetään ainakin porukalla Goldielock fanittajat!

Sovittu!

Vierailija
9215/21056 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Erika vetää livenä seisoallaan eikä lattialla. Ja siistinä eikä jossain limaeritteessä. Ja paita päällä.

Vierailija
9216/21056 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Cicciolina oli ainakin livenä tosi huono.

Jos ei ole minkäänlaista parannusta tapahtunut laulamisen suhteen niin liveveto tulee olemaan yhtä floppi.

Vierailija
9217/21056 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä nämä Erikan viisupaidat mitä mainostaa??? Siis noinko varmana menossa jo viisuihin vaikka kilpailuakaan ei oo vielä käyty.

Tsiisus. Haiskahtaa pahasti.

Viime vuonnakin taisi olla jotain kannatuspaitoja artisteilla myynnissä ennen umk-finaalia. Muistan että Sexmane ainakin kauppasi jotain Mania-tuotteita.

Vierailija
9218/21056 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsissa varmastikin valittaisiin Goldielocks, mutta me ei vaan ymmärretä laadun päälle, kun se on täällä niin harvinaista. 😅

Hyvin sanottu! 🏻

Vierailija
9219/21056 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ymmärretään vaan ymmärtääkö tarpeeksi moni? Toivottavasti.

Luulisin kuitenkin, että Ruotsissa valittaisiin Neea.

Neea  ovat kehuneet norjalaiset kuin ruotsalaisetkin viisubloggarit, joten saatat olla oikeassa. Luulempa, että Neea  on loppukisassa korkealla. Monipuolinen laulaja ja kansainvälinen. Riippuu nyt live esiintymisestä.

Vierailija
9220/21056 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin jätän ihan tarkoituksella kuuntelematta etukäteen muiden maiden edustusbiisit, koska haluan yllättyä: kuulla ja nähdä show't sitten h-hetkenä, aivan parasta. 😄 (Olen 3-kymppinen) Eli kyllä pitäisi miettiä sellaista ehdokasta, joka tekee vaikutuksen yhdellä kuulemalla.

Sinä teet sillä tavalla, moni toisella tavalla. Sinun tapasi ei tarkoita, että se määrittelee koko homman, se on vain sinun tapasi ja sinun mielipiteesi. Mites se menikään, mielipide on kuin pyllynreikä, jokaisella on omansa.

Ohis

Ketju on lukittu.