UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Goldielocks on kyllä lähiten omaa musamakuani ja tosi helppo kuunneltava. Minusta selkeä hitti myös viisuissa. Olen kuunnellut jo niin monta kertaa samalla tehden vaikka kahvit jne., etten edes tiedä kuinka monta kertaa. Muista on helpompi laskea, joitakin vain alle 5 kertaa. Alkanut vahvasti tuntua, että tämä se on! (jos ei Erika onnistu). 👏🏻
Vierailija kirjoitti:
Erikan Cicciolina ja Syntisten pöytä ainakin ovat oikeesti ihan hyviä biisejä.
Minusta niillä on "kohuarvo", halutaan provota. Ei se minua haittaa yhtään. 😄 Mutta jos lyriikoita ei kuuntelisi, niin en kyllä tiedä onko ne biiseinä kovin erikoisia.
Vierailija kirjoitti:
Ja Ruoska. Nää kolme on kaikki mulla soittolistalla :)
Kyllä Goldielocksia saavat Melodifestivalissa kadehtia. on syntynyt
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia odotuksia teillä on Erikan biisille? Itse toivon että se olisi tanssittava :)
Toivon että siitä löytyy hyvä melodia ja tarttuvia koukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Goldielocksia saavat Melodifestivalissa kadehtia. on syntynyt
Tähtiemojini ei näköjään näy. Ehkä toinen
Kävin pikakuuntelemassa Ruotsinkin biisit. Ovat kaikki sieltä 90-luvulta paitsi KAJ joka toivottvasti voittaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta niillä on "kohuarvo", halutaan provota. Ei se minua haittaa yhtään. 😄 Mutta jos lyriikoita ei kuuntelisi, niin en kyllä tiedä onko ne biiseinä kovin erikoisia.
Syntisten pöydässähän on tosi hyvät sanat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko goldielocs trans? Todella miesmäinen kallo ja kroppa. Suuret luut, rasvaton ja kurviton. Missä notkoselkä? Suora miehen selkä. Älkää antako äänen hämätä
Iltalehdessäkin irvaillaan että Ella Mäntynen on naiseksi pukeutunut mies. Mitä väliä? Te olette kuvottavia.
Oho, oikeasti?! Törkeää. Itse en lue kuin harvoin noiden lehtien roskaporukan mielipiteitä. 😁
Vierailija kirjoitti:
Goldielocks on parasta UMK:ssa ikinä. Ei mulla muuta.
Kiinnostavaa nähdä millainen live-esityksestä tulee. Onkohan se minimaailma mahdollista siirtää lavalle? Musiikkiin sopisi myös tanssi, tosin ei mikä tahansa, vaan tanssityylin, koreografian ja tanssijoiden tulisi olla tietyn tyyppistä ja tietysti todella taitavia.
No onneksi tasomme ei ole niin heikko kuin Norjan. Huh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti taas tulossa taas ihana viisukevät. Masennuin jo Käärijän jälkeen, että enää ei sellaista saa kokea, mutta onneksi olin väärässä.
Tuskin tulee ainakaan suomalaisten ansiosta.
Älä lannistu ;D
Sulla on vielä "Erika, slay, my Queen!" -kortti ja sitten "miksei näitä väliaikanumeroita laitettu kisaan, kun ovat paljon parempia" -kortti.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Goldielocks on parasta UMK:ssa ikinä. Ei mulla muuta.
Onkohan se minimaailma mahdollista siirtää lavalle?
On varmaan, mutta eihän videot ja esitykset koskaan ole olleet samaa? eikö aina ole vaihdettu teemaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti taas tulossa taas ihana viisukevät. Masennuin jo Käärijän jälkeen, että enää ei sellaista saa kokea, mutta onneksi olin väärässä.
Tuskin tulee ainakaan suomalaisten ansiosta.
Älä lannistu ;D
Sulla on vielä "Erika, slay, my Queen!" -kortti ja sitten "miksei näitä väliaikanumeroita laitettu kisaan, kun ovat paljon parempia" -kortti.
-winner-
Toiveena on löytää muitten maitten ehdokkaista SE OIKEA. Viime vuoden pelasti Baby Lasagna.
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kuin ehdokkaiden joukossa on ns. joke act, suomalaiset äänestävät sen voittoon.
Suomen seuraava edustaja on Puppy.
Toivottavasti ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko goldielocs trans? Todella miesmäinen kallo ja kroppa. Suuret luut, rasvaton ja kurviton. Missä notkoselkä? Suora miehen selkä. Älkää antako äänen hämätä
Iltalehdessäkin irvaillaan että Ella Mäntynen on naiseksi pukeutunut mies. Mitä väliä? Te olette kuvottavia.
Oho, oikeasti?! Törkeää. Itse en lue kuin harvoin noiden lehtien roskaporukan mielipiteitä. 😁
Törkeää puhetta. Ellaa haastatellaan ja on niiiin mahdottoman hauska haastateltava. Mitä Joensuussa puhutaan murteela. Se on niin nappiin ja uskaltaa rehdisti puhua murretta. Voi miten ihana Ella on.
Vierailija kirjoitti:
Ihme naisvihaa olen nytten lukenut näistä umk viisu ketjuista
Toden totta. Miehiä vihataan niin paljon, että Costee on vaiettu täysin tai lytätty mappi Ö:hön ja Puppy-äijienkin paikka osoitettu aika lailla koirankopin ja nyrkin väliin.
Naisten kesken hirveä kissatappelu --- lähinnä siitä, että miksei se Erika jo oo kuultu?
Aion tosiaankin pysyä poissa tästä ketjusta huomisen jälkeen sinne UMK-finaalipäivään saakka, on jo sellainen viisukuppilan sumpin pihinä, että...
Lauantainakin joku aloittaa ketjussa 7:01 ja lopettaa 22:59 ja sitten menee kaksplussalle ;D
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törkeää puhetta. Ellaa haastatellaan ja on niiiin mahdottoman hauska haastateltava. Mitä Joensuussa puhutaan murteela. Se on niin nappiin ja uskaltaa rehdisti puhua murretta. Voi miten ihana Ella on.
Kuuntelin äsken hänen haastattalensa YleX:n aamussa. Aivan mahtava tyyppi, niin aito ja välitön.
Voisipa laittaa kaksi Ella ja Puppy sinne. Olisi mahtavaa kuunnella molemmat isolla lavalla.
Et ole tosissasi?