UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
UMK:n pitäisi katsoa valinnat Euroviisu-linssien läpi, ei radiosoiton kannalta.
Tänä vuonnahan finalistien valintoja on ollut tekemässä myös yleisöraadit eikä pelkästään radiokanavien tyypit.
UMK:tahan hekin ovat, valintoja tekemässä. Eli myös heidän. Ei Jamppa Tuomisen manttelinperijää tai seuraavaa Kikkaa.
Esiintyjistä taisi tulla sen verran selvyyttä, että vahva epäilys on siitä, ettei Lauri Tähkä ainakaan ole mukana.
-winner-
Siis onko Sami Hedberg oikeasti mukana? Kuulin jotain huhuja että olisi mukana. Mieti jos Sami Hedberg edustaa Suomea Baselissa.
^ luit tän kuppilasta. Eikä hedbergiä matkaan, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko Sami Hedberg oikeasti mukana? Kuulin jotain huhuja että olisi mukana. Mieti jos Sami Hedberg edustaa Suomea Baselissa.
Joo, on oikeasti.
Huumorilinjalla jatketaan, tällä kertaa jopa oikealla koomikolla.
Lähetetään sit mieluummin Ismo Leikola xD
Onkohan sitä Euroviisujen säännöissä kielletty, että jos sen 3 minuuttia biisin sijasta vetääkin stand uppia, laittaa vaikka taustamusiikin siihen vielä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän siellä ole ne 7 parasta kappaletta kuitenkin. Ainakin niiden valitsijoiden mielestä. Suunnilleen samaa tasoa voi olla karsittujen kärkipäässä, mutta sehän kertoo vain kovasta tasosta.
Toivottavasti olisi melodisempia kappaleita, kuin viime vuonna. En myöskään haluaisi uudelleen yrittäjiä olevan enempää kuin yhden tai kaksi ja sittenkin pitäisi lyödä parempaa biisiä pöytään. Tunnettuus tai julkisuus lähinnä nostaa vain yleisön odotuksia. Mutta kyllä ne nostaa kiinnostustakin!
Sen lavasuunnittelijan seuraamisistako te olette puhuneet? Voisiko hän seurata niiden tyyliä jostain muusta syystä? (Haluaisin silti niiden seurattavien olevan mukana.)
Lavasuunnittelija Sergion seuraamisista on puhuttu. Tietysti hän voi seurata artisteja eri syistä, mutta aika monta sellaista seurattavissa on, joista on huhuttu muissa yhteyksissä mahdollisina UMK-finali
Uskon, että joku Nightwish on tarpeeksi iso että voi seurata muuten vaan, mutta Goldielocks alkaa olla jo aika lukittu vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän siellä ole ne 7 parasta kappaletta kuitenkin. Ainakin niiden valitsijoiden mielestä. Suunnilleen samaa tasoa voi olla karsittujen kärkipäässä, mutta sehän kertoo vain kovasta tasosta.
Toivottavasti olisi melodisempia kappaleita, kuin viime vuonna. En myöskään haluaisi uudelleen yrittäjiä olevan enempää kuin yhden tai kaksi ja sittenkin pitäisi lyödä parempaa biisiä pöytään. Tunnettuus tai julkisuus lähinnä nostaa vain yleisön odotuksia. Mutta kyllä ne nostaa kiinnostustakin!
Sen lavasuunnittelijan seuraamisistako te olette puhuneet? Voisiko hän seurata niiden tyyliä jostain muusta syystä? (Haluaisin silti niiden seurattavien olevan mukana.)
Lavasuunnittelija Sergion seuraamisista on puhuttu. Tietysti hän voi seurata artisteja eri syistä, mutta aika monta sellaista seurattavissa on, joista on
En oikein nyt ymmärrä tuota että jonkun tietyn somen seuraamisen pitäisi tarkitoittaa mitään, esim, että joku artisti/bändi olisi mukana UMK:ssa, vain koska seuraa jotain tuotannon heppua somessa.
Jos tänä vuonna on musiikillisesti yhtään parempi taso kuin viime vuonna, niin voi olla mahdollisuus menestykseen, kun on huippu lavastus luvassa. Olen itse asiassa hyvin kiinnostunut näkemään musiikkivideoista ja lavaesityksistä onko tyyli muuttunut ja miten. Toivon niin ettei siihen tarvitse pettyä.
Kuukauden päästä ollaan kuultu jo lähes kaikki UMK25 kappaleet !!
Me tarvitaan nyt tasokas vuosi, ettei into UMK:hon lähde laskuun niin artisteilta kuin katsojiltakaan
Minulla on vähän sellainen kutina, että nyt tulee erittäin hyvä viisuvuosi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vähän sellainen kutina, että nyt tulee erittäin hyvä viisuvuosi.
Viisu vai umk?
Vierailija kirjoitti:
Jos tänä vuonna on musiikillisesti yhtään parempi taso kuin viime vuonna, niin voi olla mahdollisuus menestykseen, kun on huippu lavastus luvassa. Olen itse asiassa hyvin kiinnostunut näkemään musiikkivideoista ja lavaesityksistä onko tyyli muuttunut ja miten. Toivon niin ettei siihen tarvitse pettyä.
Mäkin toivon, ettei tarvitse pettyä, ja tulee hyvät esitykset. Mutta en ajattele, että nyt olisi välttämättä sen huipumpi taso kuin edellisinä vuosina. Benkehän kuitenkin oli tekemässä viime vuoden voittoesitystä ja toissa vuoden kakkosesitystä jne, eli on ollut hyvissä käsissä UMK jo aikaisemminkin.
Joko välipäivinä tapahtuu? Nimiä tippuu ja salapoliisit saa vahvistettua todeksi..
Saisi tulla niitä vihjeitä lisää.
No nyt on julkaistu viisujen grafiikkatyyli ja lava. Grafiikat on epämiellyttävät ja lavan vuoret sinänsä hienot, mutta en tiedä vaikeuttaako itse esitysten visuaalista puolta, ja muuten lava on outo.
Virolta 20 kappaletta lisää! Näistä valitaan äänestyksellä se viimeinen kilpailija. Nyt kuuntelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Henri osallistuu jollain balladilla ilman Windows95Mania.
-winner-
On kyllä vähän ohut ääni...
Lavasuunnittelija Sergion seuraamisista on puhuttu. Tietysti hän voi seurata artisteja eri syistä, mutta aika monta sellaista seurattavissa on, joista on huhuttu muissa yhteyksissä mahdollisina UMK-finalisteina. Sekin kiinnittää huomiota, että Erika ja Goldielocks ovat kuulemma aiemmin seuranneet häntä takaisin, mutta sittemmin lopettaneet seuraamisen. Mikäs sen sopivampi syy kuin tuotannon kehoitus olemaan seuraamatta tiimin jäseniä?