Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2025 ketju | Virallinen

Vierailija
20.08.2024 |

Tästä se lähtee 🤟

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (21056)

Vierailija
5161/21056 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voit määritellä jonkin "enemmistön", kun Spotifyssä Sekaisin on menestynyt ja kakkosena.

Palataan asiaan joidenkin päivien päästä. Kaikkien biisit on listalla julkistuksen jälkeen.

Lue keskustelua, ei ole menestytty noin kuin Costee.

Vierailija
5162/21056 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voit määritellä jonkin "enemmistön", kun Spotifyssä Sekaisin on menestynyt ja kakkosena.

Palataan asiaan joidenkin päivien päästä. Kaikkien biisit on listalla julkistuksen jälkeen.

Eihän kuuntelukerrat sitäpaitsi tarkoita, että siitä tykättäisiin tai haluttaisiin lähettää viisuihin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5163/21056 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue keskustelua, ei ole menestytty noin kuin Costee.

Koska costeella on alunperinkin enemmän kk kuuntelijoita. Siitä se pieni ero tulee. 

Vierailija
5164/21056 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ehtinyt tänne tänään.

Ihana tuo Viivin biisi. En tiennyt artistia ennestään, ja ihan herkisti, vaikka en yleensä balladeista pidä. Olen ns. Metallin kuuntelija. Ja kasvoi loppua kohden, kiitos!

Tais mennä omaksi ykköseksi. 

Jos live onnistuu niin voisin äänestääkin.

Ihana <3

Vierailija
5165/21056 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toi costee fani jankkaa? Se on eniten dumattu biisi koko kattauksesta. Ei todellakaan lähde viisuihin. Ihan sama,jos sen fanit sitä spotifyssä soittaa.

Vierailija
5166/21056 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroviisu-biisin pitää olla sellainen bängeri, joka tarttuu hattuun kertakuulemalta, tyyliin Cha, Cha, Cha tai Hard Rock Hallelujah. Eihän näistä tähän mennessä kuulluista jää päähän yhtään mitään. Tasapaksua höttöä ilman mitään koukkuja. Miksi kukaan äänestäisi tuollaista Euroviisuissa?

Vierailija
5167/21056 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä hehkutetaan Costeeta ja dumataan Viiviä mutta Viivin video on jo nyt mennyt YouTubessa Costeen ohitse katselukerroissa. Eiköhän tämä debytoi huomenna Spotifyssa ohitse Costeen. 

Villi veikkaus, itse näkisin, että vanhemmat ikäluokat tykkää Viivistä ja hänen vanhuusfantasioistaan ja me nuoremmat, joilla ei ole elämä vielä vakiintunutta kaikin puolin, tykkäämme enemmän Costeen biisistä. 😄 Jokainenhan hehkuttaa sitä mistä pitää, ei sen erikoisempaa.

En ole enää nuori ja enempi pidän Costeesta, ei ehkä noin yksioikoista.

Vierailija
5168/21056 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Euroviisu-biisin pitää olla sellainen bängeri, joka tarttuu hattuun kertakuulemalta, tyyliin Cha, Cha, Cha tai Hard Rock Hallelujah. Eihän näistä tähän mennessä kuulluista jää päähän yhtään mitään. Tasapaksua höttöä ilman mitään koukkuja. Miksi kukaan äänestäisi tuollaista Euroviisuissa?

Tuliko teille muuten dark sidesta heti, että nyt kolahti ja tämä lähetetään? se taidettiin julkasta kans jossain puolessa välin?

Vierailija
5169/21056 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Costeem fani myös alanuolittaa kaikkien muiden vastauksia. Siis jos joku esim.tykkää jostain toisesta biisistä.

Vierailija
5170/21056 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä toi costee fani jankkaa? Se on eniten dumattu biisi koko kattauksesta. Ei todellakaan lähde viisuihin. Ihan sama,jos sen fanit sitä spotifyssä soittaa.

Itse en ainakaan ole mikään Costee-fani, vaikka olen eniten kuunnellut sitä näistä ja tykkään. Kukaan ei kuitenkaan pysty määrittelemään enemmistön mielipidettä, joten turha puhua jostain enemmistöstä. 😁

Vierailija
5171/21056 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä täällä muuten alapeukutetaan ihan asialliset viestit, joissa ilmaistaan vaikkapa positiivinen mielipide jostain kappaleesta? Viesteissä monesti tasoissa ylä- ja alapeukut.

Vierailija
5172/21056 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän ole, ulkkiksetkin osa ihmettelee huonoja arvosteluja. 

Vierailija
5173/21056 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wiwibloggsin reaktio Costeen biisiin:

Vierailija
5174/21056 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ainakaan ole mikään Costee-fani, vaikka olen eniten kuunnellut sitä näistä ja tykkään. Kukaan ei kuitenkaan pysty määrittelemään enemmistön mielipidettä, joten turha puhua jostain enemmistöstä. 😁

Suurin osa kommenteista joita olen nähnyt biisistä youtubessa, redditissä ja viisukuppilassa ovat luokkaa tylsä, lapselliset ja kököt sanoitukset, kuulostaa liikaa muilta biiseiltä, ei viisuihin...

Vierailija
5175/21056 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän unohtaa se voiton tavoittelu? 

En mä jaksa ainakaan odottaa sellaista. Tulee jos on tullakseen.

Itselläni kolahti tuo Viivi esim. Eikä pelata "huumorilla" tai "riettaudella" etc. 

Viime vuoden balladit menestyi ihan hyvin. Eikä niitä ollutkaan kisoissa kuin pari. Israelin ja Serbian muistaakseni..

Vierailija
5176/21056 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä täällä muuten alapeukutetaan ihan asialliset viestit, joissa ilmaistaan vaikkapa positiivinen mielipide jostain kappaleesta? Viesteissä monesti tasoissa ylä- ja alapeukut.

No nehän tarkoittaa, että onko samaa vai eri mieltä sinun kanssasi.

Vierailija
5177/21056 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aivan varmasti enemmistön mielestä tuo ei ole kattauksen paras.

Vierailija
5178/21056 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin kiinnostumaan sanoista , tuo viivi siihen minut innosti. On hyvä ymmärtää, että joskus voi elämään tulla muutoksia.

Oisin vuosituhannen voinu odottaa

Jos oisin tienny et sen päätteeksi Mä sut saan.

Ku mun päästä muistot häviää

Tiedä mun sydämessä

Mä olen sun kanssa aina, aina, aina

Onko tämä häämusiikkia vai  ehkä viimeiselle matkalle tarkoitettua.

Vierailija
5179/21056 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko teille muuten dark sidesta heti, että nyt kolahti ja tämä lähetetään? se taidettiin julkasta kans jossain puolessa välin?

Kyllä vaan!

Vierailija
5180/21056 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne, jotka tykkää yläpeukuttavat, ja ne, jotka ei, alapeukuttavat :D

Ketju on lukittu.