UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Mä mietin kun tän vuoden UMK:n isoimmaksi hitiksi nousi se Mon Cheri rallatus niin onkohan se ollut jonkinlainen teema UMK25:seen. Kun tän vuoden teemahan selkeäsi oli rap, ja Blind Channelin jälkeisenä vuonna 2022 teema oli bändit (silloin oli kolme bändiä mukana)..
En siis todellakaan toivo tätä
Voi ei.. toiv. ei, hupijuttu se olikin, eikä v. 2025 trendin hakua. Ainakaan ysäriä ei tule lisää, ellei maailmankirjat ole sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mäkään en hirveästi välitä tuosta Saarion esimerkistä. Menee mulla samaan kategoriaan kuin naispuoliset tusinalaulajat. En inhoa, mutta en vaan välitä.
Tomissa on sielua ihan eri tavalla kuin tusinalaulajissa. Hän on monipuolinen. biisinkirjoittaja, laulaja ja muusikko. Tuo hänen viimeisin biisinsä on tosi hyvä, mutta turhapa siitä on täällä kiistellä. Eihän me tiedetä, onko hän loppupeleissä mukana UMK:ssa ja jos on, niin biisi voi olla erityyppinen.
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin kun tän vuoden UMK:n isoimmaksi hitiksi nousi se Mon Cheri rallatus niin onkohan se ollut jonkinlainen teema UMK25:seen. Kun tän vuoden teemahan selkeäsi oli rap, ja Blind Channelin jälkeisenä vuonna 2022 teema oli bändit (silloin oli kolme bändiä mukana)..
En siis todellakaan toivo tätä
Tuskinpa väliaikanumero viitoittaa tietä tämän vuoden teemaan.Monipuolisuus voisi mieluummin olla teema, jos sellaista ylipäänsä pitää olla.
Itse en tajunnut ollenkaan Mon Cherin suosiota. Rallatus on tosiaankin ihan hyvä sana kuvaamaan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkään en hirveästi välitä tuosta Saarion esimerkistä. Menee mulla samaan kategoriaan kuin naispuoliset tusinalaulajat. En inhoa, mutta en vaan välitä.
Tomissa on sielua ihan eri tavalla kuin tusinalaulajissa. Hän on monipuolinen. biisinkirjoittaja, laulaja ja muusikko. Tuo hänen viimeisin biisinsä on tosi hyvä, mutta turhapa siitä on täällä kiistellä. Eihän me tiedetä, onko hän loppupeleissä mukana UMK:ssa ja jos on, niin biisi voi olla erityyppinen.
Älä nyt enää jauha.. sinä tykkäät, jotkut ei, move on, ei tämä ole henkilökohtaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt enää jauha.. sinä tykkäät, jotkut ei, move on, ei tämä ole henkilökohtaista.
Kukahan tässä nyt jauhaa? Itse kirjoitin viimeksi, että turha biisistä on kiistellä.
Latvian biiseistä ei tosiaan noussut mitään ykkössuosikkia mullekaan. Useammassa oli jotain kivoja elementtejä, mutta mikään ei ollut super. Osa Ludvigin kappaleesta ainakin jäi positiivisesti mieleen, mutta harmi vaan että ilmeisesti juuri Ludvigin osuuksista en välitä :D Ärsyttävin rallatus oli Lovable.
Beibi lasagnette mahdollisesti väliaikaesiintyjänä.
Tässä linkin takana pitäisi olla nyt joku UMK-promokuva, 15 ihmistä violettia taustaa vasten. Löysin itse jodelista. En kyllä spottaa siitä ketään tiettyä satavarmasti? Mutta ehkä 2 bändiä ja duetto voisi olla.
Eihän tuo kuva ole sinne päinkään, tökerö väärennös. Tyypit istuvat kuin luokkakuvassa eikä mitään UMK tai artistien promohenkisyyttä, värisävykin on väärä ja sumennus myös. Eikä kaikki UMKssa ole samantyylisesti pukeutuneita eikä samanikäisiä missään nimessä.
Kaikilla "artisteilla" samanlaiset ilmeet, ja kaikilla samantyyliset kauluspaidat tai takit, vaikuttaa tekoälyn tekemältä?
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla "artisteilla" samanlaiset ilmeet, ja kaikilla samantyyliset kauluspaidat tai takit, vaikuttaa tekoälyn tekemältä?
Jos tänä vuonna onkin yksi kuoro 😅
Todennäköisedti on feikkikuva, vaikkakin minusta alarivissä toinen oikealla oleva sinipaitainen tyyppi on Elias Kaskinen.
Vierailija kirjoitti:
Joo, tällaista huhua liikkuu, että BL esiintyisi UMK:ssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tällaista huhua liikkuu, että BL esiintyisi UMK:ssa.
Ei hyvä, vie huomion itse kilpailijoilta.
Vierailija kirjoitti:
"Käärijä ei enää halunnut väliajalle, no se Temu-versio voisi suostua."
Mitä mieltä ootte, julkaisisiko kilpailija uutta materiaalia syksyllä/loppuvuodesta, jos on mukana kisassa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä ootte, julkaisisiko kilpailija uutta materiaalia syksyllä/loppuvuodesta, jos on mukana kisassa?
Mielestäni voi julkaista sinkun tai parikin, jos on albumin julkaisu mielessä ensi vuonna, ja siis julkaisuvalmista materiaalia enemmänkin kasassa.
Varmaan vetäytyivät itse pois ennen kun tulee isompaa draamaa asiasta