UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Oma järjestys tällä hetkellä:
Puppy 4/5
Nelli 3/5
Neea 3-/5
Viivi 2-/5
Costee 1+/5
Järjestys sama, paitsi vaihdan Viivin ja Neean paikat.
-winner-
Tykkäsin Puppy biisistä ihan mahdottomasti. Minun saksalainen mies sanoi, että jos valitaan niin menee aika hyville sijoille loppukisassa. Hän sentään ymmärtää musiikista. Hauska, iloinen ja ihana monipuolinen biisi.
Haberilla on ollut ilo ottaa Goldiecloks mukaan omaan esiintymiseensä. Hyvää ainsta tulossa. Odotan innolla tätä iltaa.
Vierailija kirjoitti:
Redditissä inhotaan tätä, vaikka yleensä siellä tykästytään meemibiiseihin ja televote-magneetteihin.
Missähän päin Reddittiä? Siellä on aika monta eri ketjua vaikkapa UMK;sta eri kielillä.
Puppy on muuten hyvä, mutta kertosäkeen melodia ei riitä eikä ole tarpeeksi tarttuva useimmille. Sillä ne hitit tehdään oli musiikin genre mikä tahansa. Sama vika oli Windowsmiehen biisissä.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin Puppy biisistä ihan mahdottomasti. Minun saksalainen mies sanoi, että jos valitaan niin menee aika hyville sijoille loppukisassa. Hän sentään ymmärtää musiikista. Hauska, iloinen ja ihana monipuolinen biisi.
Vai niin 😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Jännä taas mitä joku kuuntelee radiosta. Eikö radiossa soiteta euroviisukappaleita?
Juuri tänä aamuna ruokakaupassa kuulin Annika Eklundin "Sinussa on jotain". Eli tämä AE:n vähemmän tunnettu kakkosbiisi vuoden 2006 karsinnoissa. Kyllä tuli nostalginen olo miten raikasta ja hyvää musiikkia joskus tehtiin. Ja myös euroviisukarsinnoissa, joista ei ollut aihetta odottaa yhtikäs mitään.
Olen myös haaveillut että umk:n väliaikanumerona olisi joku mash up Annika Eklundin "Shanghain valot" ja Anna Eriksonnin "Oot voimani mun".
Ei tule koskaan tapahtumaan koska Annika on liian unohdettu nykyään, laulaakohan edes enää, ja Anna Erikson vaan väsää niitä kammottavia taide-elokuviaan.
Missän paikassa, edes viisukuppilassa, puppy ei inhota kollektiivisesti. Jos erika tai goldie ei laita parastaan niin pidän hyvin todennäköisenä, että puppy on meidän edustaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, taas alkoi jokavuotinen uhriutuminen: Ruotsi sitä ja raadit tätä. Ja Suomi kärsii vääryyttä.
Sulla on nyt sekaisin uhriutuminen ja kylmät faktat ruotsalaisista vetämässä kotiinpäin ESC-kisoissa ;D
Suomi ei ole kärsinyt yhtään vääryyttä sen enempää kuin kuka muukaan maa, joiden voiton tai edes muuten tulleen finaalipaikan Ruotsi on vienyt laittamalla kopiobiisin kisaan. Raadeissa pitäisi olla ammattilaisia musiikin alalta, joilla on sen verran moraalia, että sanovat suoraan, että olipa siinä Ruotsin biisissä tuttu sävelkulku ja siksi en anna sille pisteitä.
-winner-
Winner, tykkään tyylistäsi kirjoitella paljonkin, mutta tämä levy sulla on kyllä juuttunut pahasti kiinni.
Kiitos kannustuksesta, mutta mä vaan sanon kuinka se asia on ollut useana peräkkäisenä vuonna. Sinä jätät mieluummin epäkohdat sanomatta. Kumpi lie se oikea tie onneen, punainan pilleri vai sininen pilleri?
Kyllä mä sitten hehkutan Ruotsiakin, jos Ruotsin viisubiisi tänä vuonna ei muistuta toista biisiä.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ollaan silleen reppanoita, että kerran saadun menestyksen jälkeen kuvitellaan, että samalla kaavalla mennään vielä seuraavat kymmenen vuotta ja menestystä tulee. Ei se toimi näin.
Voisiko joku kertoa mikä sama kaava tässä muka on kuin aiemmissa? Minusta tämä puppy on ihan omaa luokkaansa (hirveydessä).
Vierailija kirjoitti:
Missän paikassa, edes viisukuppilassa, puppy ei inhota kollektiivisesti. Jos erika tai goldie ei laita parastaan niin pidän hyvin todennäköisenä, että puppy on meidän edustaja.
Odotetaas nyt ihan rauhassa, kun harmaat massat lähtevät äänestämään, eikä lähdetä jakamaan edustuspaikkoja etukäteen.
Ei Puppya hävetä tarvitse, varmaan saisi positiivista huomiota, mutta ihan kärkikahinoihin siitä ei ole.
Ai että olis ihanaa suunnitella vaatteet tohon Puppyyn. Piirtäisin jokaikiselle jampalle sellaiset leuan alta sidottavat myssyt, joissa olisi isommat tai vähän pienemmät luppakorvat. Neulotut tai teddykankaasta ommellut, kaikille eriväriset. Puppy-video oli visuaalisesti hämmästyttävän tylsä näin herkullisesta aiheesta. Ainoa hyvä juttu oli se jättiluu. Olisivat nyt jätkät edes kirmanneet nelinkontin ja nostaneet takajalkaa. Suosittelen bändiä katsomaan Doggy Style -elokuvan.
T. Vaatesuunnittelija, jolla on koira
Olin päättänyt, että tänä vuonna ei sitten mitään höpöhöpöä, mutta 2 s Puppyhöpöheviä, ja olin ihan että, no miksipä ei, kun kerta tykkään. Ensi vuonna ei sitten mitään höpöhöpöä.
Vierailija kirjoitti:
Ai että olis ihanaa suunnitella vaatteet tohon Puppyyn. Piirtäisin jokaikiselle jampalle sellaiset leuan alta sidottavat myssyt, joissa olisi isommat tai vähän pienemmät luppakorvat. Neulotut tai teddykankaasta ommellut, kaikille eriväriset. Puppy-video oli visuaalisesti hämmästyttävän tylsä näin herkullisesta aiheesta. Ainoa hyvä juttu oli se jättiluu. Olisivat nyt jätkät edes kirmanneet nelinkontin ja nostaneet takajalkaa. Suosittelen bändiä katsomaan Doggy Style -elokuvan.
T. Vaatesuunnittelija, jolla on koira
Kas kun et koiranaamaria tarjoa?
Puppy on melkein yhtä hyvä kuin käärijä.Suomi pärjää jos valitsee puppyn.
Vierailija kirjoitti:
Ei Puppya hävetä tarvitse, varmaan saisi positiivista huomiota, mutta ihan kärkikahinoihin siitä ei ole.
Riippuu paljon myös millasia biisejä muut maat lähettää
Vierailija kirjoitti:
Saksalainen mies maasta, jossa Electric Callboyn, Rammstein ja jotkut suomalaisetkin metalli- ja rockbändit ovat suosittuja, ei ehkä ole ihan keskivertoeurooppalainen musiikin kuuntelija viisuäänestäjä. Samaan tapaan niin kuin eivät ole suomalaiset metalheadit.