UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Goldielocks tulee yllättämään kaikki. Ja siis hyvällä tavalla. Saa ottaa talteen.
Ja vaikka Puppyssa on samaa kun Cha cha chassa niin jostain syystä ei iske kuitenkaan samalla tavalla. Ehkä liikaa örinää ja kappale on omasta mielestä lähinnä sekamelska. Suomesta tulee iso vitsi, vielä isompi kuin viime vuonna jos Puppy voittaa. Se on vaan fakta.
Hoh hoijaa... #5804 ei sitten ole mun kirjoittamani kommentti, vaan joku toinen taas pilailee nimimerkilläni ja kertoo elämästään... hyvä kai hänelle kuitenkin...?
Ich komme vasta perjantaina.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Hoh hoijaa... #5804 ei sitten ole mun kirjoittamani kommentti, vaan joku toinen taas pilailee nimimerkilläni ja kertoo elämästään... hyvä kai hänelle kuitenkin...?
Ich komme vasta perjantaina.
-winner-
Kannattaisiko rekisteröityä, kun kerran haluat esiintyä nimimerkilläsi?
Hei, osaisko joku kertoa tarkemmin tuosta viime vuoden äänestyksen masinnoinnista, onko se muka totta?
Koiran haukut on oikein hyvät, ja se on ihan uuta . Kaikkea räikeää rääkäisiyä on jo tapeeksi mutta pieni koira ja kun siitä pidetään huolta . Minusta se herttainen rakkautta sisältävä kertosäe on on niin voimallisn rauhoittava, un uuta telmimistä on rajusti. Kerrassaan ihana. Ei mitään yhteistä ccc ja ccc on vielä kovin hidasliikkeinen tähän nähden. Ei millään pahalla käärijää kohtaan. Mutta on jätettävä vertailut sikseen.
One Moring left niin kuullaan Erika Vikmanin ihana euroviisubiisi. :D
Vierailija kirjoitti:
Ai että olis ihanaa suunnitella vaatteet tohon Puppyyn. Piirtäisin jokaikiselle jampalle sellaiset leuan alta sidottavat myssyt, joissa olisi isommat tai vähän pienemmät luppakorvat. Neulotut tai teddykankaasta ommellut, kaikille eriväriset. Puppy-video oli visuaalisesti hämmästyttävän tylsä näin herkullisesta aiheesta. Ainoa hyvä juttu oli se jättiluu. Olisivat nyt jätkät edes kirmanneet nelinkontin ja nostaneet takajalkaa. Suosittelen bändiä katsomaan Doggy Style -elokuvan.
T. Vaatesuunnittelija, jolla on koira
Olen aivan varma, että liveen on tulossa joku hyvä setti ja muutenkin visuaalisesti näyttävä kokonaisuus. Terv. Toinen harrastelijasuunnittelija
Ei kai tuo Puppy vaan viittaa koiraksipukeutujiin? Se tästä nyt vielä puuttuukin.
Suomi menestyy kerran jollain käärijällä ja sen jälkeen lähettää joka vuosi jonkun hassuttelu ryhmän. Hau! Hau!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa nää raivoamiset tästä biisistä. Ootteko ihan ok? 😂 ei kai tämä noin vakavaa ole ja ketään ei ole vielä edes valittu ja kaksi biisiä jäljellä.
Tällainen biisin yltiöpäinen vihaaminen/rakastaminen tarkoittaa yleensä sitä, että kappaleella on todellakin potentiaalia!
Joskus joo, tässä tapauksessa ei. Jos viisuyhteisö vihaa jotain biisiä, se leikkaa heti palstatilasta ja hypestä, jota ei synny. Sitten ollaan ainoastaan ns. normikatsojien varassa, minkä varaan ei voi laskea koska muita "hauskoja" biisejä voi olla tulossa, kuten Windowsille kävi viime vuonna. Ha Windows oli sentään pidetty henkilönä koska oli mukava.
Sä ja sun viisuyhteisö. Euroviisuja on seurattu koko Euroopassa hyvillä mielin i't ajat ennen mitään viisuyhteisöjä, eikä joku kuvitteellinen "yhteisö" todellakaan päätä, että kuka sen voittaa.
Erika vikmanin biisi on tekemällä tehty euroviisuihin. Onko tämä sitten hyvä vai huono juttu
Vierailija kirjoitti:
One Moring left niin kuullaan Erika Vikmanin ihana euroviisubiisi. :D
Haista p.., OML ja sitten kuullaan ihana Goldiecloks ja sitten päätän kumpi on minun suosikkini.
Vierailija kirjoitti:
Järjestys minulla tähän mennessä: 1. Viivi 2. Nelli 3. Neea 4. Costee 7. OML
Minulla sama.
Viivi on debytoinut Spotifyssa sijalle 2. Nelli on nyt 3., Costee 4. ja Neea 15.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ollaan silleen reppanoita, että kerran saadun menestyksen jälkeen kuvitellaan, että samalla kaavalla mennään vielä seuraavat kymmenen vuotta ja menestystä tulee. Ei se toimi näin.
Ja kaikki myös tuntuu jostain syystä kuvittelevan, että tällaista äänestetään siksi, että mahdollisimman liki sitä millä on menestytty ja vain sitä ajatellaan. Että biisiä äänestetään koska kuvitellaan että se on toimiva kaava.
Entäs jos tällainen musa vaan on suomalaisten mieleen? Jos ihmiset vaan äänestää sitä, mistä eniten pitää, ajattelematta entisiä tai taktikoimatta? Sekö ei oo vaihtoehto?
Se olisi vaihtoehto, jos olisi käynnissä kilpailu siitä, että mikä bändi on epämusikaalisin laumana lavalla.
Nyt ei ole, vaan siellä arvostellaan musiikkia. MUSIIKKIA.
Euroviisut on show. Myös One Morning Left on showta, joten sopisi hyvin sinne. Oikeasti tasokasta musiikkia on vain proge.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa nää raivoamiset tästä biisistä. Ootteko ihan ok? 😂 ei kai tämä noin vakavaa ole ja ketään ei ole vielä edes valittu ja kaksi biisiä jäljellä.
Tällainen biisin yltiöpäinen vihaaminen/rakastaminen tarkoittaa yleensä sitä, että kappaleella on todellakin potentiaalia!
Joskus joo, tässä tapauksessa ei. Jos viisuyhteisö vihaa jotain biisiä, se leikkaa heti palstatilasta ja hypestä, jota ei synny. Sitten ollaan ainoastaan ns. normikatsojien varassa, minkä varaan ei voi laskea koska muita "hauskoja" biisejä voi olla tulossa, kuten Windowsille kävi viime vuonna. Ha Windows oli sentään pidetty henkilönä koska oli mukava.
Sä ja sun viisuyhteisö. Euroviisuja on seurattu koko Euroopassa hyvillä mi
Viisuyhteisö on ollut olemassa iät ja ajat. Ne ei yksinään päätä kuka voittaa, mutta ajavat silti hypeä ja ovat yleisössä hurraamassa. Täysin puskista ei voittaja tai edes top 3 tänä päivänä tule.
Vierailija kirjoitti:
Kääk, YouTubessa tuli vastaan Netta (jos muistatte sen kappaleen Toy). Ai että vihasin sitä.
Sehän on yks kautta aikojen parhaita euroviisukappaleita. Sitä oon kuunnellut ihan vapaaehtoisestikin, ilman pakkosyöttöä jostain.
Minkälaisia odotuksia teillä on Goldielocksin biisille? Toivon itse että olisi oikeasti menevää musaa ja jotain erikoista, eikä paikallaan junttaavaa ns. vain peruspoppia erikoisella lauluäänellä varustettuna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Redditissä inhotaan tätä, vaikka yleensä siellä tykästytään meemibiiseihin ja televote-magneetteihin.
Missähän päin Reddittiä? Siellä on aika monta eri ketjua vaikkapa UMK;sta eri kielillä.
r/eurovision nyt ainakin
No eipä Suomessa useinkaan huomata menestyneitä Suomi-bändejä ennenkuin jälkikäteen. Se on Saksan markkina, Japanin markkina, USA:n markkina, Etelä-Amerikan markkina jne. ihan erikseen. Jo Ruotsissa iskee ihan eri musiikki mikä täällä. Eivätkä ne parhaat bändit koskaan välttämättä breikkaa missään. Jäävät pienen sisäpiirin herkuksi. Esim. Hanoi Rocks oli aivan ilmiömäinen, kunnes lähti USA:han tekemään jotain jenkkipoppia ja meni ihan pilalle. Sääli. Enemmistö ei ole aina se paras yleisö tai mitenkään oikeassa.